Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Even aangepast.quote:
Dit is het bejaardentopic.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Waris7 het volgende:
Wat is dit voor topic?
tuurlijk komt het door fok, want voor fok was jij echt de moeder theresa van roterdam en omstreken he??quote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nietus nietus het komt echt door fok!!
en ik ben niet oudjij bent ouder
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te netjes zijn, maar vrouwen ouwe ransbak noemen.... ik weet niet of ze dat waarderen.
Ik moest nog ff in andere sc postenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef kwaakvaak het volgende:
kut... ik had er ook een geopend omdat dago nog aan het pootje baden was in zijn geldpakhuis,,
Even lezen en je weet hetquote:
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :quote:
Dat zeg ik, ik ben soms te netjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoor
quote:
Klopt, maar dat boeit niet, want daar zet iedereen 1 losse zin neer.. en heb je dus niks aanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk komt het door fok, want voor fok was jij echt de moeder theresa van roterdam en omstreken he??
[..]
ja moeder theresa kan dat hebben van kwaak. kwaak is liefquote:Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat boeit niet, want daar zet iedereen 1 losse zin neer.. en heb je dus niks aan
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.Maar het is dus geen datingtopic? (niet dat ik internetdating een moer aan vind, maar ok
)
op zaterdagavond...raar he dat iedereen hier single isquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Een singlestopic vol in 58 minuten is ook wel fucking snel hoor.
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Lees de OP maar in het vorige topicquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.Maar het is dus geen datingtopic? (niet dat ik internetdating een moer aan vind, maar ok
)
Een uur douchenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik was even douchen en zulks, kom ik terug, topic bijna vol. Het slaat echt nergens op.
Ik ga zo naar de kroeg hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op zaterdagavond...raar he dat iedereen hier single is
Inderdaad anders mis je de helft.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgen.
Ook goedquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eig m'n eigen..
Wou namelijk nog zeggen: "Dat zijn we allemaal"
Moet je maar niet zo lang douchenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik was even douchen en zulks, kom ik terug, topic bijna vol. Het slaat echt nergens op.
Niet in jouw bedquote:
Nee, ik heb nog gepost in het vorige topic.quote:
zet anders ook effe de OP in deze. hij is zo mooiquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees de OP maar in het vorige topic
Normaal is er een OP, dus als Cue die plaats, dan kan je die lezenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
)
Veel plezier. Niet te veel drinken he.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Eh, Tieten!
Gelukkig maar.. anders zou het niet goed geweest zijnquote:
bierbier lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dus....... is de vraag to bier or not to bier!...
quote:
en als ie nu eens een keertje heel erg hard zijn best doet met aardig zijn enzo.. Ik weet dat het moeilijk zal zijn voor hem, maar toch...quote:
Jij bent nog jong he.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bierbier lekker
dan wil je zeker mijn bank ook lenen na het bier?
En je bent nog wel zo lief vanavondquote:
Is je UI van chaoscope?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, ik verveel me
Waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en als ie nu eens een keertje heel erg hard zijn best doet met aardig zijn enzo.. Ik weet dat het moeilijk zal zijn voor hem, maar toch...
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dit het moment waarop ik heel stoer iets moet roepen over WAT NOU BANK???
Ik weet wel een andere manierquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[krasmodus]Ik moet toch ergens warmte van krijgen[/krasmodus]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bierbier lekker
dan wil je zeker mijn bank ook lenen na het bier?
quote:
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel als je Joey zou heten.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat nou bank!... eerst breek je vanmiddag half mijn kies af, en nu wil dat ik op de bank ga liggen... tsss
ERtussenquote:
*tilt even voetje op...*quote:
Ik ook.quote:
oja en dan niet te vergeten dat shirt dat ik kapot heb gerukt toen we ons achter die bar hadden verstoptquote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat nou bank!... eerst breek je vanmiddag half mijn kies af, en nu wil dat ik op de bank ga liggen... tsss
Hoi.quote:
En dat terwijl de TT niet eens uitnodigend isquote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef Tegan het volgende:
Shit, de drukte zorgt voor nog meer mensen...
Dat mijn vriend... is ons geheimpje... Maar ze belden van rotterdam airport om te vragen wanneer er nu eindelijk eens opgestegen werdt... dus uhh..... als je kunt rekenen, reken maar..quote:
Oke, ik ga al weerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat terwijl de TT niet eens uitnodigend is
Zoek maar eens bij google afbeeldingenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, ken heel die site niet
Cheers!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dus....... is de vraag to bier or not to bier!...
De volgende moet iedereen maar wegjagenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist dat die voor mij wasquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iets anders. Maar wat jij wil.
Misschien mensen die op oudere mannen of vrouwen vallen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik knuffel alleen nog maar met kwaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |