je was tegen godlike bots aan het spelen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef dragonbulls het volgende:
Damn dacht ff weer te unrealen ... werd ik toch ff een partij ge-owned door de mod van dit topic
Voor het spel te downloaden, jij had die toch?quote:
Nee ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor het spel te downloaden, jij had die toch?
Oh meld dan ff als je mee wil doen vanavond allemaalquote:Op maandag 23 februari 2009 09:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de poorten los te gooienRouter achter router enzo
hehe truequote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef Wisheh het volgende:
Server staat alvast aan..kunnen jullie alvast ff oefenen, zal wel nodig zijn na zon lange tijd niet gespeeld te hebben
Ik zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
Aangezien volgende maand het cupseason weer begint gaat op clanbase zoeken veel UT99 clans weer spelers,
ik zelf zit al sinds 2001 in een clan DmK (Dreun Meer Konten / Dronken meisjes knallen / Dutch mass killers en zo hebben we nog 200 varianten) en zijn stiekem ook opzoek naar goede spelers voor ut99 (aangezien steeds minder en minder mensen het gaan spelen)
Het is in principe een nederlandse clan met een paar buitenlanders erin.
We spelen iDOM, iCTF & iTDM ZP & NON-ZP
Als iemand zin heeft om te joinen of gewoon voor een game kom ff in #dmk- op quakenet, wij hebben ook server
Tof!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef Paul het volgende:
Spelen jullie al ergens?
Anders doe ik wel weer server jeweets
Alleen als jullie niet achteraf weer gaan zeiken over m'n servertquote:
Ik heb een betere internetverbinding tegenwoordigquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen als jullie niet achteraf weer gaan zeiken over m'n servert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |