Kan je daar een beetje over uitweiden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lult want ook jij hebt gezeik met jb gehad. Zelfde wat ze bij mij geflikt heeft.
Nope, hij heeft toch zelf ook een mond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje over uitweiden?
Met mij gaat het wel. En met mij hobby gaat het goed. Volgende week weer naar een concert toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:42 schreef Leanne het volgende:
[quote]Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee?
[..]
goed en met jou en je hobbies![]()
Nee dat kan ie niet want hij weet niks meer dan hij in zijn eigen fantasie bedacht heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje over uitweiden?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat kan ie niet want hij weet niks meer dan hij in zijn eigen fantasie bedacht heeft.
en ik ga er ook niks over zeggen.
Nee, natuurlijk niet. Maar wel als je het dan over andere personen gaat hebben die er niet zijn op dat moment.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het roddelen als je het aan de persoon in kwestie zelf vraagt!?!?
Zelfs als dat zo is, is t niet duidelijk dat ie er niks over wil zeggen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
JB heeft het zelf vertelt, maargoed kom niet aan met dat er niks gebeurd is.
Klaar mee is.
Wat staat er? Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, is t niet duidelijk dat ie er niks over wil zeggen?
Vergeet je verslag niet te posten he. Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
wat een gezelligheid hier, ik ga zo kwaak maar eens zoeken hier in deze mooie stad
Geen idee. Lees het vorige topic maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Hier moet ik even posten. Mijn naam werd genoemd?
Te laat as usualquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Oh, van deze skoep wist ik nog niks!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
JB heeft het zelf vertelt, maargoed kom niet aan met dat er niks gebeurd is.
Klaar mee is.
dawgquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Ik bedoelde over je eigen verhaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, hij heeft toch zelf ook een mond.
Ik hou niet van leugenaars, thats all.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik doelde ook op "kom niet aan met dat er niks gebeurd is" Maar inderdaad
"Klaar mee is"
Je hebt met MLI gezoend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
Jank niet zo gozer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja gezellig laten we allemaal vertellen met welke Fok!kers en/of Fok!sters we iets gehad hebben.
Dan ben ik snel uit gepraat want die zijn er niet.
Ik wel. Met scheerschuimquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Dawgje waarom heb ik nog nooit pics van jou gezien
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja gezellig laten we allemaal vertellen met welke Fok!kers en/of Fok!sters we iets gehad hebben.
Dan ben ik snel uit gepraat want die zijn er niet.
Ik jank helemaal niet. Ik vind alleen dat geroddel enzo stom.quote:
Komt hij weer aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt met MLI gezoend.![]()
Ik snap de moeite van zoenen nooit echt. Waar bleef t neuken?
Je biedt je aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoen![]()
Omdat je me geblocked hebt op msn misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Dawgje waarom heb ik nog nooit pics van jou gezien
Rustig aan. Mijn tijd komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dus, kan je ook meedoen![]()
Golddigger dwagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
[..]depends. wat verdien je zoal per maand?
doet het pijn, jezelf haten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou niet van leugenaars, thats all.
Is snuit van de herenliefde dan?quote:
Golddiggaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
Ik vermoed dat iemand anders zulke verhalen over jou verspreid heeft. En over Kreator en mij en weet ik veel wat nog meer.quote:
Ik geloof niet alles wat ik lees. Wo opgeleid hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Komt hij weer aan.
Duidelijk ergens anders, of kun je niet lezen, Joe, gabber van me?
Neuh, niet bepaald.. heb alleen gezegd dat uitsluiten niets voor mij isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is snuit van de herenliefde dan?
Ik verdien 11.792 netto per maand.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |