je kan ook eens wat pijnboom pitten door je salade doen, of walnoten, beetje feta, of geitenkaas dat soort dingenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:44 schreef Sugar het volgende:
Kwakveense, dat is wel een goede, deze week steeds een klein beetje van die dingen bij mijn avondeten. Dank voor die tip.
Ga hem eens kijken dan!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Muisje! Ik heb Greys nog niet gezien, de nieuwe, maar je mag me toch de hysterische PM wel vast sturen hoor! Ik ben dol op spoilers!
Jaaaa ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb ook zin om naar de sauna te gaan![]()
lekker genieten en ontspannen.
is alweer te lang geleden ....
Whoppa! Dank je sigme.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jullie nou beide geen ster zijn in nee zeggen, hou je dan in elk geval aan de regel: niks tekenen!. Zeg maar dat je een offerte wil bestuderen (en flikker 'm thuis zo snel mogelijk weg).
Geen nee kunnen zeggen is niet zo erg, als je dan maar niet ja zegt. (Mischien, hmm, ik zal er eens over nadenken, morgen, ooit).
oh, d'r zit een sauna in m'n complex. Net als een extra slaapkamer voor gasten, studeerkamers, een fitnescentrum en een feestruimte. Voor die sauna moet ik nog even eenmalig 10 euro betalen, en daarna mag ik er altijd gebruik van maken geloof ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb ook zin om naar de sauna te gaan![]()
lekker genieten en ontspannen.
is alweer te lang geleden ....
Dat klinkt leuk!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef AKnynke het volgende:!
Ik heb vandaag gesleed, dat was zo tof. Van een echt hele gave heuvel, zo leuk! Nu even bijlezen, en dan nog wat studeren...
Jaaaaaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Princess Diaries![]()
hilarisch knulligJulie Andrews
en en en die security-dude!
nope, met vrienden.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk!Was je met je
?
En mooie foto Sugar!Dat soort foto's had ik ook wel van mezelf als kind willen hebben
is ralph inbar niet al lang dood? Of is het een nieuwe serie met iemand anders ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Maria en Storm
Iemand bananasplit gezien?
Ja, nieuwe serie met Frans Bauerquote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is ralph inbar niet al lang dood? Of is het een nieuwe serie met iemand anders ofzo?
Ik vond het met Ali en Leontien echt grappig maar kan ook mijn humor liggenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe serie met Frans Bauer.
Ik vind het drie keer niks, maar heb wel gekeken omdat er niks anders op tv was.
En ik ben vanavond fysiek en psychisch bluh, dus ik ga straks lekker slapen en hopen dat ik me morgen beter voel.
Goedzo!quote:
Die was flauw. Die van "wilt u uw vrouw ook parkeren" vond ik wel goed geluktquote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef neen het volgende:
"U bent een vrouw, gaat het inparkeren lukken?"
Was dat vanavond? Had je die enige film A Good Year al eens gezien dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe serie met Frans Bauer.
Ik vind het drie keer niks, maar heb wel gekeken omdat er niks anders op tv was.
En ik ben vanavond fysiek en psychisch bluh, dus ik ga straks lekker slapen en hopen dat ik me morgen beter voel.
Die vond je flauw maar de stukjes met Ali B en Leontien van M. niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die was flauw. Die van "wilt u uw vrouw ook parkeren" vond ik wel goed gelukt
Nee, niet gezienquote:Op zondag 8 februari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat vanavond? Had je die enige film A Good Year al eens gezien dan?
Morgen voel jij je echt wel beter!
Mwah de ideetjes waren flauw maar toch trapte ze erin en zeiden ze de meest rare dingenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:29 schreef neen het volgende:
[..]
Die vond je flauw maar de stukjes met Ali B en Leontien van M. niet?
Heb je een bad?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:06 schreef mspoez het volgende:
Ik heb nog wel een bedje over hoor DK, ga ik elke dag voor je koken zonder enge dingen.
Ik heb besloten om voor ik morgen naar mn werk ga in de supermarkt brood te halen e.d. voor lunch. Zelfs ik ben besmet nu met het gezonde virusquote:Op zondag 8 februari 2009 21:41 schreef Ewelina het volgende:
Morgen maar weer over op gezonde dingen.
Nee, geen bad, maar wel een trampoline in de tuin!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je een bad?![]()
Sugar, prachtige kindjes heb jedoe mij ook maar zo'n setje.
Trampolinequote:Op zondag 8 februari 2009 21:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee, geen bad, maar wel een trampoline in de tuin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |