Hij moet ook in de wike de OP zoeken, en niet de OP uit het oude topic quoten en dan plakken =Dquote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wat bedoel je met de wiki is gehacked?
De user na Kamo had een vreemde linkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft de vaste klanten ding nou weer verneukt
Dat ziet er weer mooi uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De user na Kamo had een vreemde link![]()
Nu is ie weer weg
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
Goh, je zou toch echt iets gigantisch verwachten in Groesbeek
Pfff, druk bezig geweest, dag is alweer bijna voorbij!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
oefenen tot je vingers ervan bloeden!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
Gooi even een foto van 60 bij 60 in je fotoboekquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Metaalkop het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens in de OP gooien. Gewoon, omdat het kan. Welke linkjes moet ik daarvoor hebben?
Waar is de tijd dat de vaste klanten moesten worden omgekocht voordat je vaste klant werdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar is de tijd dat alle 'echt vaste klanten erin kwamen
Censuur kan nog minder dan datquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Sorry dat ik meer dan één instrument bespeel hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Aangepastquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Sorry dat ik meer dan één instrument bespeel hoor![]()
Maar okay, nieuwe usericon
Damn, ik wist niet dat ik hier zo veel invloed hadquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stackquote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef Jorikjet het volgende:
iemand hier ervaring met wat plexi pedalen? a la box of rock, plexitube etc... ik zit helemaal in me led zeppelin periode, en wil dus ook zo'n sound!
Yeah dat geluid love ikquote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stack![]()
Maar dat is wat duur en lastig te vervoeren etc.
Ik ben nu met een Behinger Vintage Tube Monster aan het spelen en je kan er echt een 60-ie's 70-ie's buizengeluid uit krijgen.
Het smerigste geluid krijg je als je dan ook nog over de voortrap van een versterker gaat het zogenaamde master/slave geluid.
Maar dan moet je wel tegen ruis en gruis kunnenEr zit dan erg veel bas in het geluid wollig met een scherp randje en veel bijgeluiden (Of hoe je het ook moet omschrijven).
Dank uquote:Op zondag 8 februari 2009 18:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aangepast![]()
Zo nu ga ik effe van de pc af ik krijg vierkante ogen
Heb je ook niet. allsystemshalt vond mn icon te klein...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet dat ik hier zo veel invloed had
Geen inspiratiequote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
oefenen tot je vingers ervan bloeden!
Heerlijk gewoon!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster stratocaster er weer mooi bij vandaag
Ja die ook welquote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heerlijk gewoon!
Jorikjet, wat voor pickups heb jij momenteel in je strat?
Drummers mogen al blij zijn wanneer ze één instrument bespelen...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Wat maakt het uit... De echte vaste klanten hoeven toch niet in de OP, die zie je in het topic!
Ik ook, en?quote:
Ga je iets nieuws kopen? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Iemand interesse in een Marshall MG100HDFX halfstack? 3 jaar oud ongeveer, enorm goede staat, 400 euro.
Yeahquote:Op zondag 8 februari 2009 21:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga je iets nieuws kopen? Heb ik iets gemist?
laat ff weten wat je van de boss gt-10 distortion en overdrive vind als je er veel mee gespeeld hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die zijn er eerder dan ik had verwachtDat is wel relaxed!
Volgend weekend dan maar eens naar wat muziekwinkels gaan. En kijken of ze de spullen hebben die ik op het oog hebWaarschijnlijk wordt het 'n Fender Deluxe Roadhouse met 'n Fender FM212R en een Boss GT-10.
Misschien een beetje overkill als het ik vergelijk met m'n gitaarskills op dit moment, maar dan kan ik er tenminste weer even tegen aanOver 'n half jaartje zal ik toch geen geld meer hebben om dure gitaarspullen te kopen, omdat ik tegen die tijd hopelijk op kamers zit in Nijmegen
Dus ff goed profiteren.
Maar morgen eerst even naar Staind en Enjoy Destroy in 013.
Mijn Marshall MG100HDFXquote:Op zondag 8 februari 2009 22:42 schreef Aresdreams het volgende:
niet echt, ik heb al een full stack staan, maar wat houd het precies in dean?
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef KaMo het volgende:
Je kan hem ook altijd aan mij geven. (nadruk op geven)
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.
Hmmm, nehquote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
En al mijn geld wegquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
Achja,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Cynic het volgende:
Maar ik zou ook op zoek gaan naar een Valvestate
Vriend van me krijgt:quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kreeg altijd gewoon een doos lego
Hiervoor had ik heel legoland kunnen kopen
Ja die krijg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligquote:
Yeah, rightquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Wil je misschien zo'n TV ruilen met een van de vele vakanties die ik maandelijks win?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligmaarja dat pas ook al niet meer
Oke...quote:
Deze is tenminste lifesize voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oke...
[ afbeelding ]
Nee, geen flauw idee wat ik ga vragen/krijgen... ws gewoon geld
Ha-haquote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze is tenminste lifesize voor jou..
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedpfff duh snap dat
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster er weer mooi bij vandaag tvp:9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Blink is weer bij elkaar
WHAaaaaaaaaaaaa bitches
Dat album boeit me niet als ze maar gaan tourenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat album boeit me niet als ze maar gaan touren
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.
Bij the A-team zat ook iemand die niet wilde vliegen en toch zaten ze regelmatig in een vliegtuig. Dat moet bij Travis dan ook wel lukken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengen
En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.quote:
Beter ga je dan naar Testament - Megadeth - Judas Priest.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.
Inderdaad, die is nog wel aardig te pruimen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nou net de meest interessante band die er bij zit.
Over grote negers gesproken bedoel je?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij the A-team zat ook iemand die niet wilde vliegen en toch zaten ze regelmatig in een vliegtuig. Dat moet bij Travis dan ook wel lukken.
Is ook gaafquote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef Gitaarmat het volgende:
dat pedaal van behringer lijkt mij wel dope allsystemhalt
Samples Samples!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is ook gaaf![]()
Ben net met enkelspoel master/slave geluid aan het freubelen geweest![]()
Echt gaaf
quote:
Ow, ik dacht dat zo'n ding usb hadquote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is een beetje laat om op vol volume op te nemen he
![]()
Ik zal wel eens wat opnemen wordt wel het weekend denk ik.
*Ik ben al 3 keer gebeld ik ben on call
Ow, ik dacht Nederlands opleidingquote:
Dįn is het nog wel zo relax er een speakersimulatie over te gooien als je het digitaal gaat doen anders vind ik eht altijd zo muwoa muwoa klinken.quote:
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:42 schreef Witchfynder het volgende:
Beter ga je dan naar Testament - Megadeth - Judas Priest..
Stone Sourquote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.
Net zo als met een tijdje geleden me Children of Bodom, Machinehead en Slipknot.
CoB is wel aardig en Machinehead is super maar Slipknot doet me helemaal niets. Al schijnt hun laatste cd wat meer te lijken op wat het andere bandje van de zanger doet. En dat is wel redelijk.
Altijd beroerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
*Ik ben al 3 keer gebeld ik ben on call
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik vind Judas Priest helemaal niets.
Kan nog steeds. Die houd ik nog te goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Stone Sour
Je had hem kunnen luisteren
Ik zal het nog sterker vertellen, AC/DC vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg veel aan.quote:
Leuk gedaan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:43 schreef KaMo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gitaar én basscover
Eigenlijk oefening op videobewerken (alvast voor clip van mn band)
Solo van nothing else matters ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:52 schreef emokid het volgende:
Ik zoek solo's. Ik kan net de solo van Like a Hurricane uit mijn vingers krijgen, dus ongeveer hetzelfde niveau.
Geluid van meerdere filmpjes samendoen enzo, alles syncen. En dan faden en halfgefade enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan maarWat heb je aan videobewerken gedaan behalve het in en uti faden naar 2 verschillende beelden
een seymour duncan little 59 in de brug, gfs extra hot overwound in de necl en ee fender 57 in de brug. geloof ik... maar ik speel niet meer op de strat sinds ik me les paul heb...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heerlijk gewoon!
Jorikjet, wat voor pickups heb jij momenteel in je strat?
mja, een 60/70ies geluid heb ik opzich al wel met me twin, maar het mist net dat rauwe/ronde/schelle van een plexi... vrijdag ben ik vrij en ga ik langs gitaarzaak en zal eens kijken of die wat van die pedalen hebbe, en zal die behringer ook maar eens proberen...!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stack![]()
Maar dat is wat duur en lastig te vervoeren etc.
Ik ben nu met een Behinger Vintage Tube Monster aan het spelen en je kan er echt een 60-ie's 70-ie's buizengeluid uit krijgen.
Het smerigste geluid krijg je als je dan ook nog over de voortrap van een versterker gaat het zogenaamde master/slave geluid.
Maar dan moet je wel tegen ruis en gruis kunnenEr zit dan erg veel bas in het geluid wollig met een scherp randje en veel bijgeluiden (Of hoe je het ook moet omschrijven).
Maar je gitaar is wel vet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:14 schreef Aresdreams het volgende:
stomme windows... alles is of vet of cursief geworden
gelukkig gebeurd dat niet met een gitaardat die zomaar ineens cursief is ipv recht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Een tip (waar je vast al wel aan hebt gedacht, maar ik zeg hem toch ffquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort even samen met de andere gitarist afspreken om even goed naar ons gitaargeluid te luisteren voor de komende opnames. Kijken of we de slaggeluiden een beetje aanvullend en bijpassend kunnen maken.
Geen idee. Ik ken die hele groep niet. Waarom wil je op de setlist wachten? Bang dat ze je favoriete tracks niet spelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:25 schreef RoW_0 het volgende:
Hey jonges, ik post het ff hier ik denk dat jullie er meer over weten.
20 juni sonisphere, kaartverkoop begint 13 februari. Hoelang kan ik er over doen om kaartjes te kopen?
Ik wil even op de volledige setlist wachten..vandaar. kan ik een maand extra wachten of is het binnen een paar dagen uitverkocht?
Ik bedoel de bandslist. :p typo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken die hele groep niet. Waarom wil je op de setlist wachten? Bang dat ze je favoriete tracks niet spelen?
NEE, learn2spell!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef antestor het volgende:
[..]
NEE, learn2spell!
ik wil ook gaan maar heb volgende maand pas het geld, zou het dan te laat en uitverkocht zijn of kan ik dan nog wel aan kaartjes komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef Daantke het volgende:
Alestorm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
Cheer up, emo kid!
So it would cut itself haha ahahaah ahaaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo ophalen?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Deze heb ik,
http://www.dv247.com/invt/38153/
Bij DV247 gekocht het duurde wel lang voordat ik het in huis had (Ik moest het nog zelf ophalen ook)
Ook onderstaande kan je uitproberen,
http://www.dv247.com/invt/43772/
http://www.dv247.com/invt/43769/
http://www.dv247.com/invt/36071/
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
En stickers!
Ik heb volgens mij nergens stickers op.quote:
zijn we nog niet zo goed uit, we spelen nu twee covers(fight for your right & along comes mary) en we gaan wss die stijl aanhouden, punk/rock achtig met meer rapvocalsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Wat speel je?
Vetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
zijn we nog niet zo goed uit, we spelen nu twee covers(fight for your right & along comes mary) en we gaan wss die stijl aanhouden, punk/rock achtig met meer rapvocals
we zijn bezig aan enkele eigen nummers + een medley
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:15 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand die of een ander soort loop station die ten zeerste aan te raden is. Nadat ik in zag hoe geweldig de Boss RC50 werkte ben ik mij wat meer in gaan verdiepen, coole dingetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
maar jij hebt ze wel nog voor de goedkope prijs gehaald?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Cynic het volgende:
Ha, de webshop waar ik mijn cabs hebt gekocht heeft het foutje ontdekt geloof ik. Ze zijn ineens 200 euro duurder geworden
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar jij hebt ze wel nog voor de goedkope prijs gehaald?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]Wat voor loop pedaal heb jij dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen
Loser ^^![]()
Waar wil hij heen lopen met zijn pedaal danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor loop pedaal heb jij dan ?
Oh geen
Loser ^^
Ik had een keer een paard geslagen met m'n loperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar wil hij heen lopen met zijn pedaal dan
veel tijd om geld te sparenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga 2 Mei naar die Flohmarkt bij Musik-Produktiv duurt nog een poosje maar ach
Loop naar de pompquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een paard geslagen met m'n loper
ik gebruik het nu een beetje voor ondersteuning onder de solo's, maar ben dan ook de eenige gitarist in de band...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef Cynic het volgende:
Heb je wel echt iets aan een looper als je in een 'echte' band speelt?
Lijkt me een leuk speeltje als je alleen bent of in een tweemansorkestje speelt, maar als je 2 gitaristen en een toetsenist hebt (ik noem maar wat) wat wil je dan nog met die looper doen?
Ben blij dat je geen looppedaal in je auto hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef brother52 het volgende:
Ik heb liever een pedaal wat een beetje rustig op z'n plek blijft liggen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik gebruik het nu een beetje voor ondersteuning onder de solo's, maar ben dan ook de eenige gitarist in de band...
Het is voor thuisgebruik only niet voor in de band wat dus een instrumentale band is met maarliefst drie gitaristen en een toetsenist, plus bas + drums/percussie. Dus die heb ik daar niet nodig. Ik wil thuis aan slag gaan met goeie muzikale funky creaties maken. De kunst om zoveel mogelijk partijen te spelen bijvoorbeeld zonder dat ze elkaar in de weg zitten(ik weet niet hoe ik dat verwoorden moet)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef Cynic het volgende:
Heb je wel echt iets aan een looper als je in een 'echte' band speelt?
Lijkt me een leuk speeltje als je alleen bent of in een tweemansorkestje speelt, maar als je 2 gitaristen en een toetsenist hebt (ik noem maar wat) wat wil je dan nog met die looper doen?
bij wake up bleeding is de partij tijdens de solo hetzelfde als tijdens het refrein wat er voor zit, dus in het tweede gedeelte van het refrein neem ik de slag op, vervolgens na dat stukje speel ik de solo over het daarvoor opgenomen stukje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Kan me bij een beetje triphop achtige dingen nog wel zoiets voorstellen, maar bij metal lijkt me dat lastig. Speel je midden in het nummer eerst de riff in en dan ga je ineens over op een solo ofzo?
Geaard stopcontact? Veel huizen hebben dat niet buiten de keuken. Dit huis (jaren 70) iig niet. Heel irritant.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef KaMo het volgende:
Hey, als ik gitaar speel met distortion heb ik altijd (ook als ik niks speel) enorme ruis (clean ook beetje maar verwaarloosbaar.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen looppedaal in je auto hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef Daantke het volgende:
Hey brother jij wilde toch een keer naar een gig van Conorach? Mag ik meerijden als ik die datum ook kan
Ja, maar dan moet die wel geaard zijn in het stopcontact, anders helpt het nog niksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb hem altijd in zo'n stekkerdoos
onze drummer is net een clicktrackquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef Cynic het volgende:
Maar dat werkt toch alleen als je allemaal op een cliktrack speelt?
Daarom heb ik een geaarde, maar dan blijft het geruis nog. Wat mij niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet die wel geaard zijn in het stopcontact, anders helpt het nog niks
Totdat je een keer gaat opnemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daarom heb ik een geaarde, maar dan blijft het geruis nog. Wat mij niks uitmaakt.
Wat waarschijnlijk van je beeldscherm komt. Of een onstabiele voedingsadapter in hetzelfde stekkerdoosjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daarom heb ik een geaarde, maar dan blijft het geruis nog. Wat mij niks uitmaakt.
Ik zou die typefout in de titel nooit maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Daantke het volgende:
Dean in zijn jonge jaren.
en spelen kan ie nog niet![]()
Mogelijkheden: Rolandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef tarzan1 het volgende:
Ik ga morge mijn gitaar ophalen (Vintage LV100), en zoek nog een bijpassende versterker.
30W lijkt me voldoende en zit te denken aan een Roland Cube 30X of een Orange Crush 30R. Iemand ervaring of tips?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef KaMo het volgende:
Gasten, serieus... Dat is best goed (voor leeftijd en geestelijke beperkingen)
Jullie kunnen toch niet gitaar spelen en zingen tegelijk, hij dus wel... Hulde!
Ik wel, hoor vaak mensen hier erover zeuren.quote:
Dus jij denkt even iedereen die hier komt te kunnen oordelen? Ben ik benieuwd naar bewijs waarin jij laat zien dat je strak kan spelen en zuiver kan zingen tegelijk, Mr. Bigshot.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef KaMo het volgende:
Gasten, serieus... Dat is best goed (voor leeftijd en geestelijke beperkingen)
Jullie kunnen toch niet gitaar spelen en zingen tegelijk, hij dus wel... Hulde!
Juist omdat we [ik in ieder geval wel, maar volgens mij de meesten] erg goede ervaringen hebben met de Cube. Aan hem om slim genoeg te zijn alle adviezen even af te wachten, dan afwegen, daarna naar de winkel fietst en zelf gaat spelen. Wellicht komt hij met een Marshall thuis, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:08 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand überhaupt die Orange Crush wel eens geprobeerd?
Er wordt wel erg snel Cube geroepen hier doorgaans.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist omdat we [ik in ieder geval wel, maar volgens mij de meesten] erg goede ervaringen hebben met de Cube. Aan hem om slim genoeg te zijn alle adviezen even af te wachten, dan afwegen, daarna naar de winkel fietst en zelf gaat spelen. Wellicht komt hij met een Marshall thuis, je weet maar nooit
Heb hier hetzelfde probleem, vind het ook erg irritant en niet alleen voor mijn gitaarapparatuur, heb computerapparatuur ook liever geaard aangesloten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geaard stopcontact? Veel huizen hebben dat niet buiten de keuken. Dit huis (jaren 70) iig niet. Heel irritant.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus jij denkt even iedereen die hier komt te kunnen oordelen? Ben ik benieuwd naar bewijs waarin jij laat zien dat je strak kan spelen en zuiver kan zingen tegelijk, Mr. Bigshot.
Ik ga morge ff wat uitproberen ja en zal zien wat het beste bevaltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist omdat we [ik in ieder geval wel, maar volgens mij de meesten] erg goede ervaringen hebben met de Cube. Aan hem om slim genoeg te zijn alle adviezen even af te wachten, dan afwegen, daarna naar de winkel fietst en zelf gaat spelen. Wellicht komt hij met een Marshall thuis, je weet maar nooit
Ja, precies! Ik meen dat in nieuwe huizen ze wel overal geaarde stopcontacten hebben, maar dit weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb hier hetzelfde probleem, vind het ook erg irritant en niet alleen voor mijn gitaarapparatuur, heb computerapparatuur ook liever geaard aangesloten...
Zeker gezien we hem geen van beiden nog hebben horen doen, laat staan tegelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus jij denkt even iedereen die hier komt te kunnen oordelen? Ben ik benieuwd naar bewijs waarin jij laat zien dat je strak kan spelen en zuiver kan zingen tegelijk, Mr. Bigshot.
Die dingen doe ik met bass in eigen band. Gitaar doe ik soms thuis, alleen dat film ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker gezien we hem geen van beiden nog hebben horen doen, laat staan tegelijk..
Volgens mij is het zelfs verplicht in nieuwe huizen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, precies! Ik meen dat in nieuwe huizen ze wel overal geaarde stopcontacten hebben, maar dit weet ik niet zeker..
Doet niks...quote:
Ik heb hem nog niet, maar volgens de reviews op Harmony-Central is de distortion in ieder geval vele malen beter dan op de GT-8, alleen sommige klagen dat ie een beetje te jaren 70/80 klinkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
laat ff weten wat je van de boss gt-10 distortion en overdrive vind als je er veel mee gespeeld hebt
Zeggen meer mensen ja, dat hij niet werkt, vaagquote:
Dat zou trouwens een hilarisch moment zijn zeg. Als ik zo'n ding zou bestellen die de TNT dan vervolgens levert. Ik zie de buren en mijn ouders al aan de grond zakkenquote:
Of dat je briefje krijgt dat hij bij de buren geleverd is. (en dat daar dus zo'n fullstack in de gang staatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat zou trouwens een hilarisch moment zijn zeg. Als ik zo'n ding zou bestellen die de TNT dan vervolgens levert. Ik zie de buren en mijn ouders al aan de grond zakken![]()
En des' morgens vroeg als je gehoor niet moe is wordt het een factor ergerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Met de Di van M box mini 2 opnemen is zoals verwacht niet zaligmakend.
Kuchquote:Met een amp/speakersimulator ervoor wordt het al beter (
Een vriendin van me was er ook geweest en zei ook al dat het helemaal geweldig was geweest. (is overigens geen emomeisje, wel lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:52 schreef Xylon het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar volgens de reviews op Harmony-Central is de distortion in ieder geval vele malen beter dan op de GT-8, alleen sommige klagen dat ie een beetje te jaren 70/80 klinkt.
Btw, Staind was FUCKING VET, zo, dat is er uit. Die gitarist was net zo'n stuiterbal, zat maar wat rond te springen en te swingen, op sommige momenten kreeg ik het idee dat die gitaar zo backstage zou kunne vliegen. Niet dat dat 'n probleem is met die 12 gitaren die ze daarachter nog hadden staan. Het werd ook wat lekker afgewisseld, dan weer 'n lekker hard nummer (voor Stainds doen) en dan weer 'n lekker relaxt nummer.
En die drummer van Enjoy Destroy, het voorprogramma, die ging volgens mij door z'n drumstokken heen alsof het sateprikkers waren. De gitarist kreeg ook nog 'n stuk tegen zich aan![]()
Maar de afsluiter van het concert, dat was pas echt fantastisch. Band liep het podium af, iedereen joelen, roepen, schreeuwen 'we want more' etc etc. Paar minuten later komt die zanger van Staind terug met z'n akoestische gitaar. Gaat ie helemaal voorop het podium staan, zegt ie dat _iedereen_ muisstil moet zijn, omdat ze het anders voor de andere zouden verkloten, gaat ie gewoon rustig, vooraan op het podium, unplugged spelen <3 alleen z'n zang en z'n gitaar, verder helemaal niks. De hele zaal was ook muisstil, was echt prachtig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btw, lekker helemaal vooraan bij die hekken staan en haast weggeblazen worden door de boxen, zo dichtbij![]()
Oh, en emo meiden...![]()
Dat heb ik wel eens gehad met 4 autobandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Of dat je briefje krijgt dat hij bij de buren geleverd is. (en dat daar dus zo'n fullstack in de gang staat)
standaard FOK! reactie: PICS! or it didn't happenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriendin van me was er ook geweest en zei ook al dat het helemaal geweldig was geweest. (is overigens geen emomeisje, wel lekker)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
standaard FOK! reactie: PICS! or it didn't happen
[b][b]blegh, werken zouden ze af moeten schaffen...[/b][/b] (ja is express..)
Weet ik wel... maar ik weet dus niet zeker meer of het dat nummer is.. en kan hier op mijn stage niet op myspace om te gaan luisteren (geen boxen..)quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
3fm? wasda?
als het een nummer is van I kissed Charles dan klopt dat wel
quote:
Tonika in Groningen heeft er sowieso wel een paar als ik snel even kijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Cynic het volgende:
Die g400's verkopen ze toch zo ongeveer overal?
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Cynic het volgende:
Die g400's verkopen ze toch zo ongeveer overal?
Ohja, daar had ik voor het gemak even overheen gelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.
Er is en Belgiė toch zo'n zaak die alleen maar Lefty's verkoopt?
Bedankt voor de tip. Net even gebeld er ze hebben er inderdaad eentje op voorraad ja. Hij is alleen gereserveerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef Cynic het volgende:
Spanjaard Muziekhandel heeft er 1 geloof ik.
http://www.spanjaardmuzie(...)php?products_id=5808
Maarja moet je maar net zien of ze die op voorraad hebben.
Ik heb ze toen ik een SG wou beiden naast elkaar geprobeerd, die Epiphone en die Vintage en ik moet zeggen dat die Vintage qua elementen (geluid dus) een stuk beter eruit kwam. Qua bespeelbaarheid en hoe het eruitziet ontloopt het elkaar eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Net even gebeld er ze hebben er inderdaad eentje op voorraad ja. Hij is alleen gereserveerdEven afwachten dus.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef guitarist het volgende:
Maar met Lefty's is het altijd een apart verhaal.
Er is en Belgiė toch zo'n zaak die alleen maar Lefty's verkoopt?
Ah bedankt voor de info. Vriend van me raadde Epi aan omdat hij vond dat Vintage wat onbetrouwbaarder is (sommige planken goed, sommige slecht) en dat Epi over de hele lijn wat dat betreft een kwalitatief beter product had. Aan de andere kant baseert hij zijn mening denk ik vooral op merknaam en niet op specifiek model. Je maakt het me moeilijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ze toen ik een SG wou beiden naast elkaar geprobeerd, die Epiphone en die Vintage en ik moet zeggen dat die Vintage qua elementen (geluid dus) een stuk beter eruit kwam. Qua bespeelbaarheid en hoe het eruitziet ontloopt het elkaar eigenlijk niet.
Alleen een linkshandige vinden is misschien wel wat lastiger![]()
Ik weet toevallig dat Jan Morien in Delft redelijk wat van die vintage dingen heeft, misschien kan je die eens mailen/bellen met hem valt altijd wel wat te regelen als je wil bestellen en het gaat nog snel ook.
Bedanktquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
www.leftyguitars.be
Bij Peter verspuij hebben ze ook wel het een en ander (2x epi g400 volgens de site) maar die zijn redelijk prijzig.
Bij Groove Factory kun je ook Vintage bestellen. Misschien hebben ze daar ook wel eentje staan.
Ik vind die elementen die in die G400 maar heel dof klinken vond het maar niks. Maar ik was sowieso van plan er andere elementen in te flikkeren dus ik heb toen uiteindelijk wel die gekocht omdat ze die Vintage niet in de kleur hadden die ik wouquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de info. Vriend van me raadde Epi aan omdat hij vond dat Vintage wat onbetrouwbaarder is (sommige planken goed, sommige slecht) en dat Epi over de hele lijn wat dat betreft een kwalitatief beter product had. Aan de andere kant baseert hij zijn mening denk ik vooral op merknaam en niet op specifiek model. Je maakt het me moeilijk
Qua voorraad weet ik zo twee winkels waar ze die Vintage op voorraad hebben, dus vandaar ook dat ik die overweeg te kopen. Nog maar een nachtje over slapen dan
Bekend probleem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef Merkowitz het volgende:
Waarom moet ik ook weer zonodig lefty zijn
dode frets?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind die elementen die in die G400 maar heel dof klinken vond het maar niks. Maar ik was sowieso van plan er andere elementen in te flikkeren dus ik heb toen uiteindelijk wel die gekocht omdat ze die Vintage niet in de kleur hadden die ik wou
Mja ik zou niet zeker kunnen zeggen hoe betrouwbaar het is, maar zelfde bij die Epiphone. In die prijsklasse blijft het gewoon afwegen. Ook met de 1e die ik had meegenomen teruggegaan omdat er een paar dode frets op zaten "ja dat komt wel eens voor bij sommige modellen" tsja dat blijf je altijd houden
Mja geen idee wat de "normale" naam ervan is.quote:
Ik snap emquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja geen idee wat de "normale" naam ervan is.
Maar als m'n actie helemaal goed afgesteld is heb je soms opeens een positie waar dan de toon gelijk doodslaat omdat het aanloopt. Opeens ergens in het niets op je fretboard, wat weer alleen te verhelpen is door je actie flink omhoog te schroeven, wat ik dus weer niet relax vind
Je hebt het haar er in ieder geval wel voorquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
Zo'n Epiphone doubleneck lijkt me stiekem best nog wel geinig.
Mijn GAS-lijst was net leeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt het haar er in ieder geval wel voor
haha ja, instant jimmy page!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Cynic het volgende:
Zo'n Epiphone doubleneck lijkt me stiekem best nog wel geinig.
Ik was net bij Peter Verspuy om een OLP te testen (en mezelf GAS te geven op een Ibanez SR-500, damn it). Daar zag ik een linkshandige Vintage LP hangen. Ik heb er niet op gespeeld, maar wel ff nauwkeurig bekeken en ze zijn zeer netjes afgewerkt. Ik kijk zelf dan ook met grooooooooote interesse naar een Vintage Precision (en ja, ik ben ook linkshandig).quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die belgische winkel had ik al gezien ja, maar daar hebben ze de G-400 niet op voorraad. Bij Verspuij ook niet (gebeld). Wat betreft de Vintage: Daar ga ik nog even over nadenken.
Waarom moet ik ook weer zonodig lefty zijn
Bij Tom Morello staat het ook wel aardig.quote:
Neem deze dan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bij Tom Morello staat het ook wel aardig.
Ik vermoed dat het bij de meeste mensen er alleen nogal kneuzig uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Holy shit, dat ding staat op het punt om op te stijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
De volgende keer er wel op spelen!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was net bij Peter Verspuy om een OLP te testen (en mezelf GAS te geven op een Ibanez SR-500, damn it). Daar zag ik een linkshandige Vintage LP hangen. Ik heb er niet op gespeeld, maar wel ff nauwkeurig bekeken en ze zijn zeer netjes afgewerkt. Ik kijk zelf dan ook met grooooooooote interesse naar een Vintage Precision (en ja, ik ben ook linkshandig).
Ach, wat MAB doet moet hij weten, ik hoef het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
Had ik geen tijd voor. Ik was daar ff aan het hangen terwijl mijn moeder in het ziekenhuis om de hoek een ingreep onderging. Plus, ik wilde bassen testen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende keer er wel op spelen!!!!!
Doormidden zagen en beiden een helft?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
Mwah, waarschijnlijk valt de helft van het bedrag nog buiten mijn budget....quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doormidden zagen en beiden een helft?.
nitroquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
*Niet fappen Dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |