Tering, dat is wel heel erg laagquote:
Zit het uitvak wel vol volgende week?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We doen ons best???? WTF
Ik doe niks verkeerds hoor.
Ik vind Sjonnie verdedigend niet slechter dan Vermaelen en Vertonghen. Opbouwend vind ik Sjonnie wel veel beter!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En serieus, je zegt net dat je Heitinga terug zou willen..
met alle respect voor Johnny, prima gozer, leuke speler, maar vermaelen is verdedigend VEEL sterker dan Johnny, opbouwend wat minder maar goed.. ik vind wel dat Thomas is het centrum moet en niet op LB.. Vertonghen deed het hartstikke goed vorig jaar als LB.
Touchéquote:Op zondag 8 februari 2009 19:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
We sluiten de ArenA af voor 1e jaars studenten, die zijn zó 2007
Helemaal uitverkocht , 1600 manquote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zit het uitvak wel vol volgende week?
Nou dan heb ik nieuws voor je hij is verdedigend wel degelijk minder.. en over dat opbouwen zei ik toch al?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind Sjonnie verdedigend niet slechter dan Vermaelen en Vertonghen. Opbouwend vind ik Sjonnie wel veel beter!
Mijn mening is gewoon dat die Belgen niet in de selectie horen maar dat geldt voor meer spelers.
Ongelooflijk. Je hoopt maar dat God ze geeft wat ze verdienen.quote:
Feyenoord is de enige club die het vak nog kan vullen. Triest gewoon bij sommige clubs wat het bezoeken van uit wedstrijden betreftquote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dat is meer dan terecht.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
- Ik haal het even weg, want ik weet dat er gezeik gaat komen -
Die trieste supporters met of zonder capuchon vragen er gewoon omquote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jullie je best doen maar dan kan het nog wel frustrerend zijn als je ze alleen maar ziet als het slecht gaat met Ajax en het bloed onder je nagels vandaan willen halen met domme oneliners.
Die zitten doorgaans niet op fok.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die trieste supporters met of zonder capuchon vragen er gewoon om
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien wat om via Fok wat voor elkaar te krijgen?
Je begrijpt hopelijk hoe ongelooflijk wrang deze opmerking is tegen iemand met zo'n ziekte?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Je hoopt maar dat God ze geeft wat ze verdienen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnAlleen ga ik niet uit de kleren hoor..
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maar Den begrijpt wel dat Breach het niet zo bedoeld, dus een beetje een overbodige opmerking van je.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk hoe ongelooflijk wrang deze opmerking is tegen iemand met zo'n ziekte?
Ik weet niet precies van het hoe en wat, maar ben best bereid om op een of andere manier te helpen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
haha, ik las het laatst (ik woon in medemblik) en dacht mooi initiatief, tis dat ik ook niet zo rijk ben..quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou, die Belgen hebben me nog niet kunnen bekoren. Heb Sjonnie vaak goede verdedigende acties zien maken. Hij is geen laatste man, maar zeer geschikt als inschuivende man (bij 4verdedigers). En anders inderdaad een prima defensieve middenvelder (bij 3 verdedigers).quote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nieuws voor je hij is verdedigend wel degelijk minder.. en over dat opbouwen zei ik toch al?
Johnny moet ook op het middenveld staan en niet achterin.. hij is te kwetsbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |