Inderdaad als je stopt moet je voor jezelf doen en niet voor iemand anders.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stoppen voor een ander werkt niet
als ik stop is t voor mezelf (en de kids, en t geld gheghe)
Werk ze Ludootjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:25 schreef Ludootje het volgende:
Mensen, ik ga werken! De hele nacht in de kou staan
Fijne avond verder!
Beetje jong..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef iBolt het volgende:
Ok wie wilt er een date? 19 jaar en me foto heeft een 9.7 op paiq
Dat doen wij hier toch allemaal.quote:
Behalve van een fobo incl fotoquote:
Hoe is het met jou dan? Hier een dagje niet geweest ofzo?quote:
Hahaha, ja, dat heet een sociaal levenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Hier een dagje niet geweest ofzo?
Dat begrip ken ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat heet een sociaal leven
En ik zal je het nog leuker vertellen, ik houd het na deze post er ook weer bij. We hebben gister wel, dat moet ik ff vertellen, behoorlijk wat korting gehad op onze cocktails gisteravond van de kerel die onze drankjes kwam brengen. Hij hoopte ons snel weer te zien
Spreek je/jullie later. Doegie
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen wij hier toch allemaal.
Geïnteresseerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve van een fobo incl foto
Dus jij zoekt niet naar een date?quote:
Prepare to be assimilated!!quote:
Ligt aan je schoonoudersquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Is het raar als je een relatie hebt dat je dan niet naar je schoonouders toe wil?
We are the borg.quote:
Nu ga ik eerst uitzoeken hoe mijn 6 CD wisselaar van m'n auto werkt, mijn vriendinnetje terugmailen, een legging doen voor iemand, dan ga ik mijn doek strijken en daarna ga ik hem opspannen. Daarna ga ik lekker op de bank hangen en TV kijken met kaarsjes wierook en een lekkere bak thee. En als ik er dan genoeg tijd voor mezelf heb gehad, ga ik evt. weer Fokken!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat begrip ken ik nietSorry..
En nu ga je er weer naartoe?
De vriendin van mijn broertje durft of wil niet langs komen bij mijn ouders. Vandaar de vraag.quote:
Ik heb er nooit naar gevraagdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:42 schreef iBolt het volgende:
Geïnteresseerd [ afbeelding ]? En trouwens je bent niet zoveel ouder maar 3 jaartjes... en zodat je 't weet de meeste mensen die ik ken zijn allemaal 21-24... Trouwens leeftijd zegt niks... en je hebt zelf helemaal geen foto
Weet je wat je krijgt me foto helemaal niet meer
Laterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu ga ik eerst uitzoeken hoe mijn 6 CD wisselaar van m'n auto werkt, mijn vriendinnetje terugmailen, een legging doen voor iemand, dan ga ik mijn doek strijken en daarna ga ik hem opspannen. Daarna ga ik lekker op de bank hangen en TV kijken met kaarsjes wierook en een lekkere bak thee. En als ik er dan genoeg tijd voor mezelf heb gehad, ga ik evt. weer Fokken!
Ciao
Beschrijf je ouders eens, met betrekking op 'aanhang'quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vriendin van mijn broertje durft of wil niet langs komen bij mijn ouders. Vandaar de vraag.
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!quote:
Het zijn gewoon mijn ouders. Normale mensen. En zij ken hen niet eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beschrijf je ouders eens, met betrekking op 'aanhang'
Sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!
"I know what your thinking; Did he fire six times or only five?......"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:48 schreef kwaakvaak het volgende:
Heerlijk, Clint in zijn glorie dagen die mensen over de kling jaagt
Dan is het óf je broertjes soon-to-be-ex, óf ze heeft zoiets van mwah... doe nog maar ff nie, al dan niet door minder prettige ervaringen in het verleden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mijn ouders. Normale mensen. En zij ken hen niet eens.
C'mon! Take it as a man!quote:
Wat normaal is dat weet ik ook niet. Dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is het óf je broertjes soon-to-be-ex, óf ze heeft zoiets van mwah... doe nog maar ff nie, al dan niet door minder prettige ervaringen in het verleden.
Overigens. Wat is normaal?
Ik ben niet goed in daten dus neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zoekt niet naar een date?
Ik ook niet. Maar blijf ik het proberen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in daten dus nee
wat sneuquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wel dan?quote:
quote:
You never walk alonequote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach armequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:03 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen op de lange termijn niet
Ja, en single zijn is niet zo tof als al je vrienden om je heen stelletjes worden en daarom nooit meer uitgaanquote:
Wie zoekt zal vinden.quote:
klopt.. dus hup zoeken naar een relatie!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:07 schreef Toon_Tetten het volgende:
Ja, en single zijn is niet zo tof als al je vrienden om je heen stelletjes worden en daarom nooit meer uitgaan
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niet zoeken
Ik wil gevonden worden
Volgens mij werkt zoeken naar een relatie niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt.. dus hup zoeken naar een relatie!
Vandaar mijn PI ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij werkt zoeken naar een relatie niet.
Misschien moet je een oproep doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niet zoeken
Ik wil gevonden worden
hey, dat wilde ik net typenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij werkt zoeken naar een relatie niet.
PIquote:
Post Icon.. die smilie voor het berichtquote:
Gezocht: NeukertLeuke Damequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je een oproep doen.
quote:
Zo, jij bent ook lekker scherp vandaagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie daten!
ik heb zo mijn goede momentenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook lekker scherp vandaag
Volgens mij zoekt hij een vrouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie daten!
en wat zoek jij dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:21 schreef Toon_Tetten het volgende:
Volgens mij zoekt hij een vrouw.
Jij bent een vrouw.
Hij is een man.
Tadaa.
Dankje dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Post Icon.. die smilie voor het bericht
Maar je gunt het RZ meer?quote:
Als de deur dicht gaat, en dus het lampje uit, dan issie bezet zeker?quote:
Cool.quote:
Ze is nogal druk bezocht idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Als de deur dicht gaat, en dus het lampje uit, dan issie bezet zeker?
Of gewoon domquote:
Wat een boefjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze is nogal druk bezocht idd.
Lange ritjes die ze maakt soms!
Door meerdere klanten zeker.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze is nogal druk bezocht idd.
Lange ritjes die ze maakt soms!
Maar je had wel een ritje .. dus niet zeurenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat een boefje
Mijn ritje was niet zo gek lang vandaag
Af en toe egoistisch zijn en dingen voor jezelf houden is niet ergquote:
En nog geld mee verdiend ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je had wel een ritje .. dus niet zeuren
Ik geloof niet meer in daten via internetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Af en toe egoistisch zijn en dingen voor jezelf houden is niet erg
Oeeh vertelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:36 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in daten via internet![]()
Slechte ervaringen.
Ramptoeristquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh vertel![]()
Uh.. ik bedoeldat is balen..
Deel ze met ons!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:36 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in daten via internet![]()
Slechte ervaringen.
We moeten wat he.. op deze zaterdagavond zielig thuis zittendquote:
6 dates gehad. 6x elkaar net niet leuk genoeg vinden voor een langere relatie. 4x een relatie van een paar weken aan over gehouden. En volgens mij komt dat vooral doordat de meeste internetrelaties langeafstandrelaties zijn. Elkaar in het begin niet vaak zien is niet goed voor een relatie...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh vertel![]()
Uh.. ik bedoeldat is balen..
alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Deel ze met ons!
Dan kunnen wij leren van jouw fouten![]()
Pleas explainquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
En nog geld mee verdiend ook![]()
Sterker nog: afgelopen nacht ben ik gewoon betááld op bed gaan liggen
hey doe es niet zo negatiefquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
6 dates gehad. 6x elkaar net niet leuk genoeg vinden voor een langere relatie. 4x een relatie van een paar weken aan over gehouden. En volgens mij komt dat vooral doordat de meeste internetrelaties langeafstandrelaties zijn. Elkaar in het begin niet vaak zien is niet goed voor een relatie...
En ja.. daten met vrouwen die in zuidlimburg wonen terwijl je zelf in het noorden van noord holland woont is ook niet echt slim
Dus het kan opzich wel werken, maar dan moet je wel iemand dicht in de buurt hebben wonen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
6 dates gehad. 6x elkaar net niet leuk genoeg vinden voor een langere relatie. 4x een relatie van een paar weken aan over gehouden. En volgens mij komt dat vooral doordat de meeste internetrelaties langeafstandrelaties zijn. Elkaar in het begin niet vaak zien is niet goed voor een relatie...
En ja.. daten met vrouwen die in zuidlimburg wonen terwijl je zelf in het noorden van noord holland woont is ook niet echt slim
Het is wat je denkt dat het isquote:
Ik kan wel wat anders verzinnenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We moeten wat he.. op deze zaterdagavond zielig thuis zittend
aah dan klopt idd mijn gedachte.. je bent gewoon ziekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is wat je denkt dat het is
Als ik hardop zeg dat ik stiekem parttime vrachtwagenchauffeur ben rennen alle leuke vrouwen heul hard weg, en aangezien het toch om het daten ging in dit topic, zeg ik dat dus maar ff niet
als mn ervaringen met internetdaten niet zo heel geweldig waren, kan ik moeilijk heel positief zijn hequote:
That's what we're all here for, my friendquote:
Ik kan ook wel andere dingen verzinnen.. de vraag is alleen in hoeverre het realiteit kan wordenquote:
Sjah, ik heb tussen 2 studies door anderhalf jaar fulltime gereden. Inmiddels 2,5 jaar geleden weer opnieuw begonnen te studeren, en sindsdien doe ik het nog in de vakanties en op zaterdag. En soms breekt op onverklaarbare wijze ineens de pleuris uit, en dan moet ik vrijdagavond al weg. Nouja, moeten... het is meer mogen, ik beleef het een beetje als buiten spelen voor grote jongensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah dan klopt idd mijn gedachte.. je bent gewoon ziek
parttime.. dat betekend dat je ook wel eens thuis bent![]()
De eerste dates zijn ook altijd geslaagd bij mij, denk ik. Op het moment dat ik en die date besloten om serieuzer verder te gaan twijfelt er iemand.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus het kan opzich wel werken, maar dan moet je wel iemand dicht in de buurt hebben wonen.
Maar toch klinken ze redelijk geslaagd als je er een relatie van enkele weken aan overhoudt. Meestal stopt het na de eerste date
Zo te horen heb je er wel plezier in, dat is natuurlijk het belangrijkstequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sjah, ik heb tussen 2 studies door anderhalf jaar fulltime gereden. Inmiddels 2,5 jaar geleden weer opnieuw begonnen te studeren, en sindsdien doe ik het nog in de vakanties en op zaterdag. En soms breekt op onverklaarbare wijze ineens de pleuris uit, en dan moet ik vrijdagavond al weg. Nouja, moeten... het is meer mogen, ik beleef het een beetje als buiten spelen voor grote jongens
Dan denk ik dat je het niet de schuld aan het internet kan gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
De eerste dates zijn ook altijd geslaagd bij mij, denk ik. Op het moment dat ik en die date besloten om serieuzer verder te gaan twijfelt er iemand.
Of ik heb tot nu toe alleen vrouwen gedate die bindingsangst hebben
Dat ligt eraan, location, locationquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel andere dingen verzinnen.. de vraag is alleen in hoeverre het realiteit kan worden
Oh zeker. Probleem is alleen een beetje dat de meeste mensen al gauw zoiets hebben van: 'hmm, heb je die vrachtwagenmafkees ook weer, rennuh!'quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo te horen heb je er wel plezier in, dat is natuurlijk het belangrijkste
Volgens mij heb ik nog wat les nodigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, location, location
Misschien moet jij met een truckergriet aan de gang gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oh zeker. Probleem is alleen een beetje dat de meeste mensen al gauw zoiets hebben van: 'hmm, heb je die vrachtwagenmafkees ook weer, rennuh!'
Nouja, vooral de meiden eigenlijk. En dan heb ik altijd zoiets van: sjah hoor es, ik hoor toch ook al die verhalen over paarden en dergelijke typische vrouwendingen aan? Beetje jammer altijd
Maar ach, zeurt er tenminste ook niemand dat ze aandacht wil in de vakantie, kan ik ook mooi de ritten naar verweggistan doen
Ik loop je maar te plagenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wat les nodig
Mwah, het moet wel hobby blijven hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet jij met een truckergriet aan de gang gaan
Dat zijn toch meestal potten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet jij met een truckergriet aan de gang gaan
Gelukkigquote:
Dat weet Bart vast welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal potten?
Owwww dat scheelt al tenminste. Wat studeer je dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, het moet wel hobby blijven he'T is niet alsof ik geen leven heb buiten de vrachtwagens
2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal potten?
Dat valt toch reuze mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Ik werd al een beetje bang dat ik echt wereldvreemd was en nog zo weinig weet
Vrouwen zijn er amper op de vrachtwagen. Iets met parkeren enzoquote:
Logistiek en economiequote:Owwww dat scheelt al tenminste. Wat studeer je dan?
Logistiek en economie.. dat is erg interessantquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er amper op de vrachtwagen. Iets met parkeren enzo![]()
En die paar die er zijn, zijn óf áárdslelijk (sure, uiterlijk is niet het belangrijkste, maar er zíjn grenzen), óf ze zijn niet voor niks chauffeur geworden (je hoeft er nou eenmaal geen raketgeleerde voor te zijn), óf ze vallen bepaald niet in mijn leeftijdscategorie, óf ze zijn idd pot. Of een combinatie van, dat kan ook nog natuurlijk. En er zal vast een uitzondering bestaan, maar de kans dat ik díe ooit nog tegenkom is wel héél klein
[..]
Logistiek en economieWel in het wereldje dus, maar dat gaat net even iets verder dan met vrachtwagentjes spelen. Meer richting het opzetten van distributienetwerken, uitdokteren en afstemmen van productielijnen, magazijninrichting, etc
Edit: En voor de goede orde: die verhalen over die eeuwige paarden vind ik gek genoeg nog best interessant ook, dus 't is ook heus niet dat ik dat een beetje halfslap lafjes aanhoor om het gesprek vervolgens naar m'n overmaatse vrieskist op wielen te trekken
En dan moet zij jou ook nog aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er amper op de vrachtwagen. Iets met parkeren enzo![]()
En die paar die er zijn, zijn óf áárdslelijk (sure, uiterlijk is niet het belangrijkste, maar er zíjn grenzen), óf ze zijn niet voor niks chauffeur geworden (je hoeft er nou eenmaal geen raketgeleerde voor te zijn), óf ze vallen bepaald niet in mijn leeftijdscategorie, óf ze zijn idd pot. Of een combinatie van, dat kan ook nog natuurlijk. En er zal vast een uitzondering bestaan, maar de kans dat ik díe ooit nog tegenkom is wel héél klein
Buiten je eigen wereldje een relatie zoeken is toch altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Logistiek en economie.. dat is erg interessantIk wil misschien ooit ook wat meer richting de logistiek
Haha nou die vrouwen klinken inderdaad niet erg interessant, toch maar buiten dat wereldje zoeken
Dat weet ik niet hoor. Het heeft beiden zo zijn voor en nadelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buiten je eigen wereldje een relatie zoeken is toch altijd een goed idee.
Niet veel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
Hoi allemaal.
Is er nog wat spannends gebeurd?
Je bent niet op de juiste location?quote:
Hmm, wonderlijk. De meesten hebben echt zoiets van: ahuhquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Logistiek en economie.. dat is erg interessantIk wil misschien ooit ook wat meer richting de logistiek
Haha nou die vrouwen klinken inderdaad niet erg interessant, toch maar buiten dat wereldje zoeken
Zeg eh, 1 probleem tegelijk hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan moet zij jou ook nog aantrekkelijk vinden.
Ik ben dan ook niet zoals alle anderenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, wonderlijk. De meesten hebben echt zoiets van: ahuhals ik dat noem
Maar buiten het wereldje it is, dus
Heel verstandigquote:Zeg eh, 1 probleem tegelijk he
Maar in je eigen wereldje mensen zoeken heeft dezelfde voor en nadelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Het heeft beiden zo zijn voor en nadelen.
Hoiquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
Hoi allemaal.
Is er nog wat spannends gebeurd?
Inderdaad een stap te gelijk. Eerst maar eens iemand vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, wonderlijk. De meesten hebben echt zoiets van: ahuhals ik dat noem
Maar buiten het wereldje it is, dus
[..]
Zeg eh, 1 probleem tegelijk he
Ik wel maar jij snapt geen hints dus tja!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent niet op de juiste location?
Nee dan zijn er weer andere voor en nadelenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Maar in je eigen wereldje mensen zoeken heeft dezelfde voor en nadelen.
Wie zegt dat ik ze niet snap .. ga er gewoon niet op in.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wel maar jij snapt geen hints dus tja!
Niemand is precies hetzelfde, gelukkigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zoals alle anderen
[..]
Ikzelf vind van niet, ik ben wel tevreden met mezelfquote:Heel verstandigis het een groot probleem dan?
![]()
Hoi Dawg.quote:
Iedereen is toch uniekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zoals alle anderen
[..]
Heel verstandigis het een groot probleem dan?
![]()
Murmquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal, daar ben ik weer
mijn fotokijkend bezoek is weer naar huis toe.
Hoi Murm.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal, daar ben ik weer
mijn fotokijkend bezoek is weer naar huis toe.
Owja fobo'squote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Ikzelf vind van niet, ik ben wel tevreden met mezelfMaar oordeel zelf zou ik zeggen, iets met fobo enzo...
Iemand anders nog doffe ellende op te lossen? CG is op dreef vanavond
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dan zijn er weer andere voor en nadelen
Ja ik. Ik had vanmiddag een goed idee nu ben ik alleen het idee weer kwijt wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niemand is precies hetzelfde, gelukkig
[..]
Ikzelf vind van niet, ik ben wel tevreden met mezelfMaar oordeel zelf zou ik zeggen, iets met fobo enzo...
Iemand anders nog doffe ellende op te lossen? CG is op dreef vanavond
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cuetje!! nieuwsgierig aagje hoe is het nou?
De voordelen van 'niet in het wereldje ' zijn natuurlijk anders dan de voordelen van 'in het wereldje'.. Lijkt me logisch toch?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik hardop zeg dat ik stiekem parttime vrachtwagenchauffeur ben rennen alle leuke vrouwen heul hard weg, en aangezien het toch om het daten ging in dit topic, zeg ik dat dus maar ff niet
Hey RZquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
Is dat het ja? Dat verklaart alles, ik ben fulltime vrachtwagenchauffeur. Nog wel
Nee, geen idee? Ik weet niks van muziek, ik luister het alleen veel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi dawg.
Vraagje weet jij welke nummers van Dream Theater te maken hebben met het twaalf stappenplan?
Dat begrijp ik wel, maar wat zijn nu de voor en nadelen van date met iemand uit je eigen wereldje tegen over de over en nadelen van date met iemand buiten je eigen wereldje?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De voordelen van 'niet in het wereldje ' zijn natuurlijk anders dan de voordelen van 'in het wereldje'.. Lijkt me logisch toch?
...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen antwoord
Hmm, geen idee. Maar ik zou het graag willen weten, want het gebeurt mij ook meer dan eens. Bijvoorbeeld dat je een goed nummer gehoord hebt en denkt: ah, die moet ik vanavond thuis ff downloaden in de winkel kopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen dan?
[..]
Ja ik. Ik had vanmiddag een goed idee nu ben ik alleen het idee weer kwijt wat kan ik daar aan doen?
Oke, jammer. Ik zoek het zelf wel uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, geen idee? Ik weet niks van muziek, ik luister het alleen veel.
Tssquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze niet snap .. ga er gewoon niet op in.
Zoiets had ik dus ook vanmiddag. Ik had een "goed" idee. Alleen nu ben ik het weer kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Maar ik zou het graag willen weten, want het gebeurt mij ook meer dan eens. Bijvoorbeeld dat je een goed nummer gehoord hebt en denkt: ah, die moet ik vanavond thuis ff downloaden in de winkel kopen. En dat je dan thuis komt en geen fláuw idee meer hebt welk nummer, of hoe het ook weer ging
Uhm van je eigen wereldje is dat je met diegene kan praten over wat je doet. De ander je heel goed begrijpt en zo evt tot verdieping kan komen. Zoietsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar wat zijn nu de voor en nadelen van date met iemand uit je eigen wereldje tegen over de over en nadelen van date met iemand buiten je eigen wereldje?
Nouja, 't is niet dat ze spontaan van hun barkruk afsoppen, of wel somsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja? Dat verklaart alles, ik ben fulltime vrachtwagenchauffeur. Nog wel
quote:
Kort maar bondig antwoord.quote:
Je ziet er niet uit als een truckerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, 't is niet dat ze spontaan van hun barkruk afsoppen, of wel soms
En hoezo 'nóg wel'?
12 stappenplan bij dream theater snap ik ook niet. ik weet wel dat ze een cd hebben die six degrees of inner turbulence ofzo heet maar dat is iets anders hahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, jammer. Ik zoek het zelf wel uit.
Ik ben nog hierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, willen jullie eens op houden met elkaar te daten en zulks?![]()
Als het zo door gaat heb ik straks een privé-topic
En dat is dus precies waarom ik het graag buiten het wereldje wil houden, ik lul zo al meer over vrachtwagens dan eigenlijk goed voor me isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm van je eigen wereldje is dat je met diegene kan praten over wat je doet. De ander je heel goed begrijpt en zo evt tot verdieping kan komen. Zoiets
En nadeel is dat je het werk altijd mee naar huis neemt en het altijd een onderwerp van gesprek zal zijn.
Daten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben zo moooeeeee.... vanaf vanochtend kwart over negen tot net bij mijn zusje aan de gang geweest, alles verhuisd, en 90% is uit de dozen en ingeruimd. Maar ik val wel bijna om nu..
Je kan niet alles hebben hequote:
Jo Tech. Ik verveel me echt enorm, dus ik doe met je mee. Eentje die ik gister al postte, en ik de laatste tijd vaak luister, al is het geen hip hop/rap.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
Yo dawg.
Muziek? Toen rap nog rap, en hip hop nog hip hop was.
ik ben nog vrijgezel hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik neem mijn werk nooit mee naar huis. dat heb ik wel afgeleerd. Zodra ik de deur uitloop ben ik het vergeten - totdat de wekker weer gaat de volgende ochtend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm van je eigen wereldje is dat je met diegene kan praten over wat je doet. De ander je heel goed begrijpt en zo evt tot verdieping kan komen. Zoiets
En nadeel is dat je het werk altijd mee naar huis neemt en het altijd een onderwerp van gesprek zal zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
Bij deze ben je in mijn coolbook gestegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
12 stappenplan bij dream theater snap ik ook niet. ik weet wel dat ze een cd hebben die six degrees of inner turbulence ofzo heet maar dat is iets anders hahaha
Dus het is eigenlijk zo wel een voor als nadeel. Maar als met iemand buiten je wereldje date dan kan je weer over hele andere onderwerpen praten en dat kan ook weer een voor en nadeel zijn. Dus eigenlijk maakt het helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te moe, als ik nu op stap ga sta ik na mijn tweede slok op mijn kop denk ik, ipv na mijn tweede glas.quote:
I'll just take that as a complimentquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit als een trucker
Het maakt natuurlijk wel uit. Het is maar net wat je liever hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk zo wel een voor als nadeel. Maar als met iemand buiten je wereldje date dan kan je weer over hele andere onderwerpen praten en dat kan ook weer een voor en nadeel zijn. Dus eigenlijk maakt het helemaal niet uit.
Dat deden ze toch al niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, 't is niet dat ze spontaan van hun barkruk afsoppen, of wel soms
Zoals ik het zeg. Ik ben het zat. Het rijden op zich niet, maar dat gedrag van die transportondernemers, die bult aan regels , dat gekut met die tachograaf. Ze moeten maar eens leren dat transport belangrijk is en vooral: dat chauffeurs ook mensen zijn.quote:En hoezo 'nóg wel'?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij deze ben je in mijn coolbook gestegen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te moe, als ik nu op stap ga sta ik na mijn tweede slok op mijn kop denk ik, ipv na mijn tweede glas.
moet je doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I'll just take that as a compliment
De drummer van DT is een ex-alcoholist over zijn twaalf stappenplan heeft hij een een aantal nummer geschreven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
12 stappenplan bij dream theater snap ik ook niet. ik weet wel dat ze een cd hebben die six degrees of inner turbulence ofzo heet maar dat is iets anders hahaha
Er komen toch steeds weer andere singles bijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
En hoe ziet een trucker er uit dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit als een trucker
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe ziet een trucker er uit dan?
Laat me raden: dikke pens met daarover een te kort wit hemd. Gare spijkerbroek en daaronder klompen.
Dat klopt. Maar nu snap ik het beter. Dankje voor je uitleg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk wel uit. Het is maar net wat je liever hebt
Oh, van mij hoeft het niet per se rap te zijn, integendeel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
Jo Tech. Ik verveel me echt enorm, dus ik doe met je mee. Eentje die ik gister al postte, en ik de laatste tijd vaak luister, al is het geen hip hop/rap.
waarom highlight ie8 het domein in de adresbalk eingelijk?
Sedan jij was toch niet op zoek? Jij wilde toch gevonden worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wie zegt dat we op stap gaan
Bankhangen![]()
![]()
ah ok, nee dat weet ik niet. ik ken ook maar erg weinig van DT.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De drummer van DT is een ex-alcoholist over zijn twaalf stappenplan heeft hij een een aantal nummer geschreven.
Wie?quote:
tijntje is heel scherp vandaagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan jij was toch niet op zoek? Jij wilde toch gevonden worden.
En een DBA inhuren die MySQL wèl snapt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
Kunnen ze Fok niet op een professioneel OS als *BSD draaien, i.p.v. dat Ubuntu voor newbies?
Behalve dat, de typische vrachtwagenchauffeur is een ongeschoren (ok ok, dát is dan wel weer waarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet.Maar het is wel zo dat er gedacht wordt dat chauffeurs nooit thuis zijn.
[..]
Nou heb ik over mijn baas niks te klagen, maar de rest beschrijft inderdaad wel ongeveer waarom ik weer terug ben gaan studeren. En eerlijk gezegd was ik er ook al snel weer op uitgekeken. Onze hoofdopdrachtgever heeft wel dusdanig veel klanten dat je meestal niet 2 keer in een week bij dezelfde komt, maar de snelwegen blijven toch hetzelfde, en het landschap ook. Dat ritje naar Spanje tussen de kerst en oud&nieuw was een leuke afwisseling, maar ook dat gaat na een keer of 3 vervelen...quote:Zoals ik het zeg. Ik ben het zat. Het rijden op zich niet, maar dat gedrag van die transportondernemers, die bult aan regels , dat gekut met die tachograaf. Ze moeten maar eens leren dat transport belangrijk is en vooral: dat chauffeurs ook mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggenMaar weet niet.. toch anders dan hij. Hij is een echte collage-boy ofzoiets
Dan weet je het nu.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok, nee dat weet ik niet. ik ken ook maar erg weinig van DT.
Liedje van DTquote:
Dankje.quote:
Dat is een typoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat the fuck is een collage-boy?
En je kent Anna Lee nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.![]()
Ik zie mijzelf wel als DT fan.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.![]()
Ik zie mijzelf wel als DT fan.
Oja is dat zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje.
Geef eens antwoord Sedan
Ze bedoelt een college-boy. Dat roepen de amerikanen tegen een typische student. U weet wel, zo'n zuipende lamballende geldverbrassende onzelfstandige ongedisciplineerde achter z'n lul aan lopende losgeslagen denkhengstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat the fuck is een collage-boy?
Das dan wel weer schattigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil reageren, maar de juiste woorden willen niet eens meer naar boven komen.![]()
Bankhangen is iig ook geen optie. Ik ben geen prettig gezelschap, zou in slaap vallen op de bank nu.
Ga lekker slapen danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil reageren, maar de juiste woorden willen niet eens meer naar boven komen.![]()
Bankhangen is iig ook geen optie. Ik ben geen prettig gezelschap, zou in slaap vallen op de bank nu.
Dat is natuurlijk ook wat overdreven, we zitten niet in amerikaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Ze bedoelt een college-boy. Dat roepen de amerikanen tegen een typische student. U weet wel, zo'n zuipende lamballende geldverbrassende onzelfstandige ongedisciplineerde achter z'n lul aan lopende losgeslagen denkhengst
Ga ik nu ook doen, ik moest nog ff een mailtje de deur uit doenquote:
Ik voldoe ook bepaald niet aan de omschrijvingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wat overdreven, we zitten niet in amerika
Ik voldoe niet aan het geschetste beeld, ik lust namelijk geen koffie en ik douche me wel. Maar die uitspraak was meer wat provocerend: het is namelijk wel het vooroordeel wat het merendeel van de bevolking heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Behalve dat, de typische vrachtwagenchauffeur is een ongeschoren (ok ok, dát is dan wel weer waar) naar zweet diesel en koffie stinkende ongewassen lompe botte hork die te dom is om voor de duvel te dansen. En dan mag jij er wel niet zo uitzien, je roept met die uitspraak wel dat beeld op, heb ik gemerkt. En dat maakt dat ik er vooral bij benadruk dat ik het alleen als bijbaantje doe
Er zijn twee dingen waar ik op gesolliciteerd heb: buschauffeur (maar dat gaat nog zeker twee maanden duren voor ik daar duidelijkheid over heb) en koerier bij een milieulaboratorium. Dat laatste heb ik eerder gedaan bij een ander lab , maar die besloten om met een ander koeriersbedrijf in zee te gaan waardoor ik op de vrachtwagen kwam.quote:[..]
Weet je al wat je nu wil gaan doen dan?
Dat is inderdaad een mooi nummer.quote:
Dan lurk je toch gezellig mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
slaap lekker!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen, ik moest nog ff een mailtje de deur uit doen![]()
Welterusten![]()
Ik heb het leren kennen door m'n ex. Die was er helemaal gek van. Al ben ik volgens mij meer into Creed. Al luister ik het alletwee niet echt meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi nummer.
Ik vind het trouwens wel grappig dat zo veel mensen hier Dream Theater kennen.
Doe dan eensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zie nu trouwens dat mijn fobo wel héél heftig aan updaten toe isDie foto's zijn nog maar ruim 2 jaar oud ofzo
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi nummer.
Ik vind het trouwens wel grappig dat zo veel mensen hier Dream Theater kennen.
niet dus. slapen nuquote:
tnxquote:
Ja verdorie... nu moest ik eerst weer lurken.... Zo kom ik nooit mijn bed in!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zie nu trouwens dat mijn fobo wel héél heftig aan updaten toe isDie foto's zijn nog maar ruim 2 jaar oud ofzo
Dat valt dan wel mee. die van mij zijn 3 jaar oudquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben fan in de trand van dat ik DT een goede band vind.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je kent Anna Lee nietDat is geen echte fan he
Ja dat is inderdaad Metropolis part 2. Dat is inderdaad een mooi album met verhaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]DT is wel tof ja. maar i kvind dus vooral die cd met dat verhaal gaaf. is dat metropolis part 2 ofzo? krijg er bijna nachtmerries van
Ik bedoelde dan ook niet meer dan dat stereotype, en daar wordt je dan op dat moment toch mee geassocieerd, ongeacht je werkelijke uiterlijk of lichaamsgeurquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan het geschetste beeld, ik lust namelijk geen koffie en ik douche me wel. Maar die uitspraak was meer wat provocerend: het is namelijk wel het vooroordeel wat het merendeel van de bevolking heeft.
[..]
Ah kijk, dat is dan wel een stuk beter als die boevenbende waar je nu zit idd. Veel succesquote:Er zijn twee dingen waar ik op gesolliciteerd heb: buschauffeur (maar dat gaat nog zeker twee maanden duren voor ik daar duidelijkheid over heb) en koerier bij een milieulaboratorium. Dat laatste heb ik eerder gedaan bij een ander lab , maar die besloten om met een ander koeriersbedrijf in zee te gaan waardoor ik op de vrachtwagen kwam.
In tegenstelling tot nu heb ik dan waarschijnlijk wel een vaste auto die ook nog eens mee naar huis mag. En werkdagen van hooguit elf uur. Maar goed, maar even afwachten hoe dat uitpakt.
Nou lekker zegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen, ik moest nog ff een mailtje de deur uit doen![]()
Welterusten![]()
Dat is inderdaad de manier om muziek te leren kennen. Ik ben via een collega tijdens mij stage in aanraking gekomen met DT.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het leren kennen door m'n ex. Die was er helemaal gek van. Al ben ik volgens mij meer into Creed. Al luister ik het alletwee niet echt meer.
DT is inderdaad een goede band.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]DT is ook gewoon goed!
![]()
[..]
niet dus. slapen nu
[..]
tnx
[..]
Ja verdorie... nu moest ik eerst weer lurken.... Zo kom ik nooit mijn bed in!
Uhm.. niet veel haha.. En heb volgens mij ook 'slechte'muzieksmaak. Maar op dit moment uhm Pink, nummers van caberatiers, Doe Maar, Katie Melua, Cranberries, The Corrs.. dat is wat nu af en toe aanstaat op m'n ipodquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is inderdaad de manier om muziek te leren kennen. Ik ben via een collega tijdens mij stage in aanraking gekomen met DT.
Wat luister je nu dan?
Uhu. Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]oh dat gaat wel makkelijk
maar ik vind die met dat verhaal leuker
Morgen weer een dagquote:
ik zal eens zoekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
@ Cuegirlie, als je Creed goed vindt, dan vind je Alter Bridge zeker ook goed, daar zitten ex-bandleden van Creed in. Luister maar eens!
'Iedereen' heeft het de laatste paar maanden wel veel over Alter Bridge trouwens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
@ Cuegirlie, als je Creed goed vindt, dan vind je Alter Bridge zeker ook goed, daar zitten ex-bandleden van Creed in. Luister maar eens!
Als je Linger op je i-pod hebt ben je bij deze officieel Zwaar Okéquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. niet veel haha.. En heb volgens mij ook 'slechte'muzieksmaak. Maar op dit moment uhm Pink, nummers van caberatiers, Doe Maar, Katie Melua, Cranberries, The Corrs.. dat is wat nu af en toe aanstaat op m'n ipod
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
'Iedereen' heeft het de laatste paar maanden wel veel over Alter Bridge trouwens.
ik heb anouk aanstaan, mag dat ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je Linger op je i-pod hebt ben je bij deze officieel Zwaar Oké
Linger als in dat nr van dnges? ja die staat er wel op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je Linger op je i-pod hebt ben je bij deze officieel Zwaar Oké
wil ik ook. Maar ik ben zelfs te moe om van mijn stoel op te staan. Wie draagt me?quote:
Weljaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb anouk aanstaan, mag dat ook?
Nou, bij deze danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Linger als in dat nr van dnges? ja die staat er wel op.
Pffff luiwammesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil ik ook. Maar ik ben zelfs te moe om van mijn stoel op te staan. Wie draagt me?
Ik luister alleen maar goede muziek, dat weet je toch!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
I know. Maar het is wel goede muziek, dus ik bedoelde het niet negatief.
Daar is niks mee een slechte muzieksmaak. Aangezien je smaak persoonlijk is. Bestaat een slechte muzieksmaak niet. Tenzij je naar Nederlandstalig luistert. Jantje Smit, Frans Bauer enzo. Dat is de enige uitzondering.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. niet veel haha.. En heb volgens mij ook 'slechte'muzieksmaak. Maar op dit moment uhm Pink, nummers van caberatiers, Doe Maar, Katie Melua, Cranberries, The Corrs.. dat is wat nu af en toe aanstaat op m'n ipod
Dat is inderdaad een goede tip. Alter Bridge moet ik zeker een keer gaan luisteren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
Metropolis pt 2quote:
staat aan....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Luister deze maar eens dan. Erg goede live versie.![]()
Jantje smit kan ik goed naar luisteren, maar dan niet thuis ofzo. Maar Frans Bauer is ook voor mij een uiterste.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mee een slechte muzieksmaak. Aangezien je smaak persoonlijk is. Bestaat een slechte muzieksmaak niet. Tenzij je naar Nederlandstalig luistert. Jantje Smit, Frans Bauer enzo. Dat is de enige uitzondering.![]()
Ik wil je wel naar bed dragen. Als ik er dan naast mag liggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil ik ook. Maar ik ben zelfs te moe om van mijn stoel op te staan. Wie draagt me?
Nou, heb je je foboberichtje al gelezen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar goede muziek, dat weet je toch!
Hoi Vandaagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:10 schreef Vandaag... het volgende:
heb alleen de TT gelezen en kom maar door met een date. Ben wel een beetje dronken dus ik heb niet veel zinnigs te bieden. Maar ben ook niet zo kritisch op het moment.
zo dronken ben je nog niet, als je je nog weet te bedenken dat je voor een goede eerste indruk beter een andere keer terug kunt komenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
anders kom ik binnenkort wel gewoon beschaafd mee kletsen hier
Maar het is al bijna morgenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou Sedan.. Vandaag heeft je gevonden
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jantje smit kan ik goed naar luisteren, maar dan niet thuis ofzo. Maar Frans Bauer is ook voor mij een uiterste.
Hoi! Stel je eens voor! Wie ben je, wat doe je, wat zijn je maten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
Dat ligt in ieder geval niet aan het OSquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:43 schreef Techno het volgende:
En een DBA inhuren die MySQL wèl snapt?
Hehe, jij ook hier?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoi! Stel je eens voor! Wie ben je, wat doe je, wat zijn je maten?
Je hebt nog 47 minuten.. meer dan genoeg toch voor jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar het is al bijna morgen![]()
En ik ben meer een dromer
doe es fobo van Sedanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou Sedan.. Vandaag heeft je gevonden
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar het is al bijna morgen![]()
En ik ben meer een dromer
Je bent weer klaar met alles?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
Haha, klein beetje humor op de late avond kan ik wel waarderen
Mon Dieu, jij hebt of echt gedronken of je houd je van de dommequote:
Ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jantje smit kan ik goed naar luisteren, maar dan niet thuis ofzo. Maar Frans Bauer is ook voor mij een uiterste.
Tijd zatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt nog 47 minuten.. meer dan genoeg toch voor je
Nederlandstalig in de categorie Blöf, Acda en de Munnik, en ouwe zooi als Frank Boeijen, Doe maar, Klein Orkest, Circus Custers, daar mag ik graag naar luisteren. En ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook regelmatig stiekem even Nick en Simon opzet. Gewoon omdat het zo heerlijk meeblêhrtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe es zelf klikken op zijn dingquote:
Hoi Vandaagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
edit: als ik weer nuchter ben...![]()
ja, heb ik gedaan maar het ding is al een half uur aan het ladenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe es zelf klikken op zijn ding
Dronken Fok!ken kan best.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
edit: als ik weer nuchter ben...![]()
Klikken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe es zelf klikken op zijn ding
Irritante is dat men als je zegt nederlandstalig het gelijk linkt aan Bauer en Hazes.. en daar heb ik totaal niks mee. Blof vind ik echt drie keer niks. Acda en de munnik welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nederlandstalig in de categorie Blöf, Acda en de Munnik, en ouwe zooi als Frank Boeijen, Doe maar, Klein Orkest, Circus Custers, daar mag ik graag naar luisteren. En ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook regelmatig stiekem even Nick en Simon opzet. Gewoon omdat het zo heerlijk meeblêhrt
Oh. Het is die knipoog in de TT, he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Mijn God, waarom heb ik het idee dat dit meer een 'scoor een seksdate' als iets anders is?![]()
Maar ik kijk wel toe wie op wie gaat happen, dat vind ik dan wel weer amusant
Moet je beter klikken.. misschien iets harder/sneller ofzo.. of juist heel tederquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, heb ik gedaan maar het ding is al een half uur aan het laden
quote:
Hey dawg... jij, ik, vanavond?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Het is die knipoog in de TT, he?
Die TT he.. die doet het hem tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Mijn God, waarom heb ik het idee dat dit meer een 'scoor een seksdate' als iets anders is?![]()
Maar ik kijk wel toe wie op wie gaat happen, dat vind ik dan wel weer amusant
Je beseft dat je nu een aantal mensen hier als bejaarden afschildert?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:18 schreef Vandaag... het volgende:
ja, hij is ingeladen maar ik ben dus veel te oud voor Sedan. Of hij is veel te jong voo rmij. Ik hou het maar op het laatste. Of en veel te oud voor dit hele topic. Dat kan ook.
Nieuwschierigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoi Vandaag
Waar woont je huis?
Waarom heb je geen fobo?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het intro van Metropolis part 1.![]()
live
album versie
Hazes vind ik alleen leuk in een kroeg vol halfzatte gezellige lui, en dan met z'n allen meedoen, gewoon omdat het kan. Verder kan die categorie me inderdaad liever nog vandaag dan morgen gestolen wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Irritante is dat men als je zegt nederlandstalig het gelijk linkt aan Bauer en Hazes.. en daar heb ik totaal niks mee. Blof vind ik echt drie keer niks. Acda en de munnik welEn dus de caberatiers en hun nummers. Achja ieder zo zijn smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |