Laten we het gewoon over Ajax hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Den begrijpt wel dat Breach het niet zo bedoeld, dus een beetje een overbodige opmerking van je.
Ik zeg toch niet dat hij constant blundert?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, die Belgen hebben me nog niet kunnen bekoren. Heb Sjonnie vaak goede verdedigende acties zien maken. Hij is geen laatste man, maar zeer geschikt als inschuivende man (bij 4verdedigers). En anders inderdaad een prima defensieve middenvelder (bij 3 verdedigers).
Dat van dat opbouwen zei je inderdaad al. Maar dat had ik al in mijn hoofd, en daarom heb ik ook liever Sjonnie. Is allround veel beter dan die Belgen!
Tuurlijk, maar een wrange opmerking wordt over het algemeen niet met die intentie gemaakt. Daarom heet het ook zoquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Den begrijpt wel dat Breach het niet zo bedoeld, dus een beetje een overbodige opmerking van je.
Reageer er niet op, gewoon niet doen. Het heeft geen zin.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij constant blundert?
Hij is vaak te laat, hij maakt vaak domme overtredingen op domme plekken (vrije trap, tegen goal) pakt te veel kaarten..
Ik begrijp dat het van Breach niet kwetsend isquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem al een PM gestuurd.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een wrange opmerking wordt over het algemeen niet met die intentie gemaakt. Daarom heet het ook zo.
Gifje?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:44 schreef Roi het volgende:
Is er nu al een GIFje van die Foker?
Bewegend bestand van Noshibaquote:
INZAMELEN!!!!111quote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies van het hoe en wat, maar ben best bereid om op een of andere manier te helpen.
Is die er?quote:
Hehe sinds ik me niet meer geschoren heb heeft Ajax niet meer gewonnenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan eentje van jou, osama
Als je dit op (en/of door) FOK laat doen, kan je volgens mij best wat cash inzamelen.quote:
Ik zeg toch niet dat jij dat zegt? Ik vind Sjonnie verdedigend beter dan die Belgen. We hoeven het toch niet eens te zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij constant blundert?
Hij is vaak te laat, hij maakt vaak domme overtredingen op domme plekken (vrije trap, tegen goal) pakt te veel kaarten..
Nu pas?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef Fetai het volgende:
Van Basten is een pannekoek, het wordt tijd om afscheid te nemen van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |