Zo is het maar net.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tegen Groningen en Heerenveen was er tenminste nog inzet. En redelijk voetbal. Heracles was ook niet zo slecht als overal is geroepen. Deze wedstrijd is verschrikkelijk en een dieptepunt. Hopelijk maakt Van Basten wel het seizoen af maar dat er iets moet gebeuren zal wel duidelijk zijn.
Precies en clubliefde? Wasda?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Angelob het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, die spelers krijgen gewoon een vast salaris, dus het kan ze geen flikker schelen
Omdat hij deze week zelf al opperde om te stoppen. MvB is niet gewend om te verliezen en daar is hij het persoon niet naar. Hij had een rustig leventje en heeft nu al enkele jaren alleen maar gezeik. Dat wil hij niet veel langer.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij wel wil?
Marco hoeft van mij ook niet weg.
Wel vind ik dat men echt iets moet gaan veranderen aan de instelling van de spelers. Harder zijn voor spelers die falen. En er moet lengte in het veld bij komen.
Over Anita maar niet te spreken die als een D junior over het veld liep voordat ie gewisseld werd. Kwam overal te laat en die Hofs had de middag van zn levenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.
Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.
Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Die 3-0 reglementair is inderdaad minder beschamend dan als ze wel gaan spelenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Fiorentina niet gewoon afbellen?
* Breach meldt zichquote:
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Alsjeblieft zeg. In de jaren 80 ging 'ie nog wel vanaf de tribune naast Leo zitten om de boel te sturen, maar tegenwoordig durft 'ie geen verantwoordelijkheid meer te nemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoop dat Cruijff toch aan het roer gaat staan...
Wishful thinking
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Waarom is dat een fout van Marco? Steek keepte voor zijn blessure goed. Wat je Marco evt. wel kunt verwijten is dat hij misschien te snel is geweest met Steek weer in het doel te zetten. Maar ja, dat is vooral achteraf.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.
Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.
Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Mooi je hebt d eprijs al betaald en nu wil je ene nieuwe trainer zodat die ook nog eens dezelfde fouten gaat maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het idee had dat hij het op lange termijn wel goed zou gaan doen dan.......quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik sta nog achter Van Basten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |