Kan je daar een beetje over uitweiden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lult want ook jij hebt gezeik met jb gehad. Zelfde wat ze bij mij geflikt heeft.
Nope, hij heeft toch zelf ook een mond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje over uitweiden?
Met mij gaat het wel. En met mij hobby gaat het goed. Volgende week weer naar een concert toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:42 schreef Leanne het volgende:
[quote]Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee?
[..]
goed en met jou en je hobbies![]()
Nee dat kan ie niet want hij weet niks meer dan hij in zijn eigen fantasie bedacht heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje over uitweiden?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat kan ie niet want hij weet niks meer dan hij in zijn eigen fantasie bedacht heeft.
en ik ga er ook niks over zeggen.
Nee, natuurlijk niet. Maar wel als je het dan over andere personen gaat hebben die er niet zijn op dat moment.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het roddelen als je het aan de persoon in kwestie zelf vraagt!?!?
Zelfs als dat zo is, is t niet duidelijk dat ie er niks over wil zeggen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
JB heeft het zelf vertelt, maargoed kom niet aan met dat er niks gebeurd is.
Klaar mee is.
Wat staat er? Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, is t niet duidelijk dat ie er niks over wil zeggen?
Vergeet je verslag niet te posten he. Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
wat een gezelligheid hier, ik ga zo kwaak maar eens zoeken hier in deze mooie stad
Geen idee. Lees het vorige topic maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Hier moet ik even posten. Mijn naam werd genoemd?
Te laat as usualquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Oh, van deze skoep wist ik nog niks!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
JB heeft het zelf vertelt, maargoed kom niet aan met dat er niks gebeurd is.
Klaar mee is.
dawgquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Ik bedoelde over je eigen verhaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, hij heeft toch zelf ook een mond.
Ik hou niet van leugenaars, thats all.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik doelde ook op "kom niet aan met dat er niks gebeurd is" Maar inderdaad
"Klaar mee is"
Je hebt met MLI gezoend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Jank niet zo gozer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja gezellig laten we allemaal vertellen met welke Fok!kers en/of Fok!sters we iets gehad hebben.
Dan ben ik snel uit gepraat want die zijn er niet.
Ik wel. Met scheerschuimquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Dawgje waarom heb ik nog nooit pics van jou gezien
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja gezellig laten we allemaal vertellen met welke Fok!kers en/of Fok!sters we iets gehad hebben.
Dan ben ik snel uit gepraat want die zijn er niet.
Ik jank helemaal niet. Ik vind alleen dat geroddel enzo stom.quote:
Komt hij weer aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt met MLI gezoend.![]()
Ik snap de moeite van zoenen nooit echt. Waar bleef t neuken?
Je biedt je aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoen![]()
Omdat je me geblocked hebt op msn misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Dawgje waarom heb ik nog nooit pics van jou gezien
Rustig aan. Mijn tijd komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoen![]()
Golddigger dwagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
[..]depends. wat verdien je zoal per maand?
doet het pijn, jezelf haten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou niet van leugenaars, thats all.
Is snuit van de herenliefde dan?quote:
Golddiggaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
Ik vermoed dat iemand anders zulke verhalen over jou verspreid heeft. En over Kreator en mij en weet ik veel wat nog meer.quote:
Ik geloof niet alles wat ik lees. Wo opgeleid hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Komt hij weer aan.
Duidelijk ergens anders, of kun je niet lezen, Joe, gabber van me?
Neuh, niet bepaald.. heb alleen gezegd dat uitsluiten niets voor mij isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is snuit van de herenliefde dan?
Ik verdien 11.792 netto per maand.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
Ja daar kan ik weinig aan doenquote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik word niet geil van hem..sorry
Je verwart de punt met kommaquote:
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand anders zulke verhalen over jou verspreid heeft. En over Kreator en mij en weet ik veel wat nog meer.
Okequote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald.. heb alleen gezegd dat uitsluiten niets voor mij is
JB zal vast wel iets tegen hem gezegd hebben...en terecht aangezien ik haar wat geflikt heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand anders zulke verhalen over jou verspreid heeft.
Daar moet ik bijna een jaar voor werken.quote:
Geen idee nog, is hier altijd minutenwerk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles wat ik lees. Wo opgeleid he
Ga je nog wat leuks doen vant weekend?
Ik heb jou niet op msn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je me geblocked hebt op msn misschien?
Als je niet wilt dat er geroddeld over je word, moet je vooral dat zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
JB zal vast wel iets tegen hem gezegd hebben...en terecht aangezien ik haar wat geflikt heb.
Maar we weten allemaal dat Sedan dingen anders interpreteert dan ze werkelijk zijn...
Ga eens een sollicitatietraining doen. Of haal een boek erover. De Dummies reeks is meestal erg goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar moet ik bijna een jaar voor werken.
Wel uitgaan of meer in de mood voor relaxed avondje?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee nog, is hier altijd minutenwerk.
Jij?
Ik had je wel op msn, lang, lang geleden. PM me maar als je zo nieuwsgierig bent naar een pic.quote:
Stuur eens een PM? Ik ben wel benieuwd wat je haar geflikt hebt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
JB zal vast wel iets tegen hem gezegd hebben...en terecht aangezien ik haar wat geflikt heb.
Maar we weten allemaal dat Sedan dingen anders interpreteert dan ze werkelijk zijn...
Ik denk een relaxe avond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wel uitgaan of meer in de mood voor relaxed avondje?
Straks even de stad in, maar vroeg naar bed. Heb een week niet 'mogen' sporten en mag morgen eindelijk weer.
Die training ga ik binnenkort doen. Althans als het goed is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga eens een sollicitatietraining doen. Of haal een boek erover. De Dummies reeks is meestal erg goed.
Vast, je weet de helft niet eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Knowledge is powerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die training ga ik binnenkort doen. Althans als het goed is.
Werken die boeken ook echt?
Ja dat klopt.quote:
Wacht, heeft ArtiC in de SC niet een aankondiging gedaan over JB en Kreator?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Stuur eens een PM? Ik ben wel benieuwd wat je haar geflikt hebt.
Herstelweekje. Ben 6 weken geleden weer begonnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk een relaxe avond.
Waarom mocht je niet sporten?
waarom zou ik? Het is iets tussen JB en mij, heeft niks met deze reeks te maken etc...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Stuur eens een PM? Ik ben wel benieuwd wat je haar geflikt hebt.
Hou jij eens op met draaien rond de pot en vertel wat JB over Artic vertelt heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast, je weet de helft niet eens.
Ook maar inhoudelijk is het 80% gegaan zoals met mij, van wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Wacht, heeft ArtiC in de SC niet een aankondiging gedaan over JB en Kreator?
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Herstelweekje. Ben weer 6 weken geleden weer begonnen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom zou ik? Het is iets tussen JB en mij, heeft niks met deze reeks te maken etc...
denk je nou echt dat ik aan jou prive zaken ga vertellen? ik had je wat slimmer ingeschat eigenlijk...
Ik heb eens een boek over salarisonderhandelingen gelezen en dat was zeer interessant.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die training ga ik binnenkort doen. Althans als het goed is.
Werken die boeken ook echt?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom zou ik? Het is iets tussen JB en mij, heeft niks met deze reeks te maken etc...
denk je nou echt dat ik aan jou prive zaken ga vertellen? ik had je wat slimmer ingeschat eigenlijk...
Gewoon in je pyama gaan en vragen: Ben je r klaar voor?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik zou het ook wel fijn vinden als gewoon heel dit gezever stopt en iedereen gewoon weer zijn flirt strategieen voor vanavond plaatst...
Ja, dat zegt zij. Ze zegt ook dat Kreator nog maanden verliefd was op haar. Of ze wil dat graag geloven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook maar inhoudelijk is het 80% gegaan zoals met mij, van wat ik gehoord heb.
Als ik wil neuken met een man, dan kijk ik een keer zwoel in zijn ogen en zeg ik zachtjes 'neuken?'.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik zou het ook wel fijn vinden als gewoon heel dit gezever stopt en iedereen gewoon weer zijn flirt strategieen voor vanavond plaatst...
Dat klopt half, gooi zo wel even wat. Hier niet iig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dat zegt zij. Ze zegt ook dat Kreator nog maanden verliefd was op haar. Of ze wil dat graag geloven.
Je komt echt teveel op FOK!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dat zegt zij. Ze zegt ook dat Kreator nog maanden verliefd was op haar. Of ze wil dat graag geloven.
Ja dat is inderdaad een beter idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met zelfhulpboeken. Baad het niet dan schaad het niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb eens een boek over salarisonderhandelingen gelezen en dat was zeer interessant.
Sowieso ben ik voorstander van 'zelfhulp' boeken.
Een training is uiteraard helemaal goed!
Hoe is je cv en motivatiebrief?
que?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, want jij zou dan toch trakteren.
Hoe kan je als man het beste een vrouw versieren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ik wil neuken met een man, dan kijk ik een keer zwoel in zijn ogen en zeg ik zachtjes 'neuken?'.
Als ik wil neuken met een vrouw, dan ga ik eerst maanden om de pot heen draaien om erachter te komen of ze mij ziet zitten.
Inhoud kan je inderdaad op korte termijn einig aan doen, behalve een beetje opsmukken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met zelfhulpboeken. Baad het niet dan schaad het niet.
Mijn CV ziet er op zich goed uit. Kwa opmaak en stijl. Alleen de inhoud die laat te wensen over.
Ik heb geen standaardbrief. En de meeste sollicitaties lopen via uitzend- of detacheeringsbureaus.
Verschilt per vrouw. Bij mij werken de normale tactieken sowieso al niet. Ik laat mijn muurtje pas zakken als iemand me veel aan het lachen maakt en niet teveel moeite doet om mij te doorgronden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan je als man het beste een vrouw versieren?
Ik geloof je en ik zal je erbuiten houden. Have fun!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:23 schreef ArTiC het volgende:
jullie doen maar lekker, hou mij erbuiten aub, of je nu denkt dat je verhalen waar zijn of niet, ik ga niemand anders 'verdedigen' dan mezelf dus wat je verder lult moet je zelf weten.
dan ga ik nu lekker rugby kijken
Ik ga altijd overdreven vaak en lang naar een meisje kijken. Dan kom je er wel achter of ze je ziet zitten. Is dat zo dan maak je een leuk flirterig praatje en haal je de buit binnenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan je als man het beste een vrouw versieren?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga altijd overdreven vaak en lang naar een meisje kijken. Dan kom je er wel achter of ze je ziet zitten. Is dat zo dan maak je een leuk flirterig praatje en haal je de buit binnen.
Of niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat klopt half, gooi zo wel even wat. Hier niet iig.
Ja, de standaard aanpak, ik word daar helemaal kriebelig van bij de meeste mannen. Tenzij ik zin heb in een one nighter en iemand is lekker genoeg. Dan doe ik net alsof hij mij versierd heeft maar ondertussen is het een kwestie van tussen alle kneuzen er zelf de lekkerste uit vissen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga altijd overdreven vaak en lang naar een meisje kijken. Dan kom je er wel achter of ze je ziet zitten. Is dat zo dan maak je een leuk flirterig praatje en haal je de buit binnen.
Er valt weinig aan op te smukken mij CV. Of ik moet dingen gaan verzinnen en sommige dingen weg laten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inhoud kan je inderdaad op korte termijn einig aan doen, behalve een beetje opsmukken.
Ik raad je wel aan om je sollicitaties niet via uitzendbureaus of recruiters te doen. Gewoon direct bij het bedrijf solliciteren.
oeh nog een uurtje en dan vertrekken he!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even opfrissen voor vanavond
Ja klopt. De jacht gaat bij mij voornamelijk op routine, maar als ik ken de andere tactiek eigenlijk amper. Ik heb nog nooit iemand leuk gevonden die niet heeft laten blijken dat hij mij ziet zitten. En qua vrouwen ook eigenlijk alleen de jacht geprobeerd, de keren dat ik een meisje leuk vond, waren het in eerste instantie gewoon vriendinnen. Maar ja, mijn vriendinnen zijn allemaal hetero.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
ik merk echt wel verschil tussen gewoon iemand versieren voor de jacht
of vlindertjes voelen en zo dan is versieren opeens een stuk moeilijker en ben ik opeens onzeker enzo terwijl ik daar normaal helemaal geen last van heb!
Jij bent aan de beurt om een stelling te bedenken.quote:
Maar ook duurder, en ze waarderen eigen initiatief. Je zou dus gewoon bij de bedrijven zelf moeten zoeken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er valt weinig aan op te smukken mij CV. Of ik moet dingen gaan verzinnen en sommige dingen weg laten.
Dan moet je wel weten dat een bedrijf vacatures heeft. Als ik zoek naar vacatures kom ik steeds weer bij dezelfde bureaus uit en niet bij bedrijven.
Trouwens heel veel bedrijven werken nu eenmaal met dat soort bureaus. Omdat, dat voor hun makkelijker is.
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even opfrissen voor vanavond
Eigen initiatief is leuk. Maar dan moeten er wel vacatures zijn. De helft van de bedrijven waarbij ik op gesprek was geweest had ik nog nooit van gehoord. Dus je moet wel weten dat er een vacature is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar ook duurder, en ze waarderen eigen initiatief. Je zou dus gewoon bij de bedrijven zelf moeten zoeken.
Ja ga altijd uit van mijn uiterlijk (en nee ik ben geen model). Weet van mezelf dat ik ook een leuke speelse uitstraling heb (jaren lang spiegel kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, de standaard aanpak, ik word daar helemaal kriebelig van bij de meeste mannen. Tenzij ik zin heb in een one nighter en iemand is lekker genoeg. Dan doe ik net alsof hij mij versierd heeft maar ondertussen is het een kwestie van tussen alle kneuzen er zelf de lekkerste uit vissen.
Maar als je een meisje écht ziet zitten?
Daar komt t eigen initiatief om de deur kijken. Internet staat vol informatie over verschillende bedrijven. Als je weet in welke branch je een baan zoekt, is t zo te vinden. Gewoon moeite voor doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigen initiatief is leuk. Maar dan moeten er wel vacatures zijn. De helft van de bedrijven waarbij ik op gesprek was geweest had ik nog nooit van gehoord. Dus je moet wel weten dat er een vacature is.
Inderdaad. Ga eens bij dezelfde vacatures kijken op de sites van bedrijven en je ziet bijna altijd 'acquisitie wordt niet op prijs gesteld'.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar ook duurder, en ze waarderen eigen initiatief. Je zou dus gewoon bij de bedrijven zelf moeten zoeken.
Helemaal mee eens. Kijk gewoon in het telefoonboek bij de branche en de plaats en ga dan naar de sites.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Daar komt t eigen initiatief om de deur kijken. Internet staat vol informatie over verschillende bedrijven. Als je weet in welke branch je een baan zoekt, is t zo te vinden. Gewoon moeite voor doen.
Ja, duh. Ik hoef ook nooit originele dingen te proberen, om te neuken willen ze allemaal wel. Maar hoe pak jij het aan als je verliefd bent op een meisje?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ga altijd uit van mijn uiterlijk (en nee ik ben geen model). Weet van mezelf dat ik ook een leuke speelse uitstraling heb (jaren lang spiegel kijken)
Misschien is het de luie manier in jouw ogen of standaard, voor mij werkt het. Overigens gebeurt het net zo vaak dat ik aangesproken word.
Ik ben gewoon van mening dat je geen echte aanpak hoeft te hebben. Als je uiterlijk redelijk goed zit, je van jezelf weet dat je leuk en interessant bent, dan heb je geen reden om originele dingen uit te proberen..
Dat kan maar dan moet je ook een idee hebben van wat je wil. En dat weet ik eigenlijk ook niet goed wat ik wil. Wil ik verder gaan in de richting waarin ik nu werk? Of ga ik iets anders doen. Zo ja wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Daar komt t eigen initiatief om de deur kijken. Internet staat vol informatie over verschillende bedrijven. Als je weet in welke branch je een baan zoekt, is t zo te vinden. Gewoon moeite voor doen.
Dat klopt. Maar als een sollicitatiegesprek mij al niet lukt dan lukt het al helemaal niet om een goede motivatie te schrijven voor een sollicitatiebrief. Ik kan mijzelf gewoon weg niet verkopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga eens bij dezelfde vacatures kijken op de sites van bedrijven en je ziet bijna altijd 'acquisitie wordt niet op prijs gesteld'.
Maar daar kan een uitzendbureau ook niets mee. Die sturen je profiel gewoon naar een paar bedrijven waar het op aansluit. Je moet niet de problemen zien, maar juist de kansenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan maar dan moet je ook een idee hebben van wat je wil. En dat weet ik eigenlijk ook niet goed wat ik wil. Wil ik verder gaan in de richting waarin ik nu werk? Of ga ik iets anders doen. Zo ja wat?
Daarvoor zou je een solicitatie voor dummies boek is voor moeten bekijken. En op internet is zat te vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als een sollicitatiegesprek mij al niet lukt dan lukt het al helemaal niet om een goede motivatie te schrijven voor een sollicitatiebrief. Ik kan mijzelf gewoon weg niet verkopen.
Je bent gewoon de beste toch, stel je voor dat ze je niet aannemen wat ze dan misen. Dat moet je even in je achterhoofd houden danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als een sollicitatiegesprek mij al niet lukt dan lukt het al helemaal niet om een goede motivatie te schrijven voor een sollicitatiebrief. Ik kan mijzelf gewoon weg niet verkopen.
Er zijn een wel een paar plaatsen waar ik zou willen werken. Maar daar zijn op dit moment geen vacatures en ze hebben daar liever HBO-ers. En ik ben een MBO-er.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar daar kan een uitzendbureau ook niets mee. Die sturen je profiel gewoon naar een paar bedrijven waar het op aansluit. Je moet niet de problemen zien, maar juist de kansenHet kan ook zo zijn dat er een bedrijf is waar je graag zou werken, maar die doen niet een uitzendbureau's. Dan is ze persoonlijk aanspreken de enige mogelijkheid.
Goede tip.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Daarvoor zou je een solicitatie voor dummies boek is voor moeten bekijken. En op internet is zat te vinden.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn een wel een paar plaatsen waar ik zou willen werken. Maar daar zijn op dit moment geen vacatures en ze hebben daar liever HBO-ers. En ik ben een MBO-er.
Maar ik kan een keer kijken of ik zo iets kan vinden.
Goed idee.. effe een broodje etenquote:
Lekkerquote:
Ik kan een keer proberen een opensollicitatie te versturen naar het bedrijf waar ik stage heb gelopen.quote:
Oh heb jij dan altijd verschillende sokken aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wauw, ik heb zelfs 2 dezelfde sokken bij elkaar gezocht!
Ik haal zo direct een stokbrood en dan flikker ik daar wat gerookte zalm op. Verder niks vandaag, denk ik. Ik let een beetje op de lijn nu ik gestopt ben met roken. Ik kom nog niet aan omdat ik door niet meer te drinken minder calorieën binnenkrijg maar toch, beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.quote:
Yup, en nu ben ik er vandoor!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh heb jij dan altijd verschillende sokken aan?
Alleen doen als je geslaagd bent voor je stage én dan richten aan je stagebegeleider van toen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan een keer proberen een opensollicitatie te versturen naar het bedrijf waar ik stage heb gelopen.
Lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik haal zo direct een stokbrood en dan flikker ik daar wat gerookte zalm op. Verder niks vandaag, denk ik. Ik let een beetje op de lijn nu ik gestopt ben met roken. Ik kom nog niet aan omdat ik door niet meer te drinken minder calorieën binnenkrijg maar toch, beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.
Dobbyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, en nu ben ik er vandoor!
Kannibaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke vrouw om op te eten maar vrees dat het een broodje zal worden
Fok! is weer bezigquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik ben geslaagd voor mij stage.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Alleen doen als je geslaagd bent voor je stage én dan richten aan je stagebegeleider van toen.
Ik zou mijn geld terug vragen.quote:
.....stil.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Hoe is het hier?
Ooo, dan ligt het aan mijquote:
Ja herrie.quote:
Heey!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Hoe is het hier?
Hoi autoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag allemaal
Hoe is het hier?
Hoooiquote:
Haha oke. Ik dacht al; Er is iets met mijn internetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi auto
Als Fok! het doet is het wel gezellig hier.
En stond er nog wat leuks.quote:
Eerder een verrassingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stond er nog wat leuks.
Wat ga jij vandaag eten?
Krijg je als fok traag is.. de rellen voorbij zijn.. en mensen afspraken hebben/opruimen/boodschappen doenquote:
Fok! heeft weer eens een storing.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerder een verrassing
[berichtje van MLI], maar er staan ook wel dingen in die ik verwacht had
Ik ga vanavond gourmetten
Vanavond weer, moequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:45 schreef RealZeus het volgende:Zo, het was op de eerste pagina weer beregezellig ,zag ik?
Stelletje relnichten.
Heb ik nog wat gemist? Iemand single af en zulks?
Het vorige topicquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:45 schreef RealZeus het volgende:
Zo, het was op de eerste pagina weer beregezellig ,zag ik?
Stelletje relnichten.
Heb ik nog wat gemist? Iemand single af en zulks?
Nou ik merk hetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil, ik zorg wel vaak voor leven in de brouwerij._!!!
Nou, dan ga ik nu mijn badkamer maar even van leven in de brouwerij voorzien. Want die heb ik al een week te lang genegeerd wat betreft schoonmaakwerkzaamheden.quote:
Wie of wat is er dood?quote:
Dat is een zeer belangrijk detail om erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik nu mijn badkamer maar even van leven in de brouwerij voorzien. Want die heb ik al een week te lang genegeerd wat betreft schoonmaakwerkzaamheden.
Of dat nu altijd even positief is. Maar het wel gezellig als jij er bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil, ik zorg wel vaak voor leven in de brouwerij._!!!
Soppen in de badkamer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik nu mijn badkamer maar even van leven in de brouwerij voorzien. Want die heb ik al een week te lang genegeerd wat betreft schoonmaakwerkzaamheden.
Jemie, wat ergquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben hier nu ook voor het eerst in maanden mijn kamer weer eens aan't opruimen
Same here... maar voor mij is het noodzakelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben hier nu ook voor het eerst in maanden mijn kamer weer eens aan't opruimen
Voor je datequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here... maar voor mij is het noodzakelijk
Ik weet hetquote:
Hier ook wel... Dit is mijn vroege voorjaarsschoonmaak. Zonnetje schijnt, ramen wijd open, asbakken leeggekieperd en in de kast gezet... Ik voel me nu al goed!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here... maar voor mij is het noodzakelijk
Nee voor m'n verjaardag die ik volgende week vier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor je date
Hmm.. Ik ben geen goede poetsvrouw, maar ik heb een hekel aan zooi. Ik kan wel een grote zooi maken, maar dat is zo weer weg
Jij mest je kamer een keer per jaar uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee voor m'n verjaardag die ik volgende week vier.
Mijn zooi wordt altijd veel erger als ik aan het opruimen ben.. echt niet leuk
Goed dat je het weetquote:
Ik vier het nooit hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mest je kamer een keer per jaar uit.
Haha oke.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee voor m'n verjaardag die ik volgende week vier.
Mijn zooi wordt altijd veel erger als ik aan het opruimen ben.. echt niet leuk
WTF...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vier het nooit he
Nee maar nu is het echt een grote opruiming.. heb al 6 vuilniszakken vol
6 zakken maar. Dat valt toch best wel mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vier het nooit he
Nee maar nu is het echt een grote opruiming.. heb al 6 vuilniszakken vol
Inderdaad.quote:
Dat is toch genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook... Zo twee keer per jaar
Zoals ik zei.. grote opruimingquote:
Ludootjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand die dat doetquote:
Uhuh, ik vorm nu een beeld van de bende, hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik zei.. grote opruiming
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*Krijgt visioenen van een oude maat die dat ook deed.quote:
Ik zou willen dat ik dat ook had.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand die dat doet
Zo erg is het hoop ik niet bij Cue.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Techno het volgende:
Goedemiddag allemaal.
[..]
*Krijgt visioenen van een oude maat die dat ook deed.
Daar lagen de beschimmelde pizzadozen tot aan het plafond, colaflessen all over the place, en een afwas die zo vastgekoekt zat dat je je eigen plastic bekertjes maar meenam van ellende. En over de rest wil ik het niet eens hebben. Dat is te ranzig gewoon.
Gatverquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Techno het volgende:
Goedemiddag allemaal.
[..]
Daar lagen de beschimmelde pizzadozen tot aan het plafond, colaflessen all over the place, en een afwas die zo vastgekoekt zat dat je je eigen plastic bekertjes maar meenam van ellende. En over de rest wil ik het niet eens hebben. Dat is te ranzig gewoon.
Etensresten en afwas worden altijd nog dezelfde dag geregeldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Techno het volgende:
Goedemiddag allemaal.
[..]
ik ben op Ludootje hoorwquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij springt ook van de hak op de tak.
hoi Technoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Techno het volgende:
Goedemiddag allemaal.
[..]
Player.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben op Ludootje hoorw![]()
![]()
de rest een beetje voor erbij
Verdient ie wel genoeg?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
Dus we kunnen het lijstje updaten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Leanne het volgende:
![]()
Er is wel meer mis met FOK!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Ludootje het volgende:
-knip-
Er is iets mis met QuickQuote....
Je vergeet mij en m'n rechterhandquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus we kunnen het lijstje updaten?
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
Duimelot & ??? (mysterieuze toyboy)
Cue- Civilianquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
ik ben geen stel met hemquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
Oh dus jij bent niet de toyboy van duim.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet mij en m'n rechterhand
Cool, ik herinner me mijn dromen weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
Helaas niet!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dus jij bent niet de toyboy van duim.
Oja beide was het toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Had je het uitgemaakt met je linkerhand dan?
Hoe weet jij dat???quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is het hoop ik niet bij Cue.
Een echte student dus.
Laten we auto_ en Techno niet vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
Maak je spreekwoordelijke borst maar vast nat!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb bindingsangst
bovendien moet Ludootje mij nog veroveren![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laten we auto_ en Techno niet vergeten
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maak je spreekwoordelijke borst maar vast nat!
Borst?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maak je spreekwoordelijke borst maar vast nat!
Hoe kom je daar toch bijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
Laten we auto_ en Techno niet vergeten
Ik weet het niet, ik heb gewoon zo'n ideequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Techno het volgende:
Hmm, zo dan?
MLI & Em.Ster
Cue & Civilian
Kwaak & Murmeli
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
Duimelot & ??? (mysterieuze toybox)
[..]
Hoe kom je daar toch bij![]()
Leuke nieuwe naam!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:52 schreef Techno het volgende:
Dus binnenkort heet deze reeks [couples] ipv [singles] ?
Voor het lijstje maakt dat blijkbaar niet uitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens, dat tussen mij en Civilian.. daar staat nog niks van vast hoor
In dat geval...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens, dat tussen mij en Civilian.. daar staat nog niks van vast hoor
ohnoesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:52 schreef Techno het volgende:
wat?quote:
Flirten isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnoes
ik wil single zijn![]()
en met Ludootje flirten![]()
Em.ster en ik hebben besloten het bij een platonische relatie te houden, hè?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Techno het volgende:
Hmm, zo dan?
MLI & Em.Ster
Cue & Civilian
Kwaak & Murmeli
Leanne & Ludootje
JB & Ado
Snuitje & Nouk84
[..]
Hoe kom je daar toch bij![]()
Ah ok.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:57 schreef MLI het volgende:
Em.ster en ik hebben besloten het bij een platonische relatie te houden, hè?
Waarom? Iedereen weet nu onderhand wel hoe en wat er speelt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah ok.
Kan iemand een actuele, kloppende lijst maken in de tussentijd?
Trouwens, de correcte omschrijving is dat we eigenlijk te schijterig zijn om ermee door te gaan want het is dus allemaal te verwarrend. Dus voor er echt gevoelens ontstaan die verder gaan dan de huidige vonk, rennen we vast allebei heel hard de andere kant op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah ok.
Kan iemand een actuele, kloppende lijst maken in de tussentijd?
nn auto_quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Fijne avond allemaal!
Hey mrboxquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
Goedemiddageindelijk beetje bijgeslapen
Wat een hoop dates hier momenteelhoe komt dat nu zo ineens
Beetje jammer is dan alleen wel dat we wrs geen date verhalen gaan lezen hier
Hey ludootje hoest gast ?quote:
Alles prima, ik zie het even positief in allemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
Wat is smsen toch leukiemand een idee hoe je kan zien op vodafone hoeveel er al verstuurd zijn ?
[..]
Hey ludootje hoest gast ?
Hahaha positieve ontwikkelingen op het gebied van vrouwen ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alles prima, ik zie het even positief in allemaal
Dat niet eens direct... Ben gewoon blij dat ik weer ritme aan het krijgen ben in mijn leven (hoewel ik vannacht dan weer de hele nacht moet werken, maar ja...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha positieve ontwikkelingen op het gebied van vrouwen ?
Ren maar mijn kant op danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Trouwens, de correcte omschrijving is dat we eigenlijk te schijterig zijn om ermee door te gaan want het is dus allemaal te verwarrend. Dus voor er echt gevoelens ontstaan die verder gaan dan de huidige vonk, rennen we vast allebei heel hard de andere kant op.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:22 schreef CecilBDemented het volgende:
twijfels twijfels twijfels.![]()
wel of niet twijfels twijfels.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft een briljant nummer, outro van Cruel Intention, kippenvel
Yah vind een meisje leuk we kunnen het heel goed met elkaar vinden. berichtjes zijn leuk. we hebben het leuk als we uitgaan, er is een wederzijdse klik alleen weet ik niet of ik er werk van moet maken.quote:
Waarom niet? Niet geschoten is nog altijd mis.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Yah vind een meisje leuk we kunnen het heel goed met elkaar vinden. berichtjes zijn leuk. we hebben het leuk als we uitgaan, er is een wederzijdse klik alleen weet ik niet of ik er werk van moet maken.
De achter liggende reden is wat lastig te verwoorden hier.
het is een collega van me. maar weet niet of er goede vriendschap bloeit of een relatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet geschoten is nog altijd mis.
Nou, vertel even iets meer dan. Is Kwaakvaak IRL net zoals hij overkomt op Fok!? En gezellig, ik neem aan dat er geen ongemakkelijke stiltes vielen enzo. En was er een klik of was dat niet de intentie?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:52 schreef Techno het volgende:
sja daar kan ik natuurlijk niks over vertellen als ie zelf meeleestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, vertel even iets meer dan. Is Kwaakvaak IRL net zoals hij overkomt op Fok!? En gezellig, ik neem aan dat er geen ongemakkelijke stiltes vielen enzo. En was er een klik of was dat niet de intentie?
zijn t zoveel dan dat je t moet nazoekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
Wat is smsen toch leukiemand een idee hoe je kan zien op vodafone hoeveel er al verstuurd zijn ?
Ja iphone heeft geen teller... heel irritantquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn t zoveel dan dat je t moet nazoeken
smsen is zeker leuk hahaah mn telefoon gaat er alleen een beetje dood vanen mn nieuwe is er nog niet grrrrrrrrrrrrr
ik heb trouwens een bundel van HI (1000) houd beetje bij door te tellen als ik ze weer moet wissen omdat geheugen vols iszit nu op iets van 150/ 200 geloof ik (in begin niet geteld)
je had anders even de tijd, ik was ff langs de appie... En de lijst is de befaamde wie bats met wie lijst hier op fok. Dus ga ik ze niet vertellen wat wij op het toilet van dat cafe hebben gedaan, en ook niet wie van de twee nu uiteindelijk die wasbak en die handendroger naar beneden heeft getrokkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja daar kan ik natuurlijk niks over vertellen als ie zelf meeleest
enne...ik sta al op de lijst, wat houdt dat in? welke lijst?
tja moet je maar geen dure hebbedingetjes aanschaffenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja iphone heeft geen teller... heel irritant
Ik neem toch aan dat jij niet een zwijnenstal woont.quote:
Ik dacht dat jullie het rustig aan zouden doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
tja moet je maar geen dure hebbedingetjes aanschaffen
oh ik kreeg trouwens leuk bericht......
mn toyboy blijft 3 hele nachtjes slapen volgende week JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
slapen???? je wordt al oud he duimquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja moet je maar geen dure hebbedingetjes aanschaffen
oh ik kreeg trouwens leuk bericht......
mn toyboy blijft 3 hele nachtjes slapen volgende week JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
we gaan dan ook SLAPENquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het rustig aan zouden doen
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan dan ook SLAPEN
en sja zaterdag ben ikke naar jou toe
goh was t vandaag kamer opruim dag?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
Zo! Mijn kamer is weer helemaal fris en fruitig!
zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Neem anders toyboy mee.. ben wel benieuwd
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goh was t vandaag kamer opruim dag?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ga morgen of maandag stoppen met roken, heb ik maar besloten
zal ik met je meedoen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ga morgen of maandag stoppen met roken, heb ik maar besloten
quote:
`Rookt toyboy eig??quote:
Ja, dat maakt je meteen een stuk aantrekkelijker.quote:
Je moet ook besluiten om per NU te stoppen. Anders ga je het telkens uitstellen door zaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan gister te stoppen, maar toen bleek dat ik vannacht de hele nacht moet werken (buiten...) dus dan zou ik het mezelf iets te moeilijk maken
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook besluiten om per NU te stoppen. Anders ga je het telkens uitstellen door zaken.
Weet ik, zo heb ik het vorige keer ook gedaan. Maar ik weet gewoon dat het makkelijker is om maandag aan het begin van de week te stoppen. Gewoon meer afleiding en minder reden om wel te roken. Dat is met name de 1e-(2e) week het belangrijkstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef kwaakvaak het volgende:
success.... het schijnt dat de eerste dagen het zwaarste zijn en dat het vooral aankomt op wilskracht om echt te willen stoppen!
En wilskracht wordt juist aangetast door rokenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef kwaakvaak het volgende:
success.... het schijnt dat de eerste dagen het zwaarste zijn en dat het vooral aankomt op wilskracht om echt te willen stoppen!
Dat roept idereen idd altijd maar het lukt de meesten toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het rustig aan zouden doen
trouwens we doen rutstig aan, als hij komt hebben we elkaar bijna 2 weken niet gezienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat roept idereen idd altijd maar het lukt de meesten toch niet helemaal.
Daardoor doe je JUIST vaak NIET rustig aanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens we doen rutstig aan, als hij komt hebben we elkaar bijna 2 weken niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |