Als dat zo is, stapt hij zelf op...en tja... dan kunnen we weer af gaan wachten wie er nu weer komt...weg mogelijke stabiliteit op de lange termijn...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Van Basten het seizoen niet gaat afmaken.
Nou ik zie de laatste weken toch consistentie. We zijn niet meer wisselvallig!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is voor de continuïteit dat Anita volgende week weer in de basis begint. Anders bouw je helemaal geen automatismes op.
Als ie een beetje verstandig is levert hij morgen z'n ontslagbrief in.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk inderdaad dat Van Basten de eer aan zichzelf houdt, voor zover dat nog kan. Zo'n slechte verliezer is het wel. Past wel in de traditie ook, trainers die weggaan voor een enorm belangrijke wedstrijd 'topper'.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Ik kom nog even terug op daarstraks. MvB stapt niet voor maart op, maar vanavond nog. Die trekt dit niet.
heerenveen uit, volendam uit etc.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo slecht speelde
Die man is zo eigenwijs en zo'n tactisch onbenul. Ongelovelijk dat hij'überhaupt aangesteld kon worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Dat gevoel krijg ik ook.. zeker na de uitspraken dat hij gedacht heeft aan stoppen. Ik zou het overigens wel erg zwak vinden..quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als dat zo is, stapt hij zelf op...en tja... dan kunnen we weer af gaan wachten wie er nu weer komt...weg mogelijke stabiliteit op de lange termijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |