Neuh, ik wil niet op mijn geweten hebben dat je lippen barsten als je per ongeluk een keer lacht.quote:
Zeg, denk je niet dat ik me te pletter lach als je nazaten ook maar in het miniemste lijken op jou???quote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet op mijn geweten hebben dat je lippen barsten als je per ongeluk een keer lacht.
OH YESquote:
Om vervolgens maar weer onder een kloon op alle commotie te reageren. Wat enorm principieel ben je dan om een permban aan te vragenquote:Op zondag 8 februari 2009 06:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kleine correctie:
ik ken mensen die die permban zelf opeisten.
Is dat bewezen?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Om vervolgens maar weer onder een kloon op alle commotie te reageren. Wat enorm principieel ben je dan om een permban aan te vragen![]()
Je neemt het internet te serieus.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
Nou leuk allemaal, maar word Guyfawkes nou nog geband?
Lekker voor je, wehehehehehhehehe, huiliequote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
Nope.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
En zo te lezen moet die jongen van je het toch érgens vandaan halen, die wijsheidquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niks bijzonders hoor, mijn zoon schreef een keer dat loverboy een nettere woord is voor marokkaanse pooier en als beloning flikkert een wijf zonder leven zijn account in de prullebak.
Dat niemand die inkopt, hoe slecht ook.quote:
MevrouwHopjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:31 schreef Ryan3 het volgende:
Kom op doktertje, met je billen bloot.
Lees de betreffende topics maarquote:
Tuukquote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
Vragen om een ban verdiend een ban.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ook al moet ik zeggen dat TS een kutusertje is en dit een huilie topic is
Hij heeft wel gelijk![]()
Guyfawkes verdiend wel een ban vind ik
Als zij kinderen heeft moet ze zich wel op dr 12e hebben laten bezwangeren..quote:Op zondag 8 februari 2009 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg, denk je niet dat ik me te pletter lach als je nazaten ook maar in het miniemste lijken op jou???
Ik vraag er ook niet om ik zeg alleen dat hij er wel 1 verdiendquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat loop jij te janken, jammer dat je geen modje meer bent?
Is dat in ofzo ? NSB achtig gaan huilen om bans van andere usersquote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
Viel mij ook al op ...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is dat in ofzo ? NSB achtig gaan huilen om bans van andere users
Er is helemaal niets mis met Guyfawkes.
Hehe.quote:
Kaste.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is er ergens een lijst waar we kunnen nalezen bij welke groep we horen?
Komt er zodra mijn accounts unbanned zijn. Geduld bitte.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Komt er zodra mijn accounts unbanned zijn. Geduld bitte.
We hangen aan je lippenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Komt er zodra mijn accounts unbanned zijn. Geduld bitte.
Zwijg. Users die niet in de kaste staan hebben geen enkel recht tot sprekenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat voor een vaag gedoe, mod? Met die kastes.
Florian...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zwijg. Users die niet in de kaste staan hebben geen enkel recht tot spreken [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |