Zo, begint men zich in de provincie ook weer te roeren?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, voorlopig - dat kan over een of twee weken al anders zijn en het is op dit moment redelijk realistisch eigenlijk.
We gaan ons op tijd herpakken en die tweede plaats veiligstellen, ik ben er zeker van. Dit kan niet blijven voortduren.. overwinningen op Feyenoord en Volendam en een nette prestatie tegen Fiorentina gaan dit team een boost gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ook al zijn er nog een aantal zwakke schakels en ontbrekende spelers, elke goede coach zou met dit materiaal minstens 2e worden. De kans dat dat niet eens gaat lukken geeft al aan hoe slecht Bassie bezig is.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo, begint men zich in de provincie ook weer te roeren?
Wat heeft Tuyp gedaan? Hopelijk krijgt die twee duelsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gezien, naar mijn mening deed hij helemaal niks. Ja, hij sprong in de lucht, net als de tegenstander. Ik neem aan dat de schorsing aangevochten gaat worden en dat hij er volgende week tegen AZ gewoon bij is.
Met Stekelenburg en Anita in de basis, of moet er nú iets veranderen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
We gaan ons op tijd herpakken en die tweede plaats veiligstellen, ik ben er zeker van. Dit kan niet blijven voortduren.. overwinningen op Feyenoord en Volendam en een nette prestatie tegen Fiorentina gaan dit team een boost geven
Het is ook nergens op gebaseerdquote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met Stekelenburg en Anita in de basis, of moet er nú iets veranderen?
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wat heeft Tuyp gedaan? Hopelijk krijgt die twee duels
Al dat cynisme en sarcasme hier ookquote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het is ook nergens op gebaseerd![]()
Maar ik hoop dat ik toch gelijk krijg
...Pannekoek?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Xenomaniac het volgende:
4 wedstrijden op rij...
Vuile vieze gore...
En Tom Cruise speelt Jack in de verfilming?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.
Dat en meer.quote:
Heh jammer.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
Hofland er niet bij volgende week.
Is er schade bij Affelay?quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.
Volgende week wordt AZ kampioen. Toivonen is er niet bij, dus dat is mooi voor ons... waarom blijf ik toch hopen?quote:
Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws isquote:
Gio gaat het ook niet halen waarschijnlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
Hofland er niet bij volgende week.
Ik meld me. De oorzaak is niet de trainer. Met dit spelersmateriaal moet je ook zonder coach winnen van Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Zijn er nog ajacieden die Van Basten een goede coach vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |