Hij moet ook in de wike de OP zoeken, en niet de OP uit het oude topic quoten en dan plakken =Dquote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wat bedoel je met de wiki is gehacked?
De user na Kamo had een vreemde linkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft de vaste klanten ding nou weer verneukt
Dat ziet er weer mooi uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De user na Kamo had een vreemde link![]()
Nu is ie weer weg
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
Goh, je zou toch echt iets gigantisch verwachten in Groesbeek
Pfff, druk bezig geweest, dag is alweer bijna voorbij!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
oefenen tot je vingers ervan bloeden!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ja, wat moet ik in godsnaam anders op zondag?
Gooi even een foto van 60 bij 60 in je fotoboekquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Metaalkop het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens in de OP gooien. Gewoon, omdat het kan. Welke linkjes moet ik daarvoor hebben?
Waar is de tijd dat de vaste klanten moesten worden omgekocht voordat je vaste klant werdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar is de tijd dat alle 'echt vaste klanten erin kwamen
Censuur kan nog minder dan datquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Sorry dat ik meer dan één instrument bespeel hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Iemand met een drumkit als avatar in de OP van een gitaristentopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |