Lidl zit idd daar linksom de hoek onder de achterste flatquote:Op zondag 8 februari 2009 18:21 schreef m3nster het volgende:
Cornelis Outhoornstraat?
En op de hoek zit de LIDL onderin die flat...
Toch?
Shjips, Denk ik, die doe ik wel even na het eten, begint qonmann hier opeens mee te postenquote:
Ik weet ze nooit hoor, alleen deze toevalligquote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Shjips, Denk ik, die doe ik wel even na het eten, begint qonmann hier opeens mee te posten![]()
Welkom alhier
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Utrechtsestraat?
Natuurlijkquote:
Je bedoelt de coffeeshopquote:Op zondag 8 februari 2009 19:14 schreef qonmann het volgende:
daar rechts zat een bieb
aantal keren geweest
Minder nog (zie aangepaste prijs boven)quote:
Nee ook niet:quote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef Roi het volgende:
Hmm, ken dat gebouw helemaal niet!
Misschien de Weesperzijde.
Ja daar dusquote:
Wordt daar nog steeds zoveel geblowed dan???quote:Op zondag 8 februari 2009 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo goedkoop omdat het net achter Paradiso zit
Tochquote:
Nieuwedammerdijk, staan behoorlijk wat huizen met prijskaartjes die we niet van Noord verwachten. Durgerdammerdijk idem.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch![]()
Hebben ze daar villa's ?
Edit: Sorry vast wel , maar ik ken Noord heel slecht
Is goedquote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef svh125 het volgende:
[..]
Uiteraard met e ertussen, dus Hilverbeekstraat
Nee, in Betondorp heb je inderdaad niet zulke hoge huizen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef chufi het volgende:
Ergens in Betondorp? Alhoewel de achtergrond te hoog is volgens mij
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef svh125 het volgende:
Ik zal een heel klein ietsiepietsie beetje helpen.
De huizen op de foto dateren uit de dertiger jaren. Het was toen ongeveer aan de rand van Amsterdam. Er is echter ook een veel nieuwer gedeelte van deze straat.
Yes. Maar drie van die vier wijken zijn van na de oorlog, en niet uit de jaren dertig, dus...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef chufi het volgende:
Geen Westerpark, geen Geuzenveld , geen Oud West....
Blijven over Bos en Lommer, Slotervaart, Slotermeer en mogelijk puntje oud Zuid
Dat is overtoomse veld en dus geen oud zuid!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef m3nster het volgende:
Generaal Vetterstraat, Oud-Zuid, Hoofddorppleinbuurt![]()
Daarin verschillen onze meningenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Dat is overtoomse veld en dus geen oud zuid!
Zodra je de brug over gaat vanaf de zeilstraat richting hoofddorpplein is het geen oud zuid meer maar overtoomse veld.
Dit is goed. En volgens mij is de Hoofddorpplenbuurt nu toch echt stadsdeel Oud Zuid .Dat zoeken we nog es een keer op. Ik heb het inmiddels tweemaal nagekekenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef m3nster het volgende:
Generaal Vetterstraat, Oud-Zuid, Hoofddorppleinbuurt![]()
Dit is een straatnaambord in de Katwijkstraat, die loopt parallel met de Heemstedestraat. Ik hoop dat het leesbaar is. Het is toch echt Oud Zuid. Kan het ook niet helpenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Dat is overtoomse veld en dus geen oud zuid!
Zodra je de brug over gaat vanaf de zeilstraat richting hoofddorpplein is het geen oud zuid meer maar overtoomse veld.
Ja oud zuid klopt hoor. Ik had puntje oud zuid al eens eerder gecheckt :-)quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef svh125 het volgende:
[..]
Dit is een straatnaambord in de Katwijkstraat, die loopt parallel met de Heemstedestraat. Ik hoop dat het leesbaar is. Het is toch echt Oud Zuid. Kan het ook niet helpen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |