Het is weer zoals het altijd is: rust bij PSV, ellende bij Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zal ik hem maar vast uit de motteballen trekken of is het nog iets te vroeg ?
AFC Ajax #1055: Hardlopers zijn doodlopers - in April op #1.
PSV heeft nog niet gewonnen ofzoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Toch geen 5-1 he
Ben maar weg gegaan, wat fucking slecht
PSV op 1 pumt. hopen op het linkerijtje in deze vorm
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk alles ligt weer aan Marco... terwijl de spelers met een belachelijke instelling in het veld staan...
Amen to that.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Saphire het volgende:
Om van basten nou weg te sturen schiet je ook geen moer mee op. Dat zagen we ook na het vertrek van Ten Cate. Geef een coach eindelijk is een keer de tijd om er wat van te maken. Kijk bijvoorbeeld naar AZ vorig jaar, eindigde zo ongeveer in het rechter rijtje maar wordt nu onbetwist kampioen.
Die draaide het eerste seizoen ook niet echt lekker hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van Basten vergelijken met van Gaal.
Daar zeg je het al, die spelers krijgen gewoon een vast salaris, dus het kan ze geen flikker schelenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet alleen aan Marco. Maar hij is hoofdverantwoordelijk. En hij moet de spelers motiveren (al snap ik niet dat mensen die zoveel verdienen gemotiveerd moeten worden)
En dan komt er een punt dat er maatregelen dienen te komen. De hele selectie wegsturen doe je niet, dus dan de trainer maar.
Helemaal mee eens. In ieder geval is het zoveelste seizoen meer de klote geholpen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
De afgelopen weken heeft wel bewezen dat het een tactische onbenul is... en hij is de grip op de spelersgroep volledig kwijt... een coach dient een ploeg vertrouwen te geven en dat is door zijn tactische keuzes helemaal zoek....
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Fiorentina niet gewoon afbellen?
Zelfs bij verlies de komende 10 wedstrijden is dat nog niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Nu snap ik ook de actie van vrijdag beter, die jongens hadden gewoon een vooruitziende blik!
Tegen Groningen en Heerenveen was er tenminste nog inzet. En redelijk voetbal. Heracles was ook niet zo slecht als overal is geroepen. Deze wedstrijd is verschrikkelijk en een dieptepunt. Hopelijk maakt Van Basten wel het seizoen af maar dat er iets moet gebeuren zal wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt ook alleen maar slechter.
Nou ik denk dat als die man terugkomt dat ik mijn SCC doormidden knip en geen vervangend exemplaar meer aanvraag. Die man is een goede trainer maar heeft teveel geflikt bij Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik was bij het begin heel sceptisch over Van Basten, zeker omdat hij bij Oranje ook altijd onlogische keuzes maakte... pas toen de internationals hem hun favoriete tactiek opdrongen begon het te lopen.
De afgelopen weken heeft wel bewezen dat het een tactische onbenul is... en hij is de grip op de spelersgroep volledig kwijt... een coach dient een ploeg vertrouwen te geven en dat is door zijn tactische keuzes helemaal zoek....
Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Hoe weet je zo zeker dat hij wel wil?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeker wil hij wel. Maar goed, MvB hoeft van mij niet weg. Het ligt niet volledig aan hem. Maar ik denk dat hij er zelf de brui aan gaat geven.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Fiorentina niet gewoon afbellen?
Daggla, wat ben ik het vaak met je eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er gebeurd sinds de wedstrijd tegen NEC? Er moet toch iets gebeurd zijn?.
Dat kan niet anders..
Ongelooflijk dit.. Moeten nog gaan oppassen tegen f'noord volgende week.. Ben allang niet meer zeker van de titel, maar nu ook niet meer voor de wedstrijd tegen de kakkerlakken.
Toch ben ik tegen het ontslaan van Van Basten. Geef hem tijd, hij liet in de eerste seizoenshelft dat ie het prima kan.
Mocht hij toch ontslagen worden, komt Franklin Edmundo Rijkaard.
Onderschat nooit Volendamquote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psv wint gewoon van Volendam hoor
De manier van voetballen voorin heeft ook een uitwerking op alles wat erachter gebeurt. Alles wat voorin gebeurt aan toevallige een-tweetjes via hakballetjes en het schampen van de bal die toevallig lukken, zie ik nu ook op het middenveld en in de verdediging terug. Met name Emanuelson kan daar wat van.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
ja, alles op Suarez spelen en hopen dat hij het doet, komop dat meende je NIET serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |