Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Even aangepast.quote:
Dit is het bejaardentopic.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Waris7 het volgende:
Wat is dit voor topic?
tuurlijk komt het door fok, want voor fok was jij echt de moeder theresa van roterdam en omstreken he??quote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nietus nietus het komt echt door fok!!
en ik ben niet oudjij bent ouder
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te netjes zijn, maar vrouwen ouwe ransbak noemen.... ik weet niet of ze dat waarderen.
Ik moest nog ff in andere sc postenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef kwaakvaak het volgende:
kut... ik had er ook een geopend omdat dago nog aan het pootje baden was in zijn geldpakhuis,,
Even lezen en je weet hetquote:
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :quote:
Dat zeg ik, ik ben soms te netjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoor
quote:
Klopt, maar dat boeit niet, want daar zet iedereen 1 losse zin neer.. en heb je dus niks aanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
Forum Opties | |