quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn bijzondere verrichting was "recht achteruit rijden tot de lantaarnpaal"Haha niet gezakt door recht achteruit rijden tot en met de lantaarnpaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat over ruimtelijk inzicht, dus inparkeren. niet over rekenenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
Mijn ringvinger is ook langer dan mijn wijsvinger, maar ik ben enorm slecht in rekenen.
Inparkeren kan ik dan weer wel. Meestal.
Rijden zonder rijbewijs is strafbaar, dat is dus geen boete maar voorkomen met extragratis strafblad.... (en nee, geen punt op je niet behaalde rijbewijs)quote:wat zijn de gevolgen als de politie mij aanhoud, de boete maakt me niet zoveel uit,
Welles! Tenminste: ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef Maanvis het volgende:
het gaat over ruimtelijk inzicht, dus inparkeren. niet over rekenen
quote:Bij vrouwen zijn beide vingers meestal vrijwel even lang, terwijl mannen over het algemeen een langere ringvinger hebben. Vrouwen bij wie dit ook het geval was, scoorden beter op rekenvaardigheid en ruimtelijk inzicht.
quote:
ja vond t al zóó raar staan zo, maar goed...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef Loohcs het volgende:
[..]![]()
en ik had ring ipv wijs bold moeten maken, maar dat maakt nu niet meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |