Dat denk ik dan ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ze zouden je moeten steunen!
Kan ze niet bij je langskomen, dan ziet ze toch zelf dat je niet lekker bent? Als ze het dan perse niet gelooft over de telefoon
Laat ik maar degene zijn die anderen zich beter laat voelen door te zeggen dat mijn studieschuld echt vele malen hoger dan jouw schuld is, en nog veel hoger zal worden ook. 'Het kan altijd nog erger.' -> zoals bij mij dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Net extra lening bij IBG geregeld. Die studieschuld die ik nu heb is wel even slikkenMaar een paar honderd euro extra op dik 10k is ook niks natuurlijk
Kan ik eindelijk sparen voor m'n nieuwe pc
Oh in m'n hoofd weet ik dat het wel meevalt. Ik heb verhalen gehoord over mensen met een schuld van 100kquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat ik maar degene zijn die anderen zich beter laat voelen door te zeggen dat mijn studieschuld echt vele malen hoger dan jouw schuld is, en nog veel hoger zal worden ook. 'Het kan altijd nog erger.' -> zoals bij mij dus.
Ik zit ook een stuk hogerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat ik maar degene zijn die anderen zich beter laat voelen door te zeggen dat mijn studieschuld echt vele malen hoger dan jouw schuld is, en nog veel hoger zal worden ook. 'Het kan altijd nog erger.' -> zoals bij mij dus.
Ik zou het in elk geval niet kunnen. Zou elke keer als hij wat later thuis komt door wat dan ook of met vrienden ergens heen me afvragen of hij in bed zou liggen met weet ik wie. Ik zou mezelf helemaal gek maken geloof ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
Dat ze bij elkaar blijven is wat riskant, maar met dit soort dingen is het toch een beetje onvoorspelbaar.
je bent van mening dat ik me aanstel en als excuus gebruik omdat ik eigenlijk geen zin heb? Of dat ik gewoon een psychisch wrak ben en ik daarom lichamelijke klachten heb?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel vervelend allemaal voor jou, maar aan de andere kant snap ik die vriendin ook wel een beetje
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
MaJo: kop op meid, het komt vast wel goed. Misschien zei ze het ook omdat ze er gewoon heel erg van baalde dat jullie avond niet doorging? Dan flap je er wel eens iets uit wat je achteraf gezien niet zo heel erg meentSterkte
Ok, ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Het zou fijn zijn als je vrienden je dan wel geloven, maar beter nog is het omdat er dan hopelijk iets aan gedaan kan worden! Het is toch gewoon kut dat je al zo lang met die vage klachten rondloopt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:48 schreef MaJo het volgende:
Wyccie, het feit dat ze me niet geloofd vind ik inderdaad het ergste. We zijn zulke goede vriendinnen dat ik echt wel eerlijk zou zeggen als ik geen zin heb... Maar ja, ik loop nu bij de psycholoog en psychiater dus zal het wel allemaal psychisch zijn
ik ben woensdag bij de internist geweest. Hij heeft aan mijn buik gevoeld en ik heb bloed en urine ingeleverd. Woensdag moet ik terug voor echos van mijn onder en bovenbuik. En ze gaan faeces op kweek zetten.
ik ga gewoon bijna hopen dat ik iets heb zodat mijn vrienden me geloven
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.![]()
Kunnen we het over iets anders hebben dan schuld bij de ibg.![]()
Yuri bedoelt denk ik dat hij het zich kan voorstellen dat het voor die vriendin zo over kan komen. Of dat ze het in elk geval niet tof vindt dat afspraken niet door gaan. Dat ze daar teleurgesteld over is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
je bent van mening dat ik me aanstel en als excuus gebruik omdat ik eigenlijk geen zin heb? Of dat ik gewoon een psychisch wrak ben en ik daarom lichamelijke klachten heb?
Ik speel geen WoW meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Best hoor
WoW gaat aanpassingen doorvoeren in verschillende classes, vooral met betrekking tot mana
Beter?
Ja, dat vertrouwen is dan helemaal kwijt. Je wéét dat hij tot zoiets in staat is, dus alles is verdacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het in elk geval niet kunnen. Zou elke keer als hij wat later thuis komt door wat dan ook of met vrienden ergens heen me afvragen of hij in bed zou liggen met weet ik wie. Ik zou mezelf helemaal gek maken geloof ik.![]()
En dat doet zij dus nu ook. Ze weet precies wat z'n reistijd is van huis naar werk en houdt dus in de gaten dat hij er ook echt zo lang over doet. En ze belt hem elke keer op om te controleren of hij echt wel op z'n werk is.![]()
Echt zo erg.
Daar ben ik het ook mee eens. Ze had er al spijt van, ze baalde gewoon even.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
MaJo: kop op meid, het komt vast wel goed. Misschien zei ze het ook omdat ze er gewoon heel erg van baalde dat jullie avond niet doorging? Dan flap je er wel eens iets uit wat je achteraf gezien niet zo heel erg meentSterkte
Haha, geloof me. Jouw schuld is niets vergeleken met die van mij. Ik mag later namelijk ook nog eens de bank terugbetalen met een fijne rente.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we het over iets anders hebben dan schuld bij de ibg.![]()
Dat weet ikquote:
quote:Today, I was talking to a guy at the bar and I told him I was a biology major, he promptly said NEXT and moved on to the girl beside me. FML
quote:Today, I had a meeting at work. My boss was there as well as her boss, and a few other managers and directors. We started discussing politics in the context of our latest project. I tried to say "erratic election". I almost succeeded. FML
Euhquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet? Wat is er gek aan?
Ik denk niet dat je darmklachten iets met je psychische klachten te maken hebben (de hyperventilatie en duizeligheid natuurlijk wel), maar zelfs al is dat wel zo, dan is dat toch ook geen schande? Als je je mentaal niet lekker voelt, reageert je lichaam daarop. Die vertelt je dat er iets mis is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
je bent van mening dat ik me aanstel en als excuus gebruik omdat ik eigenlijk geen zin heb? Of dat ik gewoon een psychisch wrak ben en ik daarom lichamelijke klachten heb?
Oh, nee had ik niet gedaan. Ik dacht dat het een soort prijsvraag was waarbij je erachter moet komen waar dat stukje foto vandaan komt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Euh
Wyccie
Heb je óp het plaatje gekliktOf moet ik dat plaatje wat erachter zit hier even posten
Ik schrok alquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, nee had ik niet gedaan. Ik dacht dat het een soort prijsvraag was waarbij je erachter moet komen waar dat stukje foto vandaan komt.
Leuk itempje.
Ik zei ooit tegen een vriend dat ik onmiddelijk weg zou gaan als m'n vriend dat zou doen. Hij vond me enorm naief en ik denk dat hij ook wel een beetje gelijk heeft. Zo makkelijk is het niet om weg te gaan als je van iemand houdt. Maar aan de andere kant net werd ik al helemaal misselijk en toen ik Sven aan de lijn had zat ik te huilen en was ik zo boos. En dan is het niet eens mijn vriend die zoiets heeft gedaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat vertrouwen is dan helemaal kwijt. Je wéét dat hij tot zoiets in staat is, dus alles is verdacht.![]()
Maar goed, zo dacht ik vroeger altijd en nu weer. Maar toen ik zo erg verliefd was was er een periode dat ik voor mezelf besloten had dat ik het hem zou vergeven mocht zoiets gebeuren, gewoon omdat ik zo veel van hem hield. Dat is toch erg, wat liefde allemaal met je kan doen!
Die relatie van je vriendin lijkt me echt niet goed meer, als ze hem zo erg gaat controleren. Maar dat zal voor haar wel de enige manier zijn om er mee om te kunnen gaan en om de relatie een kans te kunnen geven.
[..]
Heb 'm al gebookmarked.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:20 schreef Etcetera het volgende:
Die F*** My Life site is goedAls je denkt 'I'm fucked!' en je kijkt daarop dan valt het allemaal wel mee met je leventje
Daar had ik zelfs nog nooit over nagedacht. Hmm, dat zal ook raar zijn, wat er dan door je heen zal gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:23 schreef Soempie het volgende:
Maar misschien zou ik ook wel blijven. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik dan ooit nog seks wil met diegene trouwens.
Bedoel het absoluut niet vervelendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets alsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef Soempie het volgende:
Lopen er geen leuke mannen rond bij geneeskunde?
Ik weet niet of ik een arts als man zou willen. Lijkt me helemaal niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef Soempie het volgende:
Lopen er geen leuke mannen rond bij geneeskunde?
Hmm, ja dat ga je zeker doen in het begin als je er nog boos over bent. Maar op een gegeven moment zou ik ook wel bij mezelf afvragen waarom ik dat telkens doe. Dat is gewoon een zwakte. Ik zou niet blij zijn met mezelf. Maar niemand is perfect.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou echt zo'n bitch zijn als ik wel bij 'm bleef: elke ruzie weer, elk meningsverschil, elk akkefietje, elke keer dat hij boos zou zijn op mij: ja, maar JIJ ging vreemd.
Psstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor man wil je?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een arts als man zou willen. Lijkt me helemaal niks eigenlijk.![]()
![]()
Eensch!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Iets als
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PsstWyc wil geen dokter, dus komt goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:1. McDreamy (1.02)"The First Cut is the Deepest": the first of this trend is the nickname given to Derek Shepherd by Cristina Yang
2. McMarried (2.01)"Raindrops Keep Falling on my Head": said by George O'Malley following the arrival of Addison Shepherd and the revelation that McDreamy is, in fact, married.
3. McWhat (2.01)"Raindrops Keep Falling on my Head": what Izzie says after George says that McDreamy is McMarried.
4. McBastard (2.01)"Raindrops Keep Falling on my Head": said by Izzie calling Derek Shepherd that after finding out from Cristina and George that he was married
5. McDouchey (2.14)"Tell me Sweet Little Lies": what Cristina calls Derek when he does not allow her to scrub in on a surgery.
6. McDog (2.16)"It's the End of the World": the dog shared by McDreamy and Meredith
7. McLife (2.16)"It's the End of the World": according to Meredith, this is what Addison stole from her along with her McDreamy and her McDog.
8. McSteamy (2.18)"Yesterday": Mark Sloan is given this nickname by the female interns. Meredith, Izzie and Cristina discuss possibilities such as McSexy and McYummy before settling on McSteamy.
9. McVomit (2.18)"Yesterday": Said by George O'Malley after Mark Sloan is given the name 'McSteamy'
10. McHot (2.18)"Yesterday": Addison Shepherd is given this nickname by Alex Karev following a conversation with Christina about what McDreamy and McSteamy might see in Addison. George agrees with Alex's assertion that "She's McHot" saying, "McYeah she is!"
11. McVet (2.23)"Blues for Sister Someone": given to veterinarian Finn Dandridge
12. McGuilty (3.01)"Time has come Today": what Cristina calls Derek following his extramarital exam room sex with Meredith at Prom.
13. McBaby (3.04)"What I am": what Cristina calls Meredith's suspected pregnancy.
14. McBitchy (3.06)"Let the Angels Commit": what the interns first call Nancy Shepherd.
15. McNasty (3.06)"Let the Angels Commit": George describes what Derek has allegedly done with "McHottie". The exact phrase used, by George, is "McDreamy did the McNasty with McHottie, that McBastard. Did I get that right?".
16. McHottie (3.06)"Let the Angels Commit": George refers to the unknown woman (who turns out to be Derek's sister, Nancy) seen with a half-naked, fresh-out-of-shower Derek in his trailer.
17. McBitchy (3.06)"Let the Angels Commit": Izzie refers to Derek's sister, Nancy, after she insinuates that Meredith is the reason for the Shepherds' divorce.
18. McFrickin Code of Silence (3.09)"From a Whisper to a Scream": Callie yells at Meredith about keeping secret her affair with Sloan.
19. McSex (3.09)"From a Whisper to a Scream": Callie's reference to catching Meredith and Derek in the act.
20. McLove Life (3.16)"Drowning on Dry Land": Used by Cristina to describe Meredith's love life.
21. McCrap (3.16)"Drowning on Dry Land": Used by Cristina to describe her frustration with Meredith.
22. 'McHardcore The nickname given to Erica Hahn in Season 4.
23. 'McRebound (4.13)"Piece Of My Heart": The nickname given to Rose by Addison after learning of Derek's new girlfriend.
Sinds wanneer is hij (acteurs)dokter?quote:
Goeie vraag.quote:
Sinds Two Guys, a Girl and a Pizza Placequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij (acteurs)dokter?
Mannen zijn ook niet nodig...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
Goeie vraag.
Ik ben al zo lang alleen dat ik denk dat ik geen man nodig heb. En nee, ik ben geen Opzij-feministe.
Van Grey's Anatomy heb ik van de week pas voor het eerst een aflevering gezien. Die dierenarts heb ik toen wel gezien.quote:
Oh, was hij toen al dokter? Het was heel erg lang geleden dat ik daar ooit een of twee afleveringen van heb gezien. Dat moet ergens eind jaren negentig zijn geweest?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef Soempie het volgende:
Sinds Two Guys, a Girl and a Pizza Place
Probeer je me nu uitspraken te ontlokken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:50 schreef Soempie het volgende:
Mannen zijn ook niet nodig...![]()
Bedoel je nu dat je geen man meer wil?
't werkt weer eens niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Probeer je me nu uitspraken te ontlokken?
Flauwquote:
Wil ik ook wel wetenquote:
Pfoe,quote:
Geen idee. Ik hoef in ieder geval geen lompe lul, maar dat wil niemand toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Soempie het volgende:
Pfoe,
op wat voor mannen je valt. Welke eigenschappen je belangrijk vindt.En of je echt denkt dat je geen man nodig hebt/ wilt.
![]()
Nee, jij begon erover! De vriend van jouw vriendin ging vreemd, weet je nog? Waarom proberen jullie mij toch allerlei dingen in de schoenen te schuiven, ik reageer alleen maar op wat jullie zeggen.quote:En of je ex is vreemdgegaan, omdat je daar over begon.![]()
Nee.quote:En of je irl mensen makkelijker toelaat in je leven.![]()
Goed zo. Dan zul je nu wel lekker kunnen slapen.quote:Zo, brutaal voel ik me nu.![]()
Oeps.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kan nu inderdaad wel lekker slapen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
Dus, Scrut: hier weten ze niet waar ik werk, en dat wil ik zo houden.
Die allereerste afleveringenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier Private Practice wel eens gezien? Volgende week is er een crossover met Grey's Anatomy dus ben een inhaalslag aan het maken. Net 4 afleveringen gezien, nog 21 te gaan tot donderdagMaar is echt superleuk! Heel anders dan Grey's wel
quote:
Wat houdt dat in? Dat je in de ene serie opeens personages uit een andere serie op bezoek krijgt?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
Volgende week is er een crossover met Grey's Anatomy
Vrouwenuurtje? We hebben het nog niet eens over tampons gehad.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het vrouwen uurtje weer bezig
Stalker!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat je in de ene serie opeens personages uit een andere serie op bezoek krijgt?
Ik ben van het nieuwsgierige soortquote:Stalker!
Ja? Heb het nooit gezien, lijkt me ook helemaal niksquote:Op zondag 8 februari 2009 03:15 schreef Etcetera het volgende:
Mijn god wat is The Office US een rare serie
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zondag 8 februari 2009 03:25 schreef Etcetera het volgende:
Het is alsof je naar een treinwrak kijkt: het is verschrikkelijk om te zien maar wegkijken lukt niet
Je moet er van houden denk ik
Bij Prison Break is dat inderdaad zo, die hadden na 2 seizoenen moeten stoppen. Maar LOST blijft super, elk seizoen weer een andere invalshoek, echt tofquote:Op zondag 8 februari 2009 03:31 schreef Etcetera het volgende:
Prison Break heb ik vanaf het begin niet gevolgd, net als Lost. Bij voorbaat wist ik al dat dat soort series worden uitgemolken, hoe langer het duurt hoe ongeloofwaardiger het wordtEn daar hou ik niet van
Ieder z'n ding natuurlijk
Snap het wel, het leek me eerst ook niks. Maar bleek supertof te zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 03:34 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat dan weer nietEn ik ben iemand die altijd zegt dat je iets moet zien/proberen voor je er een oordeel over geeft
Zal eens kijken of ik morgen wat afleveringen van seizoen 1 kan vinden![]()
![]()
Nu![]()
Truste Yuriquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |