Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
Hofland er niet bij volgende week.
hoe gaat jullie verdediging er uit zien? geen hofland, gio, de cler, nieveld..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoord
Twee clubs die beide +30 miljoen hebben geīnvesteerd en zo goed presteren, dit wordt een echte kraker!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoord
Timmerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoe gaat jullie verdediging er uit zien? geen hofland, gio, de cler, nieveld..
Nee Ajax heeft gewoon de verkeerde keuze gemaakt, maar toen Bassie werd aangenomen was Cruijff ook nog ff bij Ajax en toen kon ik het wel snappen, nu dus niet meer.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Ik heb een serieuze vraag.
Al sinds het WK 2006 vind ik Van Basten een extreem slechte coach. Maar hier op Fok zaten altijd heel wat fans van hem, vooral ajacieden. Ik ben zelf PSV fan, dus toen Van Basten naar Ajax ging, kon ik niet anders doen dan een beetje juichen. Okee, genoeg intro:
Zijn er nog ajacieden die Van Basten een goede coach vinden?
Je ouwe had gelijk, Twente speelde gelijk tegen De Graafschap.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Gisteravond aan de foon met m'n pa: ik denk dat we niet eens 2e worden.
Ik: ach ouwe, stel je niet aan.
Godsamme.
Tjaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Timmer
Tiendalli - Bahia - tja - tja
Omdat de spelers die hij had neergezet het niet goed deden, ook de spelers die wel een basisplaats verdienen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Chadi het volgende:
Marco heeft het alleen over zijn spelers en niet over zichzelf.
Sorry hoor maar hij mag best naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat de spelers die hij had neergezet het niet goed deden, ook de spelers die wel een basisplaats verdienen.
Kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende week gaat er sowieso gewonnen worden. Kan me niet schelen hoe, maar het gaat gebeuren.
Zie edit, ik redeneerde vanuit Van Bastenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij mag best naar zichzelf kijken.
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende week gaat er sowieso gewonnen worden. Kan me niet schelen hoe, maar het gaat gebeuren.
Ik hoop het maar heb er geen vertrouwen in.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Draaien ze vooraf dan weer al die amsterdamsche liedjesquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!
Ik ben blij dat jij er zoveel vertrouwen in hebt en dat ik op vakantie ben zodat ik geen drama hoef te zienquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |