haha ok.. Alleen niet schrikken als het op dagen geen moment over hattrick gaat, maar over alle andere geneugten des levesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Zal ik zo eens ff doen dan. Heb me pas 10 minuten geleden op Fok! aangemeld, maar wat geeft het
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. Alleen niet schrikken als het op dagen geen moment over hattrick gaat, maar over alle andere geneugten des leves
Hoiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Zal ik zo eens ff doen dan. Heb me pas 10 minuten geleden op Fok! aangemeld, maar wat geeft het
Mja.. daar wordt de chat weer voornamelijk voor gebruikt, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!![]()
Ik zat een beetje af te wachten waar ie zich ging aanmelden...
Wat wil je. Er zijn 3 posters die meer posts in dit topic hebben als possie en mij...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!![]()
Ik zat een beetje af te wachten waar ie zich ging aanmelden...
Mijn complimentenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat wil je. Er zijn 3 posters die meer posts in dit topic hebben als possie en mij...
Ja, maar zelfs daar is overdag niemand te vinden! Terwijl een paar weekjes terug hier het topic ook vol gespamd werd! Dat ging de hele dag door...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. daar wordt de chat weer voornamelijk voor gebruikt, dat is waar.
true.. Possie en koekje houden zich godzijdank in!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs daar is overdag niemand te vinden! Terwijl een paar weekjes terug hier het topic ook vol gespamd werd! Dat ging de hele dag door...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Lyzio met zijn Fleur de Lis... ben er nog steeds ondersteboven van haha.
Rellûhhhhh!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin in zondag. Ik heb een kaart voor Ajax - Feyenoord..
geen zin?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin in zondag. Ik heb een kaart voor Ajax - Feyenoord..
Dat hangt van de uitslag af, gok ik zo.quote:
De voortekenen zijn nou niet bepaald dat het een geweldige wedstrijd gaat worden. Wat een pruts-elftallen momenteel.quote:
Dat lijkt me juist een wedstrijd om te willen zien. Dat betekend vechtvoetbal, rode kaarten, blessuresquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De voortekenen zijn nou niet bepaald dat het een geweldige wedstrijd gaat worden. Wat een pruts-elftallen momenteel.
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Lyzio het volgende:
Dat ik hier nog niet een klein beetje om heb staan juichen. Zie het nu pas toen ik mijn post terug aan het zoeken was
Hattrick #309: Met luie scout en talenloze talenten!
WE ZINGEN RUBI RUBI MARTINEZ!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheen
Even een ouderwets snelle reactie, zoals ik gewend was... het voelt nu al als nostalgie!quote:
Dat was inderdaad mijn volgende vraagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheen
Ik wil even de kans geven aan andere mensen om topic vol te spammen. En jullie zijn aardig op weg op deze pagina.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even een ouderwets snelle reactie, zoals ik gewend was... het voelt nu al als nostalgie!
Het staat ook als link in de OP. Maar die is pas zichtbaar vanaf volgend topic omdat ik deze niet geopend heb, kan ik hem niet aanpassen. Maar op Wiki is die wel al aangepast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn volgende vraagOf dat ergens te zien zou zijn, beetje overzichtelijk. Maar daar wordt aan gewerkt. Hulde!
Ik sta er nog niet bij als lidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het staat ook als link in de OP. Maar die is pas zichtbaar vanaf volgend topic omdat ik deze niet geopend heb, kan ik hem niet aanpassen. Maar op Wiki is die wel al aangepast.
Meh. Ik zie liever leuk voetbal dan blessures en rode kaarten. Kan trouwens nog steeds niet bevatten dat Ajax het zó heeft weggegeven de afgelopen vier weken, ik had serieus het idee dat ze kans maakten op de titel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist een wedstrijd om te willen zien. Dat betekend vechtvoetbal, rode kaarten, blessures
Een echte Ajax-Feyenoord dus
Ja dat heb ik ook wel.. Ik wilde het ook voor afgelopen zondag nog niet toegeven. Maar na die 4-1 en Paula die me erover lastig bleef vallen, hakte het er eigenlijk wel in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meh. Ik zie liever leuk voetbal dan blessures en rode kaarten. Kan trouwens nog steeds niet bevatten dat Ajax het zó heeft weggegeven de afgelopen vier weken, ik had serieus het idee dat ze kans maakten op de titel..
Zn salaris kan ik goed hebbenquote:Erich Wiegand (92405175)
Schweiz 28 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 28-03-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 10-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 33 230
Loon: 26 028 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Jammer van het passen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Flappekz het volgende:
Versterking voor op het middenveld gekocht, was 1750000, maar gezien zijn vorm en conditie is dat zeker niet te duur:
[..]
Zn salaris kan ik goed hebben
Ik heb even een scriptje gemaakt waar jullie je bestandjes mee kunnen uploaden, voor VJ/GL en Gouden Schoen tussenstanden... stuur jullie de gegevens nog even!quote:
quote:
quote:Hello.
I see that you bought my player Ferdo Zdovc. He is a real good potential for our U-20 team in the future. So I hope that you could train him as mutch good as you can.
With proper training U-20 team is on his hand.I see that you have excellent coach.
I see that you are experience user so I think you know all about training. Still I must say, that we prefer:
-10 assistants
-10 physios
-100% training level of defending
-max 10% stamina share(8% is optional)
-and play him on matches where he can get more experiences.
Probably our scout for defenders has allready speak with you, and you can inform him about future changes or skill-ups.
All best to you and your good player.
Good luck
Bobicek
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true.. Possie en koekje houden zich godzijdank in!!
Ik heb ze anders ook liever met meer passen hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat passen is meer dan genoeg. Mijn mids hebben ook niet meer.
Mijn andere A-mids hebben allemaal goed passen, dus zo heel erg is het niet...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ze anders ook liever met meer passen hoor.
schiet op man..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t op t moment druk zat met de voorbereidingen van de Fok!Cup
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jullie die beker dan eens eerder uitvliegen had t allang geregeld geweest !![]()
![]()
![]()
Idd, die van mij hebben minstens briljant passen.. Alleen degene die in het midden staat, die heeft redelijk passen met goed verdedigen. Anders zijn middenvelders veel te duur wat betreft loon voor wat je er voor terug krijgtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ze anders ook liever met meer passen hoor.
Je moet de aanschafprijzen ook maar neer kunnen leggen he....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Idd, die van mij hebben minstens briljant passen.. Alleen degene die in het midden staat, die heeft redelijk passen met goed verdedigen. Anders zijn middenvelders veel te duur wat betreft loon voor wat je er voor terug krijgt.
Ze zijn iets duurder, maar volgens mij ontloopt dat elkaar echt niet dusdanig veel. Nouja, mij hielp het echt enorm veel om mijn dure middenvelders te vervangen met goedekope middenvelders (wat betreft loon dus) met goede bijstats.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet de aanschafprijzen ook maar neer kunnen leggen he....
Nou briljant vind ik wel weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Idd, die van mij hebben minstens briljant passen.. Alleen degene die in het midden staat, die heeft redelijk passen met goed verdedigen. Anders zijn middenvelders veel te duur wat betreft loon voor wat je er voor terug krijgt.
Vind je? Met die hoge lonen met hoge stats vind ik van niet. Ik heb bijvoorbeeld 350k aan tsi, terwijl mijn loon slechts 110k is. De wat hogere aanschafprijzen heb je er zo uit, bovendien verlies ik er niets op als ik ze niet te oud weer verkoopquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou briljant vind ik wel weer wat overdrevenMaar matig is ook wel aardig laag. Ieder zn eigen keuze gelukkig.
Slechts 110k?? Voor al je spelers???quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Vind je? Met die hoge lonen met hoge stats vind ik van niet. Ik heb bijvoorbeeld 350k aan tsi, terwijl mijn loon slechts 110k is. De wat hogere aanschafprijzen heb je er zo uit, bovendien verlies ik er niets op als ik ze niet te oud weer verkoop. Maargoed iedereen z'n tactiek idd!
voor 24 spelers met 5 echte waailappen en 5 op de TL.quote:Spelersloon 101 074 ¤
puhquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
Potverdikke nog niemand geboden op mn spelers.
Ik wil de tl verkennen en bieden!![]()
Maar ja dat kan niet zonder geld he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |