abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65855972
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:42 schreef Andyy het volgende:
keihard batsen natuurlijk
pi_65856329
Vrouwen die zogenaamd tegen valentijnsdag zijn bestaan bijna niet.

En maar volhouden, en dan is de dag gekomen en krijgen ze niets, dan slaat de jaloezie toe en voelen ze zich leeg.
pi_65856578
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:25 schreef Synthesist het volgende:
Vrouwen die zogenaamd tegen valentijnsdag zijn bestaan bijna niet.

En maar volhouden, en dan is de dag gekomen en krijgen ze niets, dan slaat de jaloezie toe en voelen ze zich leeg.
Ik weet dat heel veel meisjes/vrouwen het geweldig leuk vinden wat te doen met Valentijnsdag of wat te krijgen. Ik wil ook best aan valentijsdag doen hoor, maar dan wel zoals het bedoeld is; iets met vrienden gaan doen! Valentijnsdag gaat niet over geheime liefdes, maar vriendschap! Ik ga niet meewerken aan die bullshit.
En alle mensen die Valentijnsdag vieren zonder dat ze weten waar het om gaat, moeten ze opknopen
Gelukkig denkt vriendlief er hetzelfde over en hebben we vorig jaar 14 februari ruzie gemaakt over msn zelfs (had niets met de dag te maken overigens )
pi_65859120
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ga je voor de wedstrijd erheen, kwam erachter dat je de 14e toevallig in Londen bent en noemt het daarom een valentijnuitstapje?
Mwoah.
pi_77616223
nu valentijnsdag dichterbij komt moet ik toch zeggen dat er in mijn nabije omgeving enkele vrouwtjes homosapiens zijn waarbij een paarsessie niet zou mistaan, dus wellicht ga ik toch nog een paar rozen uitdelen om de daarvoor gevoelige vrouwelijke hersendelen in ieder geval te kunnen stimuleren
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:24:12 #81
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_77616339
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:12 schreef Synthesist het volgende:
nu valentijnsdag dichterbij komt moet ik toch zeggen dat er in mijn nabije omgeving enkele vrouwtjes homosapiens zijn waarbij een paarsessie niet zou mistaan, dus wellicht ga ik toch nog een paar rozen uitdelen om de daarvoor gevoelige vrouwelijke hersendelen in ieder geval te kunnen stimuleren
Vooral zo blijven praten dan.
Ik zou zeggen doe iets spontaans; zorg er voor dat ze vrij heeft met haar werk, en ga een weekendje naar Londen. Maar dan niet op Valentijnsdag.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_77631765
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Het is ook zo lekker spontaan Goh, het is Valentijn, laat ik maar eens iets meenemen.
Maar als je dan helemaal niets doet klagen vrouwen daar weer over
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_77632370
Ik ben dan aan het carnavallen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_77664865
Ik geef mijn vriendin gewoon een roosje, en verder doen we niks.
Ik geef haar liever randomly een cadeautje.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_77664992
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben dan aan het carnavallen
dat is afgeschaft
pi_77665881
chocolade...
Bats.Bats..Bats...Baaats!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: