Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hihi, je bent wel speciaal voor me want nu kan ik eindelijk zeggen dat iemand hier te jong voor me is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Even aangepast.quote:
Dit is het bejaardentopic.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Waris7 het volgende:
Wat is dit voor topic?
tuurlijk komt het door fok, want voor fok was jij echt de moeder theresa van roterdam en omstreken he??quote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nietus nietus het komt echt door fok!!
en ik ben niet oudjij bent ouder
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te netjes zijn, maar vrouwen ouwe ransbak noemen.... ik weet niet of ze dat waarderen.
Ik moest nog ff in andere sc postenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef kwaakvaak het volgende:
kut... ik had er ook een geopend omdat dago nog aan het pootje baden was in zijn geldpakhuis,,
Even lezen en je weet hetquote:
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :quote:
Dat zeg ik, ik ben soms te netjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoor
quote:
Klopt, maar dat boeit niet, want daar zet iedereen 1 losse zin neer.. en heb je dus niks aanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in het topic van 3fm toen met serious request die was vol in :
rappaaaaapaaa"
tromroffel:
4,2 minuten
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk komt het door fok, want voor fok was jij echt de moeder theresa van roterdam en omstreken he??
[..]
ja moeder theresa kan dat hebben van kwaak. kwaak is liefquote:Ik gok dat moeder theresa wel wat kan hebben hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat boeit niet, want daar zet iedereen 1 losse zin neer.. en heb je dus niks aan
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.Maar het is dus geen datingtopic? (niet dat ik internetdating een moer aan vind, maar ok
)
op zaterdagavond...raar he dat iedereen hier single isquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Een singlestopic vol in 58 minuten is ook wel fucking snel hoor.
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
Lees de OP maar in het vorige topicquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er viel nogal weinig te lezen, want er waren nog maar vier posts gemaakt.Maar het is dus geen datingtopic? (niet dat ik internetdating een moer aan vind, maar ok
)
Een uur douchenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik was even douchen en zulks, kom ik terug, topic bijna vol. Het slaat echt nergens op.
Ik ga zo naar de kroeg hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op zaterdagavond...raar he dat iedereen hier single is
Inderdaad anders mis je de helft.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgen.
Ook goedquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eig m'n eigen..
Wou namelijk nog zeggen: "Dat zijn we allemaal"
Moet je maar niet zo lang douchenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
Ik was even douchen en zulks, kom ik terug, topic bijna vol. Het slaat echt nergens op.
Niet in jouw bedquote:
Nee, ik heb nog gepost in het vorige topic.quote:
zet anders ook effe de OP in deze. hij is zo mooiquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees de OP maar in het vorige topic
Normaal is er een OP, dus als Cue die plaats, dan kan je die lezenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Waris7 het volgende:
[..]
)
Veel plezier. Niet te veel drinken he.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Eh, Tieten!
Gelukkig maar.. anders zou het niet goed geweest zijnquote:
bierbier lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dus....... is de vraag to bier or not to bier!...
quote:
en als ie nu eens een keertje heel erg hard zijn best doet met aardig zijn enzo.. Ik weet dat het moeilijk zal zijn voor hem, maar toch...quote:
Jij bent nog jong he.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is echt het maximum wat ik nog kan volgen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bierbier lekker
dan wil je zeker mijn bank ook lenen na het bier?
En je bent nog wel zo lief vanavondquote:
Is je UI van chaoscope?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, ik verveel me
Waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en als ie nu eens een keertje heel erg hard zijn best doet met aardig zijn enzo.. Ik weet dat het moeilijk zal zijn voor hem, maar toch...
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dit het moment waarop ik heel stoer iets moet roepen over WAT NOU BANK???
Ik weet wel een andere manierquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[krasmodus]Ik moet toch ergens warmte van krijgen[/krasmodus]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bierbier lekker
dan wil je zeker mijn bank ook lenen na het bier?
quote:
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel als je Joey zou heten.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat nou bank!... eerst breek je vanmiddag half mijn kies af, en nu wil dat ik op de bank ga liggen... tsss
ERtussenquote:
*tilt even voetje op...*quote:
Ik ook.quote:
oja en dan niet te vergeten dat shirt dat ik kapot heb gerukt toen we ons achter die bar hadden verstoptquote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat nou bank!... eerst breek je vanmiddag half mijn kies af, en nu wil dat ik op de bank ga liggen... tsss
Hoi.quote:
En dat terwijl de TT niet eens uitnodigend isquote:Op zondag 8 februari 2009 00:31 schreef Tegan het volgende:
Shit, de drukte zorgt voor nog meer mensen...
Dat mijn vriend... is ons geheimpje... Maar ze belden van rotterdam airport om te vragen wanneer er nu eindelijk eens opgestegen werdt... dus uhh..... als je kunt rekenen, reken maar..quote:
Oke, ik ga al weerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat terwijl de TT niet eens uitnodigend is
Zoek maar eens bij google afbeeldingenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, ken heel die site niet
Cheers!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef kwaakvaak het volgende:
dus....... is de vraag to bier or not to bier!...
De volgende moet iedereen maar wegjagenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist dat die voor mij wasquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iets anders. Maar wat jij wil.
Misschien mensen die op oudere mannen of vrouwen vallen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik knuffel alleen nog maar met kwaak
En ik wilde net hoi zeggenquote:
Je moet vertellen dat je single bent en waarom.. en info over jezelf.. Niet dat je je verveeldquote:
ik zou niet durvenquote:
Ik had het over warmte, niet over bevrediging.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iets anders. Maar wat jij wil.
Jammerquote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik knuffel alleen nog maar met kwaak
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien mensen die op oudere mannen of vrouwen vallen.
Dat zeg je toch nietquote:Op zondag 8 februari 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over warmte, niet over bevrediging.
Ik ben 51...quote:
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet vertellen dat je single bent en waarom.. en info over jezelf.. Niet dat je je verveeld
Heb je een pakje gerookt dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:34 schreef JonKeL het volgende:
Dan ga je even een peukie roken en zijn ze 2 topics verder
zei ik dat ik 21 was? ik ben 28quote:
quote:
Ik ben single, omdat het kan, en verveel me,quote:Op zondag 8 februari 2009 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet vertellen dat je single bent en waarom.. en info over jezelf.. Niet dat je je verveeld
Ik heb het even voor je gecorrigeerdquote:
Oorzaak -> gevolg.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over warmte, niet over bevrediging.
Potje atrix, keukenrol... zie je over 10 minuten weer okquote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben single, omdat het kan, en verveel me,
zoiets dan?
Dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zei ik dat ik 21 was? ik ben 28
edit...
ik begin traag te worden![]()
En ook niet origineelquote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zei ik dat ik 21 was? ik ben 28
edit...
ik begin traag te worden![]()
ik snap het probleem ook niet.,quote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo jammer? ik zie ff niet in wat daar nu precies jammer aan is hoor
Nee thxquote:Op zondag 8 februari 2009 00:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Potje atrix, keukenrol... zie je over 10 minuten weer ok
En ik oudere vrouwenquote:
Voor jou misschien.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo jammer? ik zie ff niet in wat daar nu precies jammer aan is hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecorrigeerd
nee, maar daar deed ik het ook voorquote:
Een vluggertje kan ook lekker zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat niet eens![]()
Oke toegegeven, het topic ertussen was wel een vluggertje
waar heb jij dat gelezen dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vluggertje kan ook lekker zijn.![]()
Zou ik ook zeggenquote:
heb jij ook een hondje voor haar dan?quote:
Veel plezier RZ!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik ga even een luchtje op doen en dan even naar de doekoe-dispenser en dan bier zoep'n en stoer kiek'n.
Houden jullie wel even bij wie met wie date en of er al lichaamssappen zijn uitgewisseld?
Ja! uiteraard.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef kwaakvaak het volgende:
heb jij ook een hondje voor haar dan?
Ik krijg nog wel een stuk kies terug van murmeli, telt dat ook als lichaamsonderdeel?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik ga even een luchtje op doen en dan even naar de doekoe-dispenser en dan bier zoep'n en stoer kiek'n.
Houden jullie wel even bij wie met wie date en of er al lichaamssappen zijn uitgewisseld?
hoe is t met u dan zo vroeg op deze morgen en sinds een topicje of anderhalf?quote:
uhuh...voordat er mensen denken dat ik wanhopig benquote:
Op internetquote:
Jammer, maar een jongere vrouw heeft ook zo zijn charmes.quote:
Dat lijstje was toch uptodate.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie het date lijstje nog aangepast of niet?
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb jij ook een hondje voor haar dan?
Dat ben je uiteraard nietquote:Op zondag 8 februari 2009 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...voordat er mensen denken dat ik wanhopig ben
Het is inderdaad best wel erg.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:45 schreef Howl het volgende:
Op dit tempo hebben we weer een topic binnen een uur dicht.
Heb je het nou over mij? :quote:Op zondag 8 februari 2009 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ben je uiteraard nietJe bent uit eigen wil vrijgezel en niet zoekend of hopend gevonden te worden
En dan wordt er gewoon net zo snel weer een nieuw topic geopendquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
Rustig maar, ik ga zo slapen, en dat gaan vast meer mensen doen. Dus dan is het weer rustig.
lijstje bijwerkenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat hier.![]()
De rest bespreken we wel via PM?
er is al een sc in r&p.quote:
En dan gaan we daar weer vrolijk verder.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan wordt er gewoon net zo snel weer een nieuw topic geopend
idd, ik heb mezelf gedumpt en ben heeeeeeeeeeeel gelukkig nu in mijn eentjequote:Op zondag 8 februari 2009 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ben je uiteraard nietJe bent uit eigen wil vrijgezel en niet zoekend of hopend gevonden te worden
Nee, ik quote jou nietquote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij? :
zo ja: klopt
zo nee: klopt ook
Goed idee. Ik ga ook zo slapen.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
Rustig maar, ik ga zo slapen, en dat gaan vast meer mensen doen. Dus dan is het weer rustig.
Met wie date jij dan?quote:
quote:
Iedereen hierquote:
Inderdaad, ik ben al gedumptquote:
De vraag is toch.. hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je zoooo gelukkig bent in je eentje.. we kunnen daar vast wel iets van lerenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, ik heb mezelf gedumpt en ben heeeeeeeeeeeel gelukkig nu in mijn eentje
Hij lult.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is toch.. hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je zoooo gelukkig bent in je eentje.. we kunnen daar vast wel iets van leren
Zie een paar reacties terug een post van mijquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het wie batst wie lijstje denk ik. Dat is nogal een vaak terugkerend lijstje hier.
Hoiquote:
je mag wel met mij op het lijstjequote:
Mij.quote:
Dan wil ik geschapt worden.. want ik bats niemandquote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het wie batst wie lijstje denk ik. Dat is nogal een vaak terugkerend lijstje hier.
Oh, ...quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan wil ik geschapt worden.. want ik bats niemand
Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst verkering?quote:
nee date. batsen doet geloof ik niet iedereen met elkaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
volgens mij is cue minstens net zo sarcastisch bezig als ik benquote:
Ik nog nietquote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst verkering?
Ik heb eigenlijk nooit verkering gehad toen ik jong was.
Doe eens niet zo luiquote:
Het ging over wie er allemaal een date heeft.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij is cue minstens net zo sarcastisch bezig als ik ben
16, maar dat was geen echte relatie. Dus verder wat jij zegtquote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegan.quote:
als het binnen regent heb je een veel groter probleemquote:
ocharm... komt wel goed hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
15 geloof ikquote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat lief.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Welke leeftijd eerst verkering..
Op de basisschool had ik 4x verkering met dezelfde jongen
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij?
Je bent nog nat achter je oren.
Ah jullie houden van ruigquote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee date. batsen doet geloof ik niet iedereen met elkaar.
alleen kwaak en ik achter de bardat was toen ik zn kies afbrak en zn shirt kapottrok
Mja, hij wil nog jongerquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ocharm... komt wel goed hoor!
*schuift een glas roosvice naar cue*
Dus auto is weer beschikbaar.quote:
Dat waren we toen ookquote:
quote:
Sorry ik hou het lijstje niet bijquote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat had ik een kwartiertje geledenquote:
Is er iets mis met je?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:58 schreef Murmeli het volgende:
oh mijn eerste verkering was ik 6 haha
eerste soort van serieuze verkering 16 (dat is nog steeds mijn langste relatie ooit... hoe triest is dat?!?!)
Die pinquinquote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dus wie Techno voor mij had. Ofzo.
Niemand, dat zijn slechts vage geruchten.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dus wie Techno voor mij had. Ofzo.
nou...dan ben ik ook triest...ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 21e dezelfde vriendin gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 00:58 schreef Murmeli het volgende:
eerste soort van serieuze verkering 16 (dat is nog steeds mijn langste relatie ooit... hoe triest is dat?!?!)
Dagoduck - (iedereen)quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...dan ben ik ook triest...ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 21e dezelfde vriendin gehad
Voordat wij in zee gaan met elkaar wil ik wel weten wat er waar is van die geruchten natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Niemand, dat zijn slechts vage geruchten.
wil je er over praten? Waarom lopen mannen weg bij je? Groeit er haar op je rug en huil je naar de volle maan ofzo? Want volgens mij is er niet zo heel veel mis met je behalve dat je een onbevredigbare reisdrang hebt maar geen bijpassend banksaldoquote:Op zondag 8 februari 2009 00:58 schreef Murmeli het volgende:
Oh, over auto en mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:00 schreef Tegan het volgende:
Voordat wij in zee gaan met elkaar wil ik wel weten wat er waar is van die geruchten natuurlijk. En wat de geruchten waren.
zover ik weet niet. ik ben alleen niet goed in lange relaties. kom maar niet voorbij de 2 jaarquote:
Gewoon water drinken dat helpt. Of anders 5 minuten je ademen inhouden.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Heb de hik nu ook![]()
MAAAR... !!! Een oud klasgenoot komt ook de 14e
Dat ben je nu nog stees hoor.quote:
Aaaahhhquote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Tegan het volgende:
Het is idd triest om van je 16e-21een relatie te hebben.
Ik heb gewoon geen relatie gehad vanaf mijn 16e tot nu...
Bedoelde het niet zo serieus.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zover ik weet niet. ik ben alleen niet goed in lange relaties. kom maar niet voorbij de 2 jaar
Gewoon op m'n ademhaling letten, werkt goed genoeg, maar nog geen zin in gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon water drinken dat helpt. Of anders 5 minuten je ademen inhouden.![]()
Gezellig. En vind je hem nog leuk?
Dat kloptquote:Dat ben je nu nog steeds hoor.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat niet is, kan niet gedumpt worden.
ik loop zelf meestal wegquote:Op zondag 8 februari 2009 01:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wil je er over praten? Waarom lopen mannen weg bij je? Groeit er haar op je rug en huil je naar de volle maan ofzo? Want volgens mij is er niet zo heel veel mis met je behalve dat je een onbevredigbare reisdrang hebt maar geen bijpassend banksaldo
4j mijn langste.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dus de meeste hier hebben wel een of meerdere lange relaties achter de rug.
Dat wel ja. Mijn laatste.. 16 jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb bijna twee jaar een scharrel. Telt dat ook?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
Al 24 jaar ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
ik ga wel meequote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik loop zelf meestal weg
ja reizen... ga je mee? (nee je hoeft niet voor mij te betalen)
Of de handstand doen dat wil ook nog wel eens helpen tegen de hik.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon op m'n ademhaling letten, werkt goed genoeg, maar nog geen zin in gehad
Zeker gezelligUhm leuk.. het is een leuke kerel
[..]
Dat klopt
1 lange relatie van 4 a 5 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef tijnbrein het volgende:
als je lief bent mag je wel mee weglopenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga wel mee, En als je weg loopt, mag ik dan met je mee weg lopen?
quote:
De handstad ja.. dat denk ik wel, want heb wel eens verteld over m'n hoofdpijn die ik toen kreegquote:Op zondag 8 februari 2009 01:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de handstand doen dat wil ook nog wel eens helpen tegen de hik.
Deja vu want dit heb ik al eens een keer gepost volgens mij.
Oke
Ja het is maar wat je er zelf van vindt.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb bijna twee jaar een scharrel. Telt dat ook?
dat, de andere keren duurden niet langer dan 3 maandenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je lief bent mag je wel mee weglopen
Okquote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is maar wat je er zelf van vindt.
Je hebt wel meer gehad dus?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat, de andere keren duurden niet langer dan 3 maanden
ben jij niet lief?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrm..... daar moet ik nog wel even op oefenen, dat lief zijn.. Das best lastig namelijk...
Bejaard?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en snel naar bed nu, ik had je vader kunnen zijn.
En volgens mij zei iemand toen ook dat zij het niet kon ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De handstad ja.. dat denk ik wel, want heb wel eens verteld over m'n hoofdpijn die ik toen kreeg
nee, je bent geen 53 (denk ik)quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
3 maanden zo lang heeft tot nu toe mijn enige relatie geduurd.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat, de andere keren duurden niet langer dan 3 maanden
gatverdamme... ouwe viezerik...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
2 durf ik echt een relatie te noemen...4 waren niet meer dan scharrels of uit de hand gelopen ONSquote:Op zondag 8 februari 2009 01:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt wel meer gehad dus?
Ik niet.. ervoor niks noemenswaardig gehad. Erna helemaal niks
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dochter is 1 jaar jonger dan jou.
leren lief te zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij niet lief?
wat moet ik dan met jou?
Wel aardig zijn voor Thailand hequote:Op zondag 8 februari 2009 01:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gatverdamme... ouwe viezerik...
Wacht ff....
Ik had vanmiddag een goed idee, misschien dat jij ook wel intresse hebt dan in de bemiddelingsservice voor vieze mannen die ik in Thailand wilde gaan opzetten om de kost te verdienen maar waar Murmeli van vertelde dat het geen goed idee was..
Straks komt je dochter zich ook nog in singles meldenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dochter is 1 jaar jonger dan jou.
Achja het is ietsquote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 durf ik echt een relatie te noemen...4 waren niet meer dan scharrels of uit de hand gelopen ONS
Gast, voor 1000 bath (20 euro) heb je een chickie voor 24 uur daar.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Wacht ff....
Ik had vanmiddag een goed idee, misschien dat jij ook wel intresse hebt dan in de bemiddelingsservice voor vieze mannen die ik in Thailand wilde gaan opzetten om de kost te verdienen maar waar Murmeli van vertelde dat het geen goed idee was..
Joran heeft misschien nog wat tips voor je als je dat wil gaan doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wacht ff....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |