Inderdaad als je stopt moet je voor jezelf doen en niet voor iemand anders.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stoppen voor een ander werkt niet
als ik stop is t voor mezelf (en de kids, en t geld gheghe)
Werk ze Ludootjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:25 schreef Ludootje het volgende:
Mensen, ik ga werken! De hele nacht in de kou staan
Fijne avond verder!
Beetje jong..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef iBolt het volgende:
Ok wie wilt er een date? 19 jaar en me foto heeft een 9.7 op paiq
Dat doen wij hier toch allemaal.quote:
Behalve van een fobo incl fotoquote:
Hoe is het met jou dan? Hier een dagje niet geweest ofzo?quote:
Hahaha, ja, dat heet een sociaal levenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Hier een dagje niet geweest ofzo?
Dat begrip ken ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat heet een sociaal leven
En ik zal je het nog leuker vertellen, ik houd het na deze post er ook weer bij. We hebben gister wel, dat moet ik ff vertellen, behoorlijk wat korting gehad op onze cocktails gisteravond van de kerel die onze drankjes kwam brengen. Hij hoopte ons snel weer te zien
Spreek je/jullie later. Doegie
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doen wij hier toch allemaal.
Geïnteresseerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve van een fobo incl foto
Dus jij zoekt niet naar een date?quote:
Prepare to be assimilated!!quote:
Ligt aan je schoonoudersquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Is het raar als je een relatie hebt dat je dan niet naar je schoonouders toe wil?
We are the borg.quote:
Nu ga ik eerst uitzoeken hoe mijn 6 CD wisselaar van m'n auto werkt, mijn vriendinnetje terugmailen, een legging doen voor iemand, dan ga ik mijn doek strijken en daarna ga ik hem opspannen. Daarna ga ik lekker op de bank hangen en TV kijken met kaarsjes wierook en een lekkere bak thee. En als ik er dan genoeg tijd voor mezelf heb gehad, ga ik evt. weer Fokken!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat begrip ken ik nietSorry..
En nu ga je er weer naartoe?
De vriendin van mijn broertje durft of wil niet langs komen bij mijn ouders. Vandaar de vraag.quote:
Ik heb er nooit naar gevraagdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:42 schreef iBolt het volgende:
Geïnteresseerd [ afbeelding ]? En trouwens je bent niet zoveel ouder maar 3 jaartjes... en zodat je 't weet de meeste mensen die ik ken zijn allemaal 21-24... Trouwens leeftijd zegt niks... en je hebt zelf helemaal geen foto
Weet je wat je krijgt me foto helemaal niet meer
Laterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu ga ik eerst uitzoeken hoe mijn 6 CD wisselaar van m'n auto werkt, mijn vriendinnetje terugmailen, een legging doen voor iemand, dan ga ik mijn doek strijken en daarna ga ik hem opspannen. Daarna ga ik lekker op de bank hangen en TV kijken met kaarsjes wierook en een lekkere bak thee. En als ik er dan genoeg tijd voor mezelf heb gehad, ga ik evt. weer Fokken!
Ciao
Beschrijf je ouders eens, met betrekking op 'aanhang'quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vriendin van mijn broertje durft of wil niet langs komen bij mijn ouders. Vandaar de vraag.
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!quote:
Het zijn gewoon mijn ouders. Normale mensen. En zij ken hen niet eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beschrijf je ouders eens, met betrekking op 'aanhang'
Sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah joh, laat die knul nou ff de grote jongen uithangen, voelt ie zich ook ff goed. Nou heb je 'm meteen weer met z'n giecheltje vol ivoorstompjes gezet... Z'n minderwaardigheidscomplex! Wat doe je!
"I know what your thinking; Did he fire six times or only five?......"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:48 schreef kwaakvaak het volgende:
Heerlijk, Clint in zijn glorie dagen die mensen over de kling jaagt
Dan is het óf je broertjes soon-to-be-ex, óf ze heeft zoiets van mwah... doe nog maar ff nie, al dan niet door minder prettige ervaringen in het verleden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mijn ouders. Normale mensen. En zij ken hen niet eens.
C'mon! Take it as a man!quote:
Wat normaal is dat weet ik ook niet. Dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is het óf je broertjes soon-to-be-ex, óf ze heeft zoiets van mwah... doe nog maar ff nie, al dan niet door minder prettige ervaringen in het verleden.
Overigens. Wat is normaal?
Ik ben niet goed in daten dus neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zoekt niet naar een date?
Ik ook niet. Maar blijf ik het proberen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in daten dus nee
wat sneuquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in daten dus nee
Jij wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |