haha ok.. Alleen niet schrikken als het op dagen geen moment over hattrick gaat, maar over alle andere geneugten des levesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Zal ik zo eens ff doen dan. Heb me pas 10 minuten geleden op Fok! aangemeld, maar wat geeft het
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. Alleen niet schrikken als het op dagen geen moment over hattrick gaat, maar over alle andere geneugten des leves
Hoiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Zal ik zo eens ff doen dan. Heb me pas 10 minuten geleden op Fok! aangemeld, maar wat geeft het
Mja.. daar wordt de chat weer voornamelijk voor gebruikt, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!![]()
Ik zat een beetje af te wachten waar ie zich ging aanmelden...
Wat wil je. Er zijn 3 posters die meer posts in dit topic hebben als possie en mij...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd best goed, het is zelfs rustig!!![]()
Ik zat een beetje af te wachten waar ie zich ging aanmelden...
Mijn complimentenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat wil je. Er zijn 3 posters die meer posts in dit topic hebben als possie en mij...
Ja, maar zelfs daar is overdag niemand te vinden! Terwijl een paar weekjes terug hier het topic ook vol gespamd werd! Dat ging de hele dag door...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. daar wordt de chat weer voornamelijk voor gebruikt, dat is waar.
true.. Possie en koekje houden zich godzijdank in!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs daar is overdag niemand te vinden! Terwijl een paar weekjes terug hier het topic ook vol gespamd werd! Dat ging de hele dag door...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Machavelli het volgende:
[..]
Lyzio met zijn Fleur de Lis... ben er nog steeds ondersteboven van haha.
Rellûhhhhh!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin in zondag. Ik heb een kaart voor Ajax - Feyenoord..
geen zin?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef rompompom het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin in zondag. Ik heb een kaart voor Ajax - Feyenoord..
Dat hangt van de uitslag af, gok ik zo.quote:
De voortekenen zijn nou niet bepaald dat het een geweldige wedstrijd gaat worden. Wat een pruts-elftallen momenteel.quote:
Dat lijkt me juist een wedstrijd om te willen zien. Dat betekend vechtvoetbal, rode kaarten, blessuresquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De voortekenen zijn nou niet bepaald dat het een geweldige wedstrijd gaat worden. Wat een pruts-elftallen momenteel.
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Lyzio het volgende:
Dat ik hier nog niet een klein beetje om heb staan juichen. Zie het nu pas toen ik mijn post terug aan het zoeken was
Hattrick #309: Met luie scout en talenloze talenten!
WE ZINGEN RUBI RUBI MARTINEZ!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheen
Even een ouderwets snelle reactie, zoals ik gewend was... het voelt nu al als nostalgie!quote:
Dat was inderdaad mijn volgende vraagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom wordt dit straks ook verwerkt in de site! Nu lees je er te snel overheen
Ik wil even de kans geven aan andere mensen om topic vol te spammen. En jullie zijn aardig op weg op deze pagina.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even een ouderwets snelle reactie, zoals ik gewend was... het voelt nu al als nostalgie!
Het staat ook als link in de OP. Maar die is pas zichtbaar vanaf volgend topic omdat ik deze niet geopend heb, kan ik hem niet aanpassen. Maar op Wiki is die wel al aangepast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn volgende vraagOf dat ergens te zien zou zijn, beetje overzichtelijk. Maar daar wordt aan gewerkt. Hulde!
Ik sta er nog niet bij als lidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het staat ook als link in de OP. Maar die is pas zichtbaar vanaf volgend topic omdat ik deze niet geopend heb, kan ik hem niet aanpassen. Maar op Wiki is die wel al aangepast.
Meh. Ik zie liever leuk voetbal dan blessures en rode kaarten. Kan trouwens nog steeds niet bevatten dat Ajax het zó heeft weggegeven de afgelopen vier weken, ik had serieus het idee dat ze kans maakten op de titel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist een wedstrijd om te willen zien. Dat betekend vechtvoetbal, rode kaarten, blessures
Een echte Ajax-Feyenoord dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |