quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me trouwens nog veel leuker als een vrouw dat T-shirt aantrekt.
Wie van de dames biedt zich aan?
Ik niet!
Dan is er maar één oplossing: een wit T-shirt kopen en het echt doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nadeel is wel dat je je t-shirt dan in je broek moet hebben, anders zie je zo dat het nep is
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een jongen van mijn koor was net een tijdje geleden uit de kast gekomen, en nu heeft ie een vriendinnetje!![]()
Nou ja, 1 voordeel. Ze zijn niet bang voor 'm op de voetbal.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.
Heeft iemand op de voetbal voor de grap gezegd dat 'ie uit de kast was. Kreeg 'ie opeens allemaal SMS-jes met "Gefeliciteerd man, echt goed voor je" enz
Dus iedereen was blij voor 'm dat 'ie uit de kast was, maar hij is het gewoon niet
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is er maar één oplossing: een wit T-shirt kopen en het echt doen.
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.
Heeft iemand op de voetbal voor de grap gezegd dat 'ie uit de kast was. Kreeg 'ie opeens allemaal SMS-jes met "Gefeliciteerd man, echt goed voor je" enz
Dus iedereen was blij voor 'm dat 'ie uit de kast was, maar hij is het gewoon niet
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me trouwens nog veel leuker als een vrouw dat T-shirt aantrekt.
Wie van de dames biedt zich aan?
Ik niet!
En met z'n voeten stampen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?
Hij knapte bijna uit zijn paarse stringquote:
Ouchquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.
Ik twijfel bijvoorbeeld over deze:
[ afbeelding ]
Nou, dat is het dus ook. Niemand heeft zoiets van "ieeuw" ofzo en iedereen was gewoon blij voor hem dat 'ie eindelijk er openlijk voor uit durfde te komenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, 1 voordeel. Ze zijn niet bang voor 'm op de voetbal.
Dat wel, maar dat zijn meestal wel de bestenquote:Wel een gemene grap.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Dat shirt moet je als vrouw zijnde aandoen bij de tweede date.
Daarom twijfel ik er ook over. Ik vind het een erg tof t-shirt, maar weet niet of het overal even gewaardeerd gaat worden. Weinig zin om door een humorloze geslagen te worden vanwege mijn shirtquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?
Jammer dat Etcie al een vriend heeft, ik vind dat zij het moet doen. Dan maar op Campzone.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Dat shirt moet je als vrouw zijnde aandoen bij de tweede date.
Of dat ze zeggen dat hij niet meer met ze tegelijk mag douchen of zo. Dat soort onzin.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat is het dus ook. Niemand heeft zoiets van "ieeuw" ofzo en iedereen was gewoon blij voor hem dat 'ie eindelijk er openlijk voor uit durfde te komen
In veel groepen is het gewoon een taboe.
Ja en het is in het Westland. Oftewel: boeren en tuinders. Viel me ook allemaal mee van zequote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat Etcie al een vriend heeft, ik vind dat zij het moet doen. Dan maar op Campzone.
[..]
Of dat ze zeggen dat hij niet meer met ze tegelijk mag douchen of zo. Dat soort onzin.
Whehe en dat daarom iedereen blij is dat 'ie éindelijk eens uit de kast is zodat ze op hem kunnen hittenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
Stiekem is het eigenlijk een homovoetbalelftal.
Ik ben nog duizelig van gisterquote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
Dan wordt het toch nog gezellig.
Ik voel me altijd zo brak op zondag. Misschien ga ik weer terug in bed.
Oh, dat had ik op mijn laptop ook altijd. Kwam door een combinatie van SHIFT en Fn ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vanmiddag al een keer gereboot, omdat een kat iets in had getikt en ik niet meer kon tikken daarna. Als ik de 'f' deed verscheen er een zoekvenster en zo zat er onder elke knop opeens wel iets.![]()
Koop dan ook eindelijk es PawSense! We hebben het eerder aangeradenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vanmiddag al een keer gereboot, omdat een kat iets in had getikt en ik niet meer kon tikken daarna. Als ik de 'f' deed verscheen er een zoekvenster en zo zat er onder elke knop opeens wel iets.![]()
Nu lijkt alles weer normaal, misschien had ik ook wel gewoon te veel schermen open (stuk of 35).
misschien hebben de ouders liever een vriendinnetjequote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een jongen van mijn koor was net een tijdje geleden uit de kast gekomen, en nu heeft ie een vriendinnetje!![]()
Ja dat denk jijquote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
TM zei het alleen maar uit medelijden, en eigenlijk zou hij het liever niet doen, maar hij wist dat ik er toch niet op in zou gaan. Dus was het veilig om te zeggen. Lezen jullie eens wat beter tussen de regels door.![]()
En die site heb je van LB.
Oh zo gek ben ik wel. Heb alleen geen zin om geld aan het shirt uit te gevenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiten het feit dat ik er gek genoeg voor ben: why mequote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat Etcie al een vriend heeft, ik vind dat zij het moet doen. Dan maar op Campzone.
[..]
Ik heb achtereenvolgens vitesse-ajax en volendam-psv gekeken.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
Stil hier opeens
kijkt iedereen naar het schaatsen? Ik wel10km in hamar. Mijn favo afstand
iemand nog plannen voor vandaag? Ik ga lekker helemaal niets doen, het kan me allemaal even gestolen worden
Met betrekking tot BSG moet ik jou melden: OMFGquote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien hebben de ouders liever een vriendinnetje
We hebben ons nog even verveeld in de Stairway (waarom we daarheen zijn gegaan weet niemand) en uiteindelijk na wat omzwervingen ge-eindigd in de Luifel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef MaJo het volgende:
nem, waar ben je uiteindelijk geweest? Fijn dat het tof was
Uhuhquote:Enne is die jongen wie ik denk dat het is?
Helemaal vergetenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
Stil hier opeens
kijkt iedereen naar het schaatsen? Ik wel10km in hamar. Mijn favo afstand
De woonkamer afmaken. Er moeten een paar kleine dingen afgelakt worden. Dan kunnen morgen de meubelen erinquote:iemand nog plannen voor vandaag?
quote:Ik ga lekker helemaal niets doen, het kan me allemaal even gestolen worden
Heb het gister al gezienquote:Op zondag 8 februari 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met betrekking tot BSG moet ik jou melden: OMFG
Zometeen nog kramer tegen Bokkoquote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal vergeten![]()
Maar het staat nu aan
[..]
De woonkamer afmaken. Er moeten een paar kleine dingen afgelakt worden. Dan kunnen morgen de meubelen erin
[..]
Goed initiatief
Ik bel je later nog even trouwens
Waar zit de Fn-knop? Of zit dat alleen op laptops?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat had ik op mijn laptop ook altijd. Kwam door een combinatie van SHIFT en Fn ofzo.
Ik weet het wel zeker.quote:
quote:Buiten het feit dat ik er gek genoeg voor ben: why meOf is het vooral ómdat ik er gek genoeg voor ben
Ik had net buikpijn, zo erg dat ik toch bijna pijnstillers had gepakt, maar heb het niet gedaan omdat ik komende week naar de bloedbank ga.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, een andere bezigheid is uitkateren. Mijn hoofdpijn begint zojuist
Uhuhquote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bøökköøó probeerde nog wel een leuk truukje... maar kansloos tegen mr turbo.
Bugatti rijdt 407quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhkramer is echt een machine
wel een spannende wedstrijd met die versnelling van Bokko. Rondje van 28,4maar sven deert het niet, rijdt ook met gemak even een 28,4
Het lijkt de basisschool welquote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie ik mocht gewoon bloed geven een dag nadat ik een ibuprofen had genomen. Het enige verschil was dat er een sticker op de zak kwam
Ik heb het weer gemist natuurlijk dankzij het rimpelsparenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhkramer is echt een machine
wel een spannende wedstrijd met die versnelling van Bokko. Rondje van 28,4maar sven deert het niet, rijdt ook met gemak even een 28,4
Ik kreeg zelf geen sticker, laat staan op mijn zakquote:
Maar ik had je nog gewaarschuwdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist natuurlijk dankzij het rimpelsparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |