Soempie-acties +1quote:
Ik wilde net een dagje Huishoudbeurs betalen. Het lukte niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest net even 2 weekendjes weg betalen, kom ik erachter dat het ene van 10 t/m 13 april is en het andere van 17 t/m 19 april
Ik wil je best meenemen op een van de weekendjes, maar ik denk niet dat jij daar op zit te wachtenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde net een dagje Huishoudbeurs betalen. Het lukte niet.
Zelfs een dagje uit is me niet eens gegund.
Werk zequote:Op zondag 8 februari 2009 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat kost me zelfs helemaal niets
In het weekend werk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil je best meenemen op een van de weekendjes, maar ik denk niet dat jij daar op zit te wachten
Zo even op en neer naar het buitenland. Alsof het niks is.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vertrek zo voor een dag naar Frankrijk, ben morgenavond weer terug.
TM kan toch ook naar Nijmegen verhuizen?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
consequentie zal uiteindelijk zijn dat je naar Noord Holland moet verhuizen wyc
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
Daarom besluiten we je maar uit te huwelijken.
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil je best meenemen op een van de weekendjes, maar ik denk niet dat jij daar op zit te wachten
Behoorlijkquote:
Ze kunnen ook halverwege gaan wonenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
TM kan toch ook naar Nijmegen verhuizen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
Daarom besluiten we je maar uit te huwelijken.
Dat je geen man nodig hebt. Nou heb ik geen auto nodig, maar ik zou het toch leuk vinden er één te hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:32 schreef wyccie het volgende:
Hallo, hallo! Wat zei ik gisteren nou?
Of je uberhaupt wel op mannen valtquote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik had trouwens een andere vraag verwacht, maar ik ga natuurlijk niet zeggen welke vraag.
Ja ik heb net afl 14 van Grey's zitten kijken dus ik denk dat ik ook maar even PP moet inhalen!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier Private Practice wel eens gezien? Volgende week is er een crossover met Grey's Anatomy dus ben een inhaalslag aan het maken. Net 4 afleveringen gezien, nog 21 te gaan tot donderdagMaar is echt superleuk! Heel anders dan Grey's wel
Dan moet je eens de nieuwe Knight Rider serie kijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:25 schreef Etcetera het volgende:
Het is alsof je naar een treinwrak kijkt: het is verschrikkelijk om te zien maar wegkijken lukt niet
Je moet er van houden denk ik
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef iamredleader het volgende:'middag
Nemo ligt in zijn wiegje te slapen, Tinuviel en haar zus liggen in ons bed te slapen, iamredleader mag het huishouden runnen en met de Everio HDD videocamera spelen
Mijn god, dan is toch niet alleen alle vertrouwen, maar ook alle lol uit je relatie weg?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval niet kunnen. Zou elke keer als hij wat later thuis komt door wat dan ook of met vrienden ergens heen me afvragen of hij in bed zou liggen met weet ik wie. Ik zou mezelf helemaal gek maken geloof ik.![]()
En dat doet zij dus nu ook. Ze weet precies wat z'n reistijd is van huis naar werk en houdt dus in de gaten dat hij er ook echt zo lang over doet. En ze belt hem elke keer op om te controleren of hij echt wel op z'n werk is.![]()
Echt zo erg.
Foto van Nemo in zn wiegje?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef iamredleader het volgende:
'middag
Nemo ligt in zijn wiegje te slapen, Tinuviel en haar zus liggen in ons bed te slapen, iamredleader mag het huishouden runnen en met de Everio HDD videocamera spelen
Dat was het cadeau van mijn broer, namens de hele familie (aan mijn kant). Prachtig dingetje, 30 GB hardeschijf, lekker snel, heel licht/compact, prettig menu. Heb al een paar (totaal onzinnige) videootjes gemaakt. Zal er later wel meer maken, maar dan wat "inhoudelijker".quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Nembrionic het volgende:Hoe kom je daaraan?
Wij hebben er hier ook ééntje liggen(een ouder model), fijne dingen
Lijkt mij ookquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn god, dan is toch niet alleen alle vertrouwen, maar ook alle lol uit je relatie weg?![]()
Vraag ik me ook wel eens af..maar kan me voorstellen dat je zo verblind bent.quote:Ik snap echt niet waarom je dan doorgaat, als je hem zo in de gaten wilt blijven houden
Altijd leuk, die nieuwe speeltjesquote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat was het cadeau van mijn broer, namens de hele familie (aan mijn kant). Prachtig dingetje, 30 GB hardeschijf, lekker snel, heel licht/compact, prettig menu. Heb al een paar (totaal onzinnige) videootjes gemaakt. Zal er later wel meer maken, maar dan wat "inhoudelijker".
Goed punt. Is Sneeuw Witje al uit de kluis? En Bambi?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red ga je nu ook een grote verzameling Disney-dvd's aanleggen voor de kleine?
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je kan trouwens deze week een telefoontje verwachten, Red
Wordt aan gewerkt, maar de kleine wordt (natuurlijk) net wakker, en heeft gepoept, moet bovendien gevoed worden, dus foto's gaat even duren.quote:
Dat dus. En ik denk dat ze hoopt dat het controleren in de loop van de tijd afneemt. Ik zou ook niet weten hoe je het anders aan moet pakken. Ik zou in elk geval in het begin ook steeds maar weer bezig zijn met controleren.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt mij ook![]()
[..]
Vraag ik me ook wel eens af..maar kan me voorstellen dat je zo verblind bent.
Daarbij is het natuurlijk heel moeilijk loslaten. Je hebt verder ook niets anders. Denk dat het vaak
een vastgrijpen is aan de vaste situatie. Mensen zijn bang voor verandering. ZEKER als je zo lang samen bent.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, lijkt me echt wat voor jou:
[ afbeelding ]
http://www.ahoodie.com/tees-dick-double-take-tee/
TM zei het alleen maar uit medelijden, en eigenlijk zou hij het liever niet doen, maar hij wist dat ik er toch niet op in zou gaan. Dus was het veilig om te zeggen. Lezen jullie eens wat beter tussen de regels door.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Ze kunnen ook halverwege gaan wonenHeb laatst een site gezien waarbij je 2 woonplaatsen invult en dan wordt berekend waar je elkaar in het midden kunt ontmoeten
Allebei een beetje. Ik doe mijn best me er niet mee bezig te houden.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat je geen man nodig hebt. Nou heb ik geen auto nodig, maar ik zou het toch leuk vinden er één te hebben
Dus de vraag is: wil je bewust niets of hou je je er niet mee bezig of kijk je wel wat er aan komt waaien?
Hè, nu heb je het verklapt. Ik wilde Soempie nieuwsgierig maken.quote:.......
Kut, komt zij er ook weer aan hoor. Was ik net te laat met editten.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik weet dat je het over een 'hem' had en dus val je op mannen. En misschien ben je bi, maar dat vind ik niet zo belangrijk eigenlijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, lijkt me echt wat voor jou:
[ afbeelding ]
http://www.ahoodie.com/tees-dick-double-take-tee/
Een jongen van mijn koor was net een tijdje geleden uit de kast gekomen, en nu heeft ie een vriendinnetje!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik weet dat je het over een 'hem' had en dus val je op mannen. En misschien ben je bi, maar dat vind ik niet zo belangrijk eigenlijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me trouwens nog veel leuker als een vrouw dat T-shirt aantrekt.
Wie van de dames biedt zich aan?
Ik niet!
Dan is er maar één oplossing: een wit T-shirt kopen en het echt doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nadeel is wel dat je je t-shirt dan in je broek moet hebben, anders zie je zo dat het nep is
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een jongen van mijn koor was net een tijdje geleden uit de kast gekomen, en nu heeft ie een vriendinnetje!![]()
Nou ja, 1 voordeel. Ze zijn niet bang voor 'm op de voetbal.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.
Heeft iemand op de voetbal voor de grap gezegd dat 'ie uit de kast was. Kreeg 'ie opeens allemaal SMS-jes met "Gefeliciteerd man, echt goed voor je" enz
Dus iedereen was blij voor 'm dat 'ie uit de kast was, maar hij is het gewoon niet
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is er maar één oplossing: een wit T-shirt kopen en het echt doen.
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons is er iemand in de groep waarvan iedereen denkt dat 'ie het is. Zelfs zijn ouders hebben hem er een keer op aangesproken, zo van: "het maakt ook niets uit wat je bent". Hij houdt vol het niet te zijn.
Heeft iemand op de voetbal voor de grap gezegd dat 'ie uit de kast was. Kreeg 'ie opeens allemaal SMS-jes met "Gefeliciteerd man, echt goed voor je" enz
Dus iedereen was blij voor 'm dat 'ie uit de kast was, maar hij is het gewoon niet
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:09 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me trouwens nog veel leuker als een vrouw dat T-shirt aantrekt.
Wie van de dames biedt zich aan?
Ik niet!
En met z'n voeten stampen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?
Hij knapte bijna uit zijn paarse stringquote:
Ouchquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.
Ik twijfel bijvoorbeeld over deze:
[ afbeelding ]
Nou, dat is het dus ook. Niemand heeft zoiets van "ieeuw" ofzo en iedereen was gewoon blij voor hem dat 'ie eindelijk er openlijk voor uit durfde te komenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, 1 voordeel. Ze zijn niet bang voor 'm op de voetbal.
Dat wel, maar dat zijn meestal wel de bestenquote:Wel een gemene grap.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt me er wel aan herinnerd dat ik nog naar tshirthell.com moest voor ze er mee ophielden... ben nu aan het kijken welke ik ga bestellen.
Ik twijfel bijvoorbeeld over deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Dat shirt moet je als vrouw zijnde aandoen bij de tweede date.
Daarom twijfel ik er ook over. Ik vind het een erg tof t-shirt, maar weet niet of het overal even gewaardeerd gaat worden. Weinig zin om door een humorloze geslagen te worden vanwege mijn shirtquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was zijn reactie "Noooooooouuuuuuuuuuhooooooooouuuuuuuuuuu! Stommerds!"?
Jammer dat Etcie al een vriend heeft, ik vind dat zij het moet doen. Dan maar op Campzone.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Dat shirt moet je als vrouw zijnde aandoen bij de tweede date.
Of dat ze zeggen dat hij niet meer met ze tegelijk mag douchen of zo. Dat soort onzin.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, dat is het dus ook. Niemand heeft zoiets van "ieeuw" ofzo en iedereen was gewoon blij voor hem dat 'ie eindelijk er openlijk voor uit durfde te komen
In veel groepen is het gewoon een taboe.
Ja en het is in het Westland. Oftewel: boeren en tuinders. Viel me ook allemaal mee van zequote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat Etcie al een vriend heeft, ik vind dat zij het moet doen. Dan maar op Campzone.
[..]
Of dat ze zeggen dat hij niet meer met ze tegelijk mag douchen of zo. Dat soort onzin.
Whehe en dat daarom iedereen blij is dat 'ie éindelijk eens uit de kast is zodat ze op hem kunnen hittenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
Stiekem is het eigenlijk een homovoetbalelftal.
Ik ben nog duizelig van gisterquote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
Dan wordt het toch nog gezellig.
Ik voel me altijd zo brak op zondag. Misschien ga ik weer terug in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |