je was tegen godlike bots aan het spelen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef dragonbulls het volgende:
Damn dacht ff weer te unrealen ... werd ik toch ff een partij ge-owned door de mod van dit topic
Voor het spel te downloaden, jij had die toch?quote:
Nee ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor het spel te downloaden, jij had die toch?
Oh meld dan ff als je mee wil doen vanavond allemaalquote:Op maandag 23 februari 2009 09:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de poorten los te gooienRouter achter router enzo
hehe truequote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef Wisheh het volgende:
Server staat alvast aan..kunnen jullie alvast ff oefenen, zal wel nodig zijn na zon lange tijd niet gespeeld te hebben
Ik zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
Aangezien volgende maand het cupseason weer begint gaat op clanbase zoeken veel UT99 clans weer spelers,
ik zelf zit al sinds 2001 in een clan DmK (Dreun Meer Konten / Dronken meisjes knallen / Dutch mass killers en zo hebben we nog 200 varianten) en zijn stiekem ook opzoek naar goede spelers voor ut99 (aangezien steeds minder en minder mensen het gaan spelen)
Het is in principe een nederlandse clan met een paar buitenlanders erin.
We spelen iDOM, iCTF & iTDM ZP & NON-ZP
Als iemand zin heeft om te joinen of gewoon voor een game kom ff in #dmk- op quakenet, wij hebben ook server
Tof!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef Paul het volgende:
Spelen jullie al ergens?
Anders doe ik wel weer server jeweets
Alleen als jullie niet achteraf weer gaan zeiken over m'n servertquote:
Ik heb een betere internetverbinding tegenwoordigquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen als jullie niet achteraf weer gaan zeiken over m'n servert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
delete je unrealtournament.iniquote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef jakkop het volgende:
Het hele spel is bij mij echt vertieft. Heb em ooit wel lopen tweaken, waardoor de graphics wel minder waren maar hij veel soepeler liep, maar heb in de tussentijd niks veranderd.
Met vrouwen jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef Houniet het volgende:
Ik mag van de therapeut geen spelletjes meer spelen.
Jammer.quote:
Veel leuker en mooier dan ut2k4quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Duvel86 het volgende:
Ik heb m trouwens net geinstalleerd, viel ik even door de mand zeg. Totaal anders dan ut2004
ja dat hoor ik iedereen zeggen idd! Maar het is ten eerste trager en ten tweede minder dynamisch! Of nouja, dat vind ik. Wapens waren ook erg wennen. En mooier vind ik het ook zeker niet. Maar goed, wel weer even leuk om een andere versie te spelen.quote:
Ik vind dat instagib zo saai. In NW (speel alleen CTF) heb je tenminste nog een TL, dan kan je weer lekker snel grabben na een "Boom Headshot!!"-killquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Toch was het zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:27 schreef Rumille het volgende:
[..]. Ach ja, niemand hier gelooft dat jij kan winnen, dus...
Hij was idd Syndicate ja hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Ja GIN is later toch overgegaan in DMK.
Toen Syndork nog Syndicate was.
Oude tijden
Heb volgens mij best wel eens tegen DmK gespeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Hij was idd Syndicate ja haha
echter is GIN nooit overgegaan op DmK, is een compleet andere clan want ik zat al in DmK voordat ik bij GIN kwam
Echter zat syndork wel in DmK & GIN voor een hele tijd, tot hij eruit gebonjourd is bij DmK jaar of 2 terug, nu ben ik samen met Waterkater (Ken je vast ook ?) aan de macht
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=660603 link van DmK(3e versie? andere 2 zijn gekickt voor lameheid / valsheid in geschriften) voor de liefhebbers .
Heb in [:TBR:] gezeten, mD,= FBG=, {MUTE} en weet ik veel waar nog meerquote:
NEE HIER SPELEN WE UNREALquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef tralalala het volgende:
Misschien een idee om CoD(2) te doen ipv unreal?
Unreal draait slecht bij mij![]()
Ja, ik kan het nog steedsquote:
quote:Ik ga het maar weer eens installeren. Verveling heerst in huize Hoenjé.
MEEN JE !quote:
Hoezo vind je Jojoortje niet knap?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef Houniet het volgende:
Tuurlijk jongen, als je de vrouw maar thuis laat.
Okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:48 schreef tralalala het volgende:
Kan iemand nu niet ff een server creeren?
Mwha, niet mijn typequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Schop!
Ik wil unreallen. Zonde van de dood van dit draadje.
Dood. . . .. . . MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Schop!
Ik wil unreallen. Zonde van de dood van dit draadje.
En, als je alle aandacht ervoor bekijkt, godlikequote:
Dan moet ik maar een servertje opzetten he? Dan kunnen we het zien haha. Heb nu me nieuwe internet abbo met 6mbit upload dus moet wel te doen zijn met een groepje spelersquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:59 schreef Wisheh het volgende:
Time for some change:
[ link | afbeelding ]
Kan je nou zo snel lopen of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:59 schreef Wisheh het volgende:
Time for some change:
[ link | afbeelding ]
quote:
Doe maar niet, kopen kan je!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef CheeseFrog het volgende:
kan iemand me een linkje geven naar UT?![]()
Speelde het vroeger altijd, maar ben alles kwijt.
En ja, ik kan hosten
Zie het nu pasquote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Paul het volgende:
Dus wie doet er mee vanavond om 22.30 uur
Voldoende tijd om nog te installen dus
Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef tralalala het volgende:
Zit even wat oude topics door te lezen.Krijg er helemaal zin in!
Instagib
goed planquote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef Rumille het volgende:
Ik stel dan CTF Face-I voor 3 vs 3. Even oldskool beginnen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Het begint weer druk te worden merk ik en heb me nieuwe internet binnen met een betere upload. De UT FOK server weer tot leven brengen begint wel weer beetje te kriebelen
Doe maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Het begint weer druk te worden merk ik en heb me nieuwe internet binnen met een betere upload. De UT FOK server weer tot leven brengen begint wel weer beetje te kriebelen
Je hebt nog 7 minuten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Nu wat minderquote:
Klopt ben updates naar webserver aan uppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja alleen de ping is een beetje hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |