Ik vond het al zo raar dat Vermeer linea recta weer tweede keeper werd. Hij deed het echt goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef KirkLazarus het volgende:
Van Ajaxshowtime.com: statistieken Stekelenburg/Vermeer
Maarten Stekelenburg:
[ afbeelding ]
Kenneth Vermeer:
[ afbeelding ]
uitleg van afkortingen:
Toivonen wel, die kreeg direct rood. Die scoorde toch flink sinds z'n komst.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef KirkLazarus het volgende:
De Graafschap helpt een handje, Volendam helaas niet.
En Stekelenburg was daarvoor heel lang goed. Snap wel dat hij opgesteld wordt, jammer alleen dat zijn vorm er echt niet is nog.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat Vermeer linea recta weer tweede keeper werd. Hij deed het echt goed.
Dat is het spijtige met doelmannen, je kunt er maar één opstellen. Ik begrijp wel dat je Stekelenburg weer laat keepen als hij fit is, maar hij heeft nu een aantal duels de kans gehad en niet bewezen op dit moment beter te zijn dan Vermeer was toen hij speelde. Dan is het gewoon niet fair ten opzichte van Vermeer als je hem niet weer een kans gunt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Stekelenburg was daarvoor heel lang goed. Snap wel dat hij opgesteld wordt, jammer alleen dat zijn vorm er echt niet is nog.
Ik heb het zojuist gezien, naar mijn mening deed hij helemaal niks. Ja, hij sprong in de lucht, net als de tegenstander. Ik neem aan dat de schorsing aangevochten gaat worden en dat hij er volgende week tegen AZ gewoon bij is.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toivonen wel, die kreeg direct rood. Die scoorde toch flink sinds z'n komst.
Geen idee waarom, maar als het slaan was is ie een paar wedstrijd weg.
Dat is het ook niet, maar jij gaf aan dat Ajax met deze selectie een subtopper is. Dat hoeft niet eens zo te zijn. Een beetje trainer moet met deze selectie toch mee kunnen doen om de titel.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Triest dat Ajax zich nu moet meten met clubs als AZ en Twente. Lijkt me ook niet de juiste instelling.
Omdat Marco liever een nietsnut als Sno koopt... ik heb die aankoop echt nooit begrepen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hetgene wat ik het meest mis is een tweede spits. Hoe kan het dat die er niet is?
Inderdaad. Dat van Basten mag bepalen wie er aangetrokken wordt spot met iedere logica. Straks hebben we weer een selectie van 40-50 contractspelers met een dozijn pareltjes als Sno. En wanneer komt er eens een fatsoenlijke linksback en centrumspits (iemand die kan concurreren met Cvitanich)? We lopen op transfervlak altijd achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Halcon het volgende:
Een TD moet ook het aankoop- en verkoopbeleid regelen, niet de trainer.
Omdat je net ongenadig van Vitesse op je reet hebt gehad, domme lul.quote:
Je hebt het wel nog altijd over de KNVB héquote:Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gezien, naar mijn mening deed hij helemaal niks. Ja, hij sprong in de lucht, net als de tegenstander. Ik neem aan dat de schorsing aangevochten gaat worden en dat hij er volgende week tegen AZ gewoon bij is.
Door een psv-bril.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef leolinedance het volgende:
naar mijn mening deed hij helemaal niks.
Stel je alsjeblieft niet zo aan. Heb jij Eredivisie live? Zo ja, kom dan met een onderbouwde reactie. Zo nee, hou dan je mond.quote:
Alleen wil niemand Stekelenburg meer hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef 16meter het volgende:
Vermeer onder de lat, Stekelenburg vond het toch tijd om verder te kijken na dit seizoen.
Ja, ik heb Eredivisie Live, nee ik kijk de wedstrijd niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft niet zo aan. Heb jij Eredivisie live? Zo ja, kom dan met een onderbouwde reactie. Zo nee, hou dan je mond.
Dit is imho de grootste fout van Marco van Basten dit seizoen. Hij had Steek rustig moeten brengen tegen Heracles. Wie haalt het in zijn hoofd om een keeper die een half jaar geblesseerd is geweest tegen NEC uit voor de leeuwen te gooien. Er straalt totaal geen vertrouwen van Steek af en ergens vind ik dat wel begrijpelijk. Vervelender is dat de hele verdediging daardoor ook extreem onzeker speelt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen wil niemand Stekelenburg meer hebben. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met het laten opdoen van wedstrijdritme door Stekelenburg. De manier waarop hij naar de grond ging bij die eerste goal van Nilsson en die goal van van Wolfswinkel was gewoon lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |