abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 06:16:39 #151
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65870867
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Pleit dan gelijk voor de doodstraf voor pedo's, dit idee is niet te realiseren.
De doodstraf gaat ver, ik ben tegen de doodstraf. Maar die viespeuken in een reservaat opsluiten en de hele dag stenen laten bikken om hun seksuele lusten weg te nemen, lijkt mij wel wat.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 9 februari 2009 @ 06:51:30 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65870925
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef S1nn3rz het volgende:
brrr, heel links fok heeft zijn toevlucht weer gezocht tot dit topic.
* Marrije is niet links
  maandag 9 februari 2009 @ 07:02:14 #153
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65870951
quote:
Website leidt tot belagen pedofielen
AD

Een website met foto’s en woonadressen van veroordeelde pedofielen heeft flinke commotie veroorzaakt. Kindermisbruikers zijn afgelopen weekend belaagd en bedreigd.

In Limburg werden zaterdagochtend ruiten ingegooid op een adres dat op de website van de Stichting Stop Kindersex staat. In Gelderland werd een veroordeelde kindermisbruiker herhaaldelijk telefonisch met de dood bedreigd.

Deze man spant vandaag een kort geding aan tegen de Stichting Stop Kindersex, die achter de website zit. Hierin eist hij dat zijn afbeelding en woonadres van internet worden gehaald. Bewoners van twee andere adressen die op de site worden genoemd, doen aangifte bij de politie.

Justitie onderneemt geen actie tegen de website, stelt hoofdofficier Diederik Greive. Strafrechtadvocaat Frank van Ardenne laakt die houding. ,,Justitie moet haar burgers beschermen.’’

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries vindt dat de overheid zich er ‘te gemakkelijk’ vanaf maakt. Hij noemt de pedowebsite gevaarlijk. ,,De overheid kan op zijn minst de makers aanspreken.’’

Yvonne van Hertum van de Stichting Stop Kindersex zegt dat de website niet uit de lucht wordt gehaald. ,,Zolang we kinderen uit de klauwen van die engerds houden, zijn wij tevreden.’’
Aaah, wat zielig voor die pedo's. NOT!

Tja, de lakse Nederlandse overheid doet niets om haar burgers te beschermen. Met dit burgerinitiatief als resultaat. Ik vind het allemaal niet zo gek.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_65870973
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:07 schreef ES57 het volgende:
Ondanks dat vonne zo gestoord is als maar kan, is het goed dat Nederland wordt gewaarschuwd voor die vieze pedo's die niets liever hun leuter in de aars van een baby, peuter of kleuter willen stoppen. Want daar hebben we het in feite over.
1. De overgrote meerderheid der pedofielen valt op prepuberale kinderen van, laten we zeggen, 10-12 jaar. Niet op peuters en kleuters.
2. Waar baseer je op dat pedofielen vooral interesse hebben in het anaal verkrachten van kinderen? Dit is klinkklare onzin.
pi_65870979
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:36 schreef ES57 het volgende:

[..]

Inderdaad, de rechten van de dader zijn belangrijker volgens heel links fok omdat zij meent dat de maatschappij schuld heeft aan de ziekte van die viezerikken.
De rechten van de dader zijn niet belangrijker. De rechten van de dader zijn even belangrijk. Elk mens heeft in Nederland gelijke rechten.
pi_65870982
quote:
Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
Het doel heiligt de middelen.

Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten.
Man, lul niet zo dom!
Jij hebt echt geen flauw benul waar je over praat he
quote:
Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
Ja (dat kan idd; voor je me weer verkeerd uitlegt).
En dat geldt dus ook voor een valselijk van pedofilie beschuldigde volwassen kerel. Zo niet meer!

Die kerel blijft uitgekotst worden, z'n hele leven lang. Met een beetje pech ook nog achtervolgd omdat een of andere tokkie een lijstje op Internet pleurt wat heule rare oerdriften triggert bij andere tokkies.

Een misbruikt kind daarentegen kan rekenen op alle begrip van de wereld, wordt liefdevol opgevangen door zijn omgeving en weet mogelijk later alsnog een beetje een normaal leven te leven.

En dan nog iets:

Waarom kom je tot vervelens toe met alleen maar "kleuters" (of jonger) op de proppen? Is een 12-jarige niet shockerend genoeg om je standpunt kracht bij te zetten?
En waarom steeds de "verkrachte" kleuter? Is betasten/aanranden niet sterk genoeg om je geheiligde doel te rechtvaardigen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65870995
quote:
Yvonne van Hertum van de Stichting Stop Kindersex zegt dat de website niet uit de lucht wordt gehaald. ,,Zolang we kinderen uit de klauwen van die engerds houden, zijn wij tevreden.’’
Yvonne van Hertum en "wij" in één alinea!
En morgen schreeuwt ze weer dat die websiite niet van haar is.

Gevaarlijke bitch is het.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65870999
Overigens ben ik ook niet 'links'. Ik ben liberaler dan de VVD en D66 bij elkaar.
pi_65871007
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:10 schreef r_one het volgende:
En dan nog iets:

Waarom kom je tot vervelens toe met alleen maar "kleuters" (of jonger) op de proppen? Is een 12-jarige niet shockerend genoeg om je standpunt kracht bij te zetten?
En waarom steeds de "verkrachte" kleuter? Is betasten/aanranden niet sterk genoeg om je geheiligde doel te rechtvaardigen?
Dat dus. Verkrachting van zulke jonge kinderen door vreemden is ontzettend zeldzaam. Áls kleuters en peuters verkracht worden, is dat meestal door pa, oom, oudere neef etc. Kleuters en peuters zijn namelijk nauwelijks te bereiken voor een pedoseksueel aangezien er vrijwel altijd een volwassene bij hen is. En wat ik al aangaf: pedoseksuelen vallen meestal op wat oudere kinderen. Een voorkeur voor peuters of kleuters is nogal ongebruikelijk.
pi_65871029
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:02 schreef ES57 het volgende:
Aaah, wat zielig voor die pedo's. NOT!

Tja, de lakse Nederlandse overheid doet niets om haar burgers te beschermen. Met dit burgerinitiatief als resultaat. Ik vind het allemaal niet zo gek.
Aaah, wat zielig voor die onbeschermde burgers. NOT!

De Nederlandse overheid vervolgt wel degelijk pedo's en legt wel degelijk straffen op. Vrijspraak (wegens gebrek aan bewijs) is juist steeds zeldzamer geworden. Dat sommige eencelligen alles minder dan castratie en verbanning naar een onbewoond eiland niet als straf zien, rechtvaardigt nog niet zo'n burgerinitiatief wat oproept het recht dan maar in eigen handen te nemen.
.
  Admin maandag 9 februari 2009 @ 07:26:31 #161
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_65871075
quote:

[..]

Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten.
Ben je nu echt zo naief?
Zo werkt het niet!
Een onterecht beschuldigd persoon komt er nooit meer vanaf.
Zolang er tokkies rondlopen a la van Hertum, en geloof me, die groep is immens, zal iemand nooit maar dan ook nooit van die onterechte beschuldiging afkomen.

Zullen we het ook nog even hebben over de toegegeven onterechte beschuldigingen door de "slachtoffers"?
Of de onterechte bekentenissen van "daders"?
Het is een wespennest waar Justitie zich nu enorm makkelijk vnaf maakt en gevaarlijke idioten als Van Hertum en vrienden carte blanche geeft.
Ik hoop écht, en hier ben ik oprecht in, dat jij niet in een beroepsgroep zit waar zo'n beschuldiging én dus vermelding op hun site kan vallen..
Oh, en je hoeft er nieteens voor met kinderen te werken hoor..
Een rancuneuze puberdochter is ook al zat.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 9 februari 2009 @ 07:29:01 #162
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_65871086
Wat is de volgende stap?
Al onze namen op die site omdat we hiertegen ageren?
In van Hertum's denkwereld spannen wij samen met de pedo's namelijk.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

maandag 9 februari 2009 @ 07:32:37 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_65871102
quote:
Op maandag 9 februari 2009 @ 07:29 schreef yvonne het volgende:
Wat is de volgende stap?
Al onze namen op die site omdat we hiertegen ageren?
In van Hertum's denkwereld spannen wij samen met de pedo's namelijk.
"If you're not with us, you're against us!"

Hoe Bush-iaans. .
For great justice!
pi_65871119
Wat is eigenlijk de aanleiding geweest voor Van Hertum om hiermee te beginnen? Waarom denkt zij dat ze de aangewezen persoon is om dit te doen?
  maandag 9 februari 2009 @ 07:36:49 #165
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65871123
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

1. De overgrote meerderheid der pedofielen valt op prepuberale kinderen van, laten we zeggen, 10-12 jaar. Niet op peuters en kleuters.
2. Waar baseer je op dat pedofielen vooral interesse hebben in het anaal verkrachten van kinderen? Dit is klinkklare onzin.
Ze dienen hun handen gewoon thuis te houden. Los daarvan vindt ik het openbaar maken van gegevens op een site van veroordeelde pedofielen niet kunnen. Je kunt dan wachten op een lynchpartij. Het is aan de wetgever om maatregelen te nemen om te voorkomen dat pedofielen weer de fout in gaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65871130
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:36 schreef Megumi het volgende:
Ze dienen hun handen gewoon thuis te houden.
Dat vindt Isegrim ook, dat vind ik ook.
Volgens mij was daarover geen verschil van mening.
.
pi_65871136
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:35 schreef Isegrim het volgende:
Wat is eigenlijk de aanleiding geweest voor Van Hertum om hiermee te beginnen? Waarom denkt zij dat ze de aangewezen persoon is om dit te doen?
Obsessieve mediageylheid !!!

Zonder enige twijfel!
YvH doet alles, maar dan ook AL-LES, ter eer ende glorie van haarzelf!
.
pi_65871138
Ik tracht enkel de discussie een duwtje te geven in de richting van feiten i.p.v. hysterie.
pi_65871149
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, okee, maar er zal iets achter zitten. Ik houd het voorlopig op een afleidingsmanoeuvre in verband met haar eigen onfrisse gedrag, wat dat ook moge zijn.
  Admin maandag 9 februari 2009 @ 07:44:27 #170
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_65871171
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Gecombineerd met i-net access is dat dodelijk.
Ze heeft het eerst geprobeerd met een vals getraumatiseerd 40-45 verleden, met haar boekje viel ze destijds al door de mand.
Slordige journalistiek van 1 vandaag om niet uitgebreid te spitten.
Maar goed, dat journalisten laks zijn is alom bekend.

pi_65871173
Wat een tokkie-initiatief
pi_65871212
quote:

[..]

Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.

Juist ja, iemand word onterecht maatschappelijk aan de schandpaal genageld, en dat is opgelost met een bezoekje aan het gerecht.
Hey anders dan ga ik wel weg, kan je lekker verder dromen.
pi_65871246
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:41 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, maar er zal iets achter zitten. Ik houd het voorlopig op een afleidingsmanoeuvre in verband met haar eigen onfrisse gedrag, wat dat ook moge zijn.
Dat is niet haar primaire drijfveer. Wel een onvermijdelijk neveneffect, ze moet wel gebruik maken van list en bedrog, manipulatie en andere dubieuze praktijken om de randvoorwaarden zo extreem mogelijk te kunnen stellen. Ze heeft weinig aan een of ander labiele vent die met een 16-jarige aanpapt. Ze kickt veel meer op de smeerlap die meerdere kleuters verkracht heeft, daarmee weet ze zich veel meer verzekerd van de aanbidding door lowlife huismoeders en simpele zielen met korte lontjes.

Als er dan een pedo wordt omgelegd, laat zij de champagne knallen en neemt dankbaar de felicitaties in ontvangst. Maar o wee als ze vervolgens (mede)verantwoordelijk wordt gehouden, dan geeft ze niet thuis en speelt de vermoorde onschuld; dan kan madam er ineens niks aan doen dat SKS gegevens online heeft gezet of dat mensen daardoor een funeste rode waas voor de ogen krijgen. Nee nee, my ass!

En ondertussen is ze al weer 6 keer in een nieuwsblok geciteerd en 2 keer in een R/TV show uitgenodigd (wat ze uiteraard niet afslaat).
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 07:58:57 #174
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65871268
Dat dat mens een deel 2 verdient heeft joh.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65871393
quote:

[..]

Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
Ik hoop dat het werkt in jouw wereld, bij mij denk ik namelijk niet
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')