Nog in een afwachtende positie..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef phluphy het volgende:
Oblivion, hoe gaat het met de verkoop van jullie huidige huis?
Jakkes, ik had gehoopt op betere berichten. Worden jullie al zenuwachtig?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef Oblivion het volgende:
Nog in een afwachtende positie..![]()
Wel al een passeer datum gekregen, 4 mei.
1 Mei zijn ze (notariskantoor) dicht...![]()
Hoe staat het met jullie huis en tuin, al wat verder?
Of ik er nog bij stil sta? Meermaals per week eigenlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 15:50 schreef phluphy het volgende:
Leonieke, hoe bevalt het wonen in het nieuwe huis?
Sta je er nog wel eens bij stil hoe het was om erop te moeten wachten, en hoe heerlijk het is dat je nu je eigen plekje eindeljik hebt?
Apart, volgens mij geen keuze qua aanbieder. Kijk eens naar Vitens, Vewin, PWNquote:Op woensdag 1 april 2009 17:24 schreef Stpan het volgende:
Deze vraag moet minstens 100x gevraagd zijn:
Overal vind ik Gas & Electriciteits leveranciers met allerlei acties. gaslicht.com, heel handig.
Maar ik moet toch ook een bedrijf betalen voor water? Hoe zit dat. Apart? Inbegrepen bij?
Whehehe...nee...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef leonieke het volgende:
Is het een Belgische notaris misschien, Oblivion?
40 ton...? Wow!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jakkes, ik had gehoopt op betere berichten. Worden jullie al zenuwachtig?![]()
Met het huis gaat het prima. Gaandeweg nog wat kleine verbeteringen hier en daar doorgevoerd. Volgende (grote) klussen moeten wachten tot de volgende winter want..... de tuin is eindelijk klaar om ingericht te gaan worden!! Vorige week is de bulldozer aan het werk geweest, er ligt 40 ton nieuwe grond bij en nu kan ik - na een jaar wachten - eindeljik gaan tuinieren.
Ja, natuurlijk gaan we genieten! (Zover je kan genieten van chaos...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:38 schreef phluphy het volgende:
Oblivion, wat ik eigenlijk bedoelde te vragen: kun je wel echt genieten van het verhuizen straks? Of ligt er een schaduw over de (voor)pret doordat het oude huis nog niet is verkocht?
Done.. Naja vorderingen, de tijd gaat vanzelf wel vooruit, we zijn nu alleen nog maar aan het aftellen, bouwmarktfolders bekijken en meubels kopen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie kunnen allemaal zelf je naam in de wiki van de op zetten mensen
allemaal gefeliciteerd met de vorderingen!
De wiki ga ik eruit gooien, dat werkt nl. gewoon voor geen meterquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie kunnen allemaal zelf je naam in de wiki van de op zetten mensen
allemaal gefeliciteerd met de vorderingen!
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Chell het volgende:
[..]
De wiki ga ik eruit gooien, dat werkt nl. gewoon voor geen meterNiemand werkt het ding ooit bij en iedereen kopieert meestal gewoon de oude OP.
Ik ben dus nu bezig met het maken van een up-to-date lijstje voor het volgende topic deel
Ik kan eruit in ieder geval, zit alweer een maandje in mijn nieuwe huis. Wil nooit meer terugquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Chell het volgende:
[..]
De wiki ga ik eruit gooien, dat werkt nl. gewoon voor geen meterNiemand werkt het ding ooit bij en iedereen kopieert meestal gewoon de oude OP.
Ik ben dus nu bezig met het maken van een up-to-date lijstje voor het volgende topic deel
Stickersitequote:Op donderdag 2 april 2009 15:09 schreef Spider_NL het volgende:
Heb een nieuw huisje met een groene kunstoffen brievenbus aan de buitenkant. Zonder huisnummer erop. Waar vind ik de stickers in hemelsnaam?
Je kunt ook met tipp-ex je huisnummer erop "schilderen"quote:Op donderdag 2 april 2009 15:09 schreef Spider_NL het volgende:
Heb een nieuw huisje met een groene kunstoffen brievenbus aan de buitenkant. Zonder huisnummer erop. Waar vind ik de stickers in hemelsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |