Hij moet ook in de wike de OP zoeken, en niet de OP uit het oude topic quoten en dan plakken =Dquote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wat bedoel je met de wiki is gehacked?
De user na Kamo had een vreemde linkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft de vaste klanten ding nou weer verneukt
Dat ziet er weer mooi uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De user na Kamo had een vreemde link![]()
Nu is ie weer weg
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
Goh, je zou toch echt iets gigantisch verwachten in Groesbeek
Pfff, druk bezig geweest, dag is alweer bijna voorbij!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
oefenen tot je vingers ervan bloeden!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
Gooi even een foto van 60 bij 60 in je fotoboekquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Metaalkop het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens in de OP gooien. Gewoon, omdat het kan. Welke linkjes moet ik daarvoor hebben?
Waar is de tijd dat de vaste klanten moesten worden omgekocht voordat je vaste klant werdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar is de tijd dat alle 'echt vaste klanten erin kwamen
Censuur kan nog minder dan datquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Sorry dat ik meer dan één instrument bespeel hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Aangepastquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Sorry dat ik meer dan één instrument bespeel hoor![]()
Maar okay, nieuwe usericon
Damn, ik wist niet dat ik hier zo veel invloed hadquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stackquote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef Jorikjet het volgende:
iemand hier ervaring met wat plexi pedalen? a la box of rock, plexitube etc... ik zit helemaal in me led zeppelin periode, en wil dus ook zo'n sound!
Yeah dat geluid love ikquote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk een Plexi Full Stack![]()
Maar dat is wat duur en lastig te vervoeren etc.
Ik ben nu met een Behinger Vintage Tube Monster aan het spelen en je kan er echt een 60-ie's 70-ie's buizengeluid uit krijgen.
Het smerigste geluid krijg je als je dan ook nog over de voortrap van een versterker gaat het zogenaamde master/slave geluid.
Maar dan moet je wel tegen ruis en gruis kunnenEr zit dan erg veel bas in het geluid wollig met een scherp randje en veel bijgeluiden (Of hoe je het ook moet omschrijven).
Dank uquote:Op zondag 8 februari 2009 18:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aangepast![]()
Zo nu ga ik effe van de pc af ik krijg vierkante ogen
Heb je ook niet. allsystemshalt vond mn icon te klein...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, ik wist niet dat ik hier zo veel invloed had
Geen inspiratiequote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
oefenen tot je vingers ervan bloeden!
Heerlijk gewoon!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster stratocaster er weer mooi bij vandaag
Ja die ook welquote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heerlijk gewoon!
Jorikjet, wat voor pickups heb jij momenteel in je strat?
Drummers mogen al blij zijn wanneer ze één instrument bespelen...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
Wat maakt het uit... De echte vaste klanten hoeven toch niet in de OP, die zie je in het topic!
Ik ook, en?quote:
Ga je iets nieuws kopen? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Iemand interesse in een Marshall MG100HDFX halfstack? 3 jaar oud ongeveer, enorm goede staat, 400 euro.
Yeahquote:Op zondag 8 februari 2009 21:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga je iets nieuws kopen? Heb ik iets gemist?
laat ff weten wat je van de boss gt-10 distortion en overdrive vind als je er veel mee gespeeld hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die zijn er eerder dan ik had verwachtDat is wel relaxed!
Volgend weekend dan maar eens naar wat muziekwinkels gaan. En kijken of ze de spullen hebben die ik op het oog hebWaarschijnlijk wordt het 'n Fender Deluxe Roadhouse met 'n Fender FM212R en een Boss GT-10.
Misschien een beetje overkill als het ik vergelijk met m'n gitaarskills op dit moment, maar dan kan ik er tenminste weer even tegen aanOver 'n half jaartje zal ik toch geen geld meer hebben om dure gitaarspullen te kopen, omdat ik tegen die tijd hopelijk op kamers zit in Nijmegen
Dus ff goed profiteren.
Maar morgen eerst even naar Staind en Enjoy Destroy in 013.
Mijn Marshall MG100HDFXquote:Op zondag 8 februari 2009 22:42 schreef Aresdreams het volgende:
niet echt, ik heb al een full stack staan, maar wat houd het precies in dean?
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef KaMo het volgende:
Je kan hem ook altijd aan mij geven. (nadruk op geven)
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.
Hmmm, nehquote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
En al mijn geld wegquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
Achja,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Cynic het volgende:
Maar ik zou ook op zoek gaan naar een Valvestate
Vriend van me krijgt:quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kreeg altijd gewoon een doos lego
Hiervoor had ik heel legoland kunnen kopen
Ja die krijg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligquote:
Yeah, rightquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Wil je misschien zo'n TV ruilen met een van de vele vakanties die ik maandelijks win?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligmaarja dat pas ook al niet meer
Oke...quote:
Deze is tenminste lifesize voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oke...
[ afbeelding ]
Nee, geen flauw idee wat ik ga vragen/krijgen... ws gewoon geld
Ha-haquote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze is tenminste lifesize voor jou..
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedpfff duh snap dat
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster er weer mooi bij vandaag tvp:9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Blink is weer bij elkaar
WHAaaaaaaaaaaaa bitches
Dat album boeit me niet als ze maar gaan tourenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er nog wat fatsoenlijks uit komt...
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat album boeit me niet als ze maar gaan touren
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat festivals aandoen.
Bij the A-team zat ook iemand die niet wilde vliegen en toch zaten ze regelmatig in een vliegtuig. Dat moet bij Travis dan ook wel lukken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Enige probleem is dat Travis neit meer wil vliegen dus hoop echt dat ze een grote neger met een waterfiets huren om hem hierheen te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |