De doodstraf gaat ver, ik ben tegen de doodstraf. Maar die viespeuken in een reservaat opsluiten en de hele dag stenen laten bikken om hun seksuele lusten weg te nemen, lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pleit dan gelijk voor de doodstraf voor pedo's, dit idee is niet te realiseren.
* Marrije is niet linksquote:Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef S1nn3rz het volgende:
brrr, heel links fok heeft zijn toevlucht weer gezocht tot dit topic.
Aaah, wat zielig voor die pedo's. NOT!quote:Website leidt tot belagen pedofielen
AD
Een website met foto’s en woonadressen van veroordeelde pedofielen heeft flinke commotie veroorzaakt. Kindermisbruikers zijn afgelopen weekend belaagd en bedreigd.
In Limburg werden zaterdagochtend ruiten ingegooid op een adres dat op de website van de Stichting Stop Kindersex staat. In Gelderland werd een veroordeelde kindermisbruiker herhaaldelijk telefonisch met de dood bedreigd.
Deze man spant vandaag een kort geding aan tegen de Stichting Stop Kindersex, die achter de website zit. Hierin eist hij dat zijn afbeelding en woonadres van internet worden gehaald. Bewoners van twee andere adressen die op de site worden genoemd, doen aangifte bij de politie.
Justitie onderneemt geen actie tegen de website, stelt hoofdofficier Diederik Greive. Strafrechtadvocaat Frank van Ardenne laakt die houding. ,,Justitie moet haar burgers beschermen.’’
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries vindt dat de overheid zich er ‘te gemakkelijk’ vanaf maakt. Hij noemt de pedowebsite gevaarlijk. ,,De overheid kan op zijn minst de makers aanspreken.’’
Yvonne van Hertum van de Stichting Stop Kindersex zegt dat de website niet uit de lucht wordt gehaald. ,,Zolang we kinderen uit de klauwen van die engerds houden, zijn wij tevreden.’’
1. De overgrote meerderheid der pedofielen valt op prepuberale kinderen van, laten we zeggen, 10-12 jaar. Niet op peuters en kleuters.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:07 schreef ES57 het volgende:
Ondanks dat vonne zo gestoord is als maar kan, is het goed dat Nederland wordt gewaarschuwd voor die vieze pedo's die niets liever hun leuter in de aars van een baby, peuter of kleuter willen stoppen. Want daar hebben we het in feite over.
De rechten van de dader zijn niet belangrijker. De rechten van de dader zijn even belangrijk. Elk mens heeft in Nederland gelijke rechten.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:36 schreef ES57 het volgende:
[..]
Inderdaad, de rechten van de dader zijn belangrijker volgens heel links fok omdat zij meent dat de maatschappij schuld heeft aan de ziekte van die viezerikken.
Man, lul niet zo dom!quote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
Het doel heiligt de middelen.
Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten.
Ja (dat kan idd; voor je me weer verkeerd uitlegt).quote:Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
Yvonne van Hertum en "wij" in één alinea!quote:Yvonne van Hertum van de Stichting Stop Kindersex zegt dat de website niet uit de lucht wordt gehaald. ,,Zolang we kinderen uit de klauwen van die engerds houden, zijn wij tevreden.’’
Dat dus. Verkrachting van zulke jonge kinderen door vreemden is ontzettend zeldzaam. Áls kleuters en peuters verkracht worden, is dat meestal door pa, oom, oudere neef etc. Kleuters en peuters zijn namelijk nauwelijks te bereiken voor een pedoseksueel aangezien er vrijwel altijd een volwassene bij hen is. En wat ik al aangaf: pedoseksuelen vallen meestal op wat oudere kinderen. Een voorkeur voor peuters of kleuters is nogal ongebruikelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:10 schreef r_one het volgende:
En dan nog iets:
Waarom kom je tot vervelens toe met alleen maar "kleuters" (of jonger) op de proppen? Is een 12-jarige niet shockerend genoeg om je standpunt kracht bij te zetten?
En waarom steeds de "verkrachte" kleuter? Is betasten/aanranden niet sterk genoeg om je geheiligde doel te rechtvaardigen?
Aaah, wat zielig voor die onbeschermde burgers. NOT!quote:Op maandag 9 februari 2009 07:02 schreef ES57 het volgende:
Aaah, wat zielig voor die pedo's. NOT!
Tja, de lakse Nederlandse overheid doet niets om haar burgers te beschermen. Met dit burgerinitiatief als resultaat. Ik vind het allemaal niet zo gek.
Ben je nu echt zo naief?quote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten.
"If you're not with us, you're against us!"quote:Op maandag 9 februari 2009 @ 07:29 schreef yvonne het volgende:
Wat is de volgende stap?
Al onze namen op die site omdat we hiertegen ageren?
In van Hertum's denkwereld spannen wij samen met de pedo's namelijk.
Ze dienen hun handen gewoon thuis te houden. Los daarvan vindt ik het openbaar maken van gegevens op een site van veroordeelde pedofielen niet kunnen. Je kunt dan wachten op een lynchpartij. Het is aan de wetgever om maatregelen te nemen om te voorkomen dat pedofielen weer de fout in gaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
1. De overgrote meerderheid der pedofielen valt op prepuberale kinderen van, laten we zeggen, 10-12 jaar. Niet op peuters en kleuters.
2. Waar baseer je op dat pedofielen vooral interesse hebben in het anaal verkrachten van kinderen? Dit is klinkklare onzin.
Dat vindt Isegrim ook, dat vind ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:36 schreef Megumi het volgende:
Ze dienen hun handen gewoon thuis te houden.
Obsessieve mediageylheid !!!quote:Op maandag 9 februari 2009 07:35 schreef Isegrim het volgende:
Wat is eigenlijk de aanleiding geweest voor Van Hertum om hiermee te beginnen? Waarom denkt zij dat ze de aangewezen persoon is om dit te doen?
Ja, okee, maar er zal iets achter zitten. Ik houd het voorlopig op een afleidingsmanoeuvre in verband met haar eigen onfrisse gedrag, wat dat ook moge zijn.quote:
Gecombineerd met i-net access is dat dodelijk.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
Dat is niet haar primaire drijfveer. Wel een onvermijdelijk neveneffect, ze moet wel gebruik maken van list en bedrog, manipulatie en andere dubieuze praktijken om de randvoorwaarden zo extreem mogelijk te kunnen stellen. Ze heeft weinig aan een of ander labiele vent die met een 16-jarige aanpapt. Ze kickt veel meer op de smeerlap die meerdere kleuters verkracht heeft, daarmee weet ze zich veel meer verzekerd van de aanbidding door lowlife huismoeders en simpele zielen met korte lontjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:41 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, maar er zal iets achter zitten. Ik houd het voorlopig op een afleidingsmanoeuvre in verband met haar eigen onfrisse gedrag, wat dat ook moge zijn.
Ik hoop dat het werkt in jouw wereld, bij mij denk ik namelijk nietquote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |