Kom dan nooit meerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
Is een lidmaatschap van az niets voor jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
Pannenkoek zal je niet missen die zal daar op de bank zitten ..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We zullen je ook echt niet missen hoor, pannenkoek.
Nee man klote klappersquote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is een lidmaatschap van az niets voor jou?.
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu serieus bang voor feyenoord? Godverdomme, het wordt steeds gekker
Wij spelen kut, maar als je hun ziet dan moet je daar gewoon van winnen.
Rot op en komt nooit meer terug !!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij AZ? Hoe bedoel je, bij AZ?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij AZ? Hoe bedoel je, bij AZ?
Lekker boeiend, wij winnen gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.
Zoals tegen die andere frusti. Ik kom wanneer ik daar zin in heb.quote:
Precies en elke idioot ziet dat Ajax in zo'n ''super''vorm verkeert dat de mogelijkheid zeerzeker aanwezig is dat er van Feyenoord verloren wordt.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.
Inderdaad, zelfs in deze vorm moet je niet bang voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wij winnen gewoon.
Wij zijn ajax wij zijn de beste !quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wij winnen gewoon.
Jup, maar je blijft het wel. Al sta je laatste in de Jupiler League, je blijft gaan. Tenminste, dat geldt voor mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Supporter van je club ben je in goede en slechte tijden, en bij Ajax de laatste jaren vooral in slechte tijden
Eindelijk heb je het door.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax wij zijn de beste !
Ik ben en blijf voor Ajax. Maar ik hoef die drama niet aan te zien en je tijd daarin steken . Je bent gewoon een dag kwijt om een pak slaag te krijgen van feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Supporter van je club ben je in goede en slechte tijden, en bij Ajax de laatste jaren vooral in slechte tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |