quote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf geen sticker, laat staan op mijn zak
Van je barkruk gelazerd?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens een paar mooie blauwe plekken verzameld gisteren
Nee, ik een grote pit gestaanquote:
Zit het nu te luisteren, klinkt tof! Beetje Gogol Bordello meets Flogging Molyquote:Op zondag 8 februari 2009 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ken een paar nummers van ze. Hing ook een poster van ze gisteren.
Ik kan je verzekeren dat het dak eraf gaat want dat is vette feestmuziek
Ze doen me een beetje denken aan Floggin Molly. De allereerste keer dat die in Nederland speelden, speelden ze in de Melkweg. Ze waren het voorprogramma van Reel Big Fish(toeval bestaat). Alleen RBF had afgezegd wegens overlijden van de vader van de drummer.
Dus FM werd hoofdact. Het is nog steeds mijn beste optreden ooit. The Levellers is net zoiets maar ook een beetje Greenday.
Als jij gaat crowdsurfen, dan ga ik meequote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit het nu te luisteren, klinkt tof! Beetje Gogol Bordello meets Flogging Moly
Zin om mee te gaan? Moet recenseren dus ga in mijn eentje
No wayquote:Op zondag 8 februari 2009 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij gaat crowdsurfen, dan ga ik mee
Dan moet ik er nog even over nadenken. Ik weet niet of ik zitten wachten met een vrouw gezien te worden die er zo bijloopt:quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
No wayIk moet recenseren dus ben incognito
Ik heb nog steeds wel trek, dat is ook niet goed volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo boerenkool eten. Verder over de hele dag twee boterhammen gegeten. En ik heb nog geen honger
Ach zolang je het kunt hebben is het niet zo erg tochquote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel trek, dat is ook niet goed volgens mij
"Goed gedaan, meneer. U heeft een sticker verdiend. Nou, doet u uw broek maar uit.'quote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg zelf geen sticker, laat staan op mijn zak
Ik heb nou eens een keer geen trek, want ben een beetje misselijk. En dat is kut, want ik heb nog helemaal niet fatsoenlijk gegeten.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nog steeds wel trek, dat is ook niet goed volgens mij
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
hoi hoi! wat een master-TT haha! Even een update voor de mensen die de sms-perikelen hebben gelezen: ze zei gisteren dat ze overdag best wel aan me dacht, beetje tegen de verliefdheid aan... En waarschijnlijk gaan we naar parijs met valentijnsdag
Ben ook met mn valentijn (jajaquote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef Nesle het volgende:
Nou ik heb mn rijbewijs nog geen 4 dagen maar ik heb al flink wat kilometers getourd
Ben deze week ook naar The curious case of Benjamin Button geweest, voor als het nog niet was besproken hier.. wat een film!Echt een aanradertje!
Trouwens, haat aan die kutkinderen bij de Albert Heijn die zich mooi voor de uitgang nestelen en je er met geen mogelijkheid door laten als je ze geen voetbalplaatjes geeft.
"Did you know that I was struck by lightning seven times?"quote:Op zondag 8 februari 2009 22:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ben ook met mn valentijn (jaja) naar die film geweest, echt een goeie ja. Die stukjes met die bliksem er tussendoor
![]()
Zo, dat is een behoorlijk onverwachte uitkomst! En Parijs, toe maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
hoi hoi! wat een master-TT haha! Even een update voor de mensen die de sms-perikelen hebben gelezen: ze zei gisteren dat ze overdag best wel aan me dacht, beetje tegen de verliefdheid aan... En waarschijnlijk gaan we naar parijs met valentijnsdag
ja idd, ze kwam er zelf mee. maar ik vind het prima, lijkt me leuk! dus nu nog ff iets aan het uitzoeken, en gaan met die banaanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk onverwachte uitkomst! En Parijs, toe maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |