Erik vond het geloof ik hier niet zo leuk meer toen het hier zo over sex gingquote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
ja waar ie gebleven?
En nu heb ik 'schatje mag ik je foto' in mijn hoofd zitten
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
Schatje mag je ik je foto, heb je een foto voor mij... schatje mag ik je foto, en doe er ook je nummer bij...
Tssquote:
dat viel ook wel mee, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik vond het geloof ik hier niet zo leuk meer toen het hier zo over sex ging
Maar ik zie hem elders op Fok ook weinig meer de laatste tijd
En dat is jammer, want hij had een eigen kijk op de wereld, en kon die best goed en grappig onder woorden brengen
quote:
Nee gewoon uitgeweestquote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je weer Auping gespeeld gisteren?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee gewoon uitgeweestbars, drinks etc niks bijzonders, niet eens gekust
straks verleer je het nogquote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee gewoon uitgeweestbars, drinks etc niks bijzonders, niet eens gekust
tuurlijk draait het topic hier door, maar bepaalde personen hadden wel een inbreng die gewaardeerd werdquote:
jij bent inderdaad nog duidelijk niet van je jetleg af, anders had je wel geweten dat Nuno in een gecompliceerde relatie zitquote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch een vriend? Of hebben jullie een open relatie?
Wat is er dan zo gecompliceerd aan? Hij doet er ontwijkend over. Ik weet alleen dat zijn in Zuid-Amerika zit voor werk, i think.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent inderdaad nog duidelijk niet van je jetleg af, anders had je wel geweten dat Nuno in een gecompliceerde relatie zit
Ik ken al die namen niet. Is het hier komen en gaan van mensen?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk draait het topic hier door, maar bepaalde personen hadden wel een inbreng die gewaardeerd werd
en daar hoort Erik vind ik bij, net al Waxxer en LGE om eens wat namen te noemen
Het is niet echt een open relatie, meer gebaseerd op realiteit.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat is er dan zo gecompliceerd aan? Hij doet er ontwijkend over. Ik weet alleen dat zijn in Zuid-Amerika zit voor werk, i think.
Open relatie is niet gecompliceerd als het voor beiden werkt.
Crystal clear. Ik ken die regelingen. Zie dat ook om me heen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet echt een open relatie, meer gebaseerd op realiteit.
Vriend zit in Zuid-Amerika
Ik zit in Engeland
Als we bij elkaar zijn dan gebeurt er niets maar da ook helemaal niets met anderen. Alleen omdat we door de omstandigheden gedwongen zijn zover van elkaar te leven voor langere tijd zijn we wel realisten en weten we dan we gewoon sex af en toe missen. Daarom laten we elkaar vrij als we gescheiden van elkaar leven. Maar met vrij bedoel ik niet helemaal vrij, er zijn wel een aantal duidelijke regels.
Het is nog wel wat meer complicated maar dat laat ik verder even.
Voor de rest, ik doe zoms wel vrij makkelijk erover hier, maar dat betekent niet dat het is makkelijk is![]()
snap je het Mieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |