abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 14:14:03 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65847118
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Tegen Groningen en Heerenveen was er tenminste nog inzet. En redelijk voetbal. Heracles was ook niet zo slecht als overal is geroepen. Deze wedstrijd is verschrikkelijk en een dieptepunt. Hopelijk maakt Van Basten wel het seizoen af maar dat er iets moet gebeuren zal wel duidelijk zijn.
Zo is het maar net.
pi_65847121
Er is een belangrijk verschil tussen Bassie en Van Gaal... Die laatste heeft dit jaar een tactische aanpassing gedaan op verzoek van zijn spelers...zie het resultaat want AZ heeft sindsdien geen pot meer verloren... Ik hoop dat er bij Ajax genoeg spelers met ballen rondlopen om Bassie de tactiek te laten wijzigen maar ik denk niet dat die er rondlopen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 8 februari 2009 @ 14:14:25 #128
198365 Morendo
The Real Deal
pi_65847127
Koning Co had natuurlijk gelijk toen hij over Marco van Basten zei: 'een goed paard is nog geen goed ruiter.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_65847130
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Angelob het volgende:

[..]

Daar zeg je het al, die spelers krijgen gewoon een vast salaris, dus het kan ze geen flikker schelen
Precies en clubliefde? Wasda?
MOKUM XXX RATED
pi_65847132
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat hij wel wil?
Marco hoeft van mij ook niet weg.
Wel vind ik dat men echt iets moet gaan veranderen aan de instelling van de spelers. Harder zijn voor spelers die falen. En er moet lengte in het veld bij komen.
Omdat hij deze week zelf al opperde om te stoppen. MvB is niet gewend om te verliezen en daar is hij het persoon niet naar. Hij had een rustig leventje en heeft nu al enkele jaren alleen maar gezeik. Dat wil hij niet veel langer.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65847134
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.

Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.

Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Over Anita maar niet te spreken die als een D junior over het veld liep voordat ie gewisseld werd. Kwam overal te laat en die Hofs had de middag van zn leven
AFCA!
  zondag 8 februari 2009 @ 14:14:45 #132
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65847136
Sarpong
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 8 februari 2009 @ 14:14:51 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_65847139
Ik sta nog achter Van Basten.
-
pi_65847150
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Fiorentina niet gewoon afbellen?
Die 3-0 reglementair is inderdaad minder beschamend dan als ze wel gaan spelen
pi_65847160
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
* Breach meldt zich
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65847169
Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in dat Ajax ooit nog Ajax gaat worden .

Wat een stelletje amateurs ook altijd. En nu zit er niet eens een leuk talentje bij uit de eigen jeugdopleiding alla Sneijder, Van der Vaart. Nee, nu hebben we Schilder, Anita en Sarpong !!!!!!!!!!
pi_65847170
Vreemd genoeg kan ik dit alleen maar grappig vinden
pi_65847176
Alsof het tegen NEC zo goed was, meer geluk dan goed spel. Stekelenburg is extreem onzeker en niet bepaald een aanwinst voor de defensie. Van Basten had hem pas tegen Heracles moeten brengen.
pi_65847182
Sno had er gewoon ingemoeten
MOKUM XXX RATED
  zondag 8 februari 2009 @ 14:16:54 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_65847202
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:

Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:16:55 #141
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_65847204
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoop dat Cruijff toch aan het roer gaat staan...

Wishful thinking
Alsjeblieft zeg. In de jaren 80 ging 'ie nog wel vanaf de tribune naast Leo zitten om de boel te sturen, maar tegenwoordig durft 'ie geen verantwoordelijkheid meer te nemen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 8 februari 2009 @ 14:17:52 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_65847231
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:

Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.

Rijkaard is de enige man die het kan overnemen.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:17:54 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65847233
quote:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.

Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.

Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Waarom is dat een fout van Marco? Steek keepte voor zijn blessure goed. Wat je Marco evt. wel kunt verwijten is dat hij misschien te snel is geweest met Steek weer in het doel te zetten. Maar ja, dat is vooral achteraf.
Dat de spelers vandaag met een instelling van ' FC we verliezen toch weer' het veld ingaan is beschamend voor een profclub. Dat heeft zelfs Volendam veel beter voor elkaar.
pi_65847244
quote:

Mooi je hebt d eprijs al betaald en nu wil je ene nieuwe trainer zodat die ook nog eens dezelfde fouten gaat maken?
pi_65847260
Zelfs Koster deed het nog beter
MOKUM XXX RATED
pi_65847281
Stelekenburg staat nu voor de 5e wedstrijd op rij als een mongool te keepen terwijl Vermeer het voor de winterstop perfect deed. De beste moet altijd speler en dat is nu Vermeer dus Marco gaat als minstens 2-3 wedstrijden in de fout.
pi_65847290
Ja laten we vBasten wegsturen dat lijkt mij een fantastisch idee, en dan volgend jaar als het weer niet lukt sturen we Rijkaard weg, en daarna sturen we Cruyff weg en daarna sturen we Andries Jonker weg...

Aan het begin van de zomer deed vBasten het gewoon goed door het wegsturen van de rotte appels en het beginnen met bouwen van een nieuw team, Ajax is gemiddeld 22 jaar oud en EINDELIJK is er een coach die met een visie iets aan het neerzetten is en ondanks dat dit de meest kneuzige kut opstelling OOIT is moet vBasten blijven, als hij weggaat is het einde gewoon compleet zoek, want dit met dit team moet je flink aan het werk gaan om te polijsten want de potentie is gewoon aanwezig, kortzichtige mongolen die vBasten wegwillen moeten eens beseffen dat met dat zwaar onrealistische beeld dat Ajax elk jaar met twee vingers in de neus kampioen dient te worden zelf een groot deel van de druk aan de spelersploeg opleggen, Suarez en Sulejmani verrot schelden wat een kanker debielen zeg
  zondag 8 februari 2009 @ 14:19:24 #148
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_65847296
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik het idee had dat hij het op lange termijn wel goed zou gaan doen dan.......
maar dat zie ik dus niet, het blijft te eigenzinnig, te onstabiel.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65847298
MvB aub stap op

Dit is gewoon lachwekkend slecht... na 4 wedstrijden totaal seizoen verneukt...
Doet niet eens pijn meer na vorige weken
pi_65847309
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef dronkeykong het volgende:
Wachten op de column van ome Johan
sodemieter op met die johan derksen....als je die bedoelt tenminste hahah

Volgens Derksen aan het begin van het seizoen zou de aanval van ajax onoverwinnenlijk zijn...

Dat blijkt wel ...het zijn een stel pannekoeken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')