Ik neem wel even waar voor de noordelijke nederlanden. Graag een vertaling naar:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb alvast contacten gelegd voor de Spaanse vertaling: El Banqio
Doe toch niet zo zuur, mens!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
RightEn ik ben ook benieuwd wie dat nakomt
Ik heb het ook vaak gehoord "oh, ga ik zeker kopen" bij mijn eigen boek, maar tot op heden zijn een aantal die belofte nog niet nagekomen
Ja maar wonderererer is zuur over alles in 't leven, inclusief de eigen woning, plinten, VS, gender, borsten, NL, haardracht, echtgenot(e?) én boekverkoop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zuur, mens!![]()
Nog een weekje, Bluezz, wat is het snel gegaan!
Niet alles verklappenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef Reese het volgende:
Nog een weekje, Bluezz, wat is het snel gegaan!
Yeah!quote:
Gurgelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Bluezz, kun je een linkje geven waar je boek straks te bestellen is?
Hasta la pastaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb alvast contacten gelegd voor de Spaanse vertaling: El Banqio
Heus nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wonderererer is zuur over alles in 't leven
NVM.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heus nietIk ben gewoon realistisch
Ik heb bepaalde ervaringen, daar kan Bluezz (en anderen, aangezien dit een algemeen topic zou worden, dacht ik) verder alleen haar voordeel mee doen, lijkt me.
Ja dat is goed Reese, wat ben jij toch een in en in goed mensch!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Reese het volgende:
nou, dude, wellicht kan de postgeschiedenis van wonderer buiten beschouwing blijven?
Verre van. Maar lijkt me allemaal niet relevant hier, en dat vond je zelf ook, anders had je je post niet gewijzigd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is goed Reese, wat ben jij toch een in en in goed mensch!!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:32 schreef Reese het volgende:
[..]
Verre van. Maar lijkt me allemaal niet relevant hier, en dat vond je zelf ook, anders had je je post niet gewijzigd.
De vormgeving qua foto, omslag, kleur doe je zelf. Het lettertype van de cover ligt vast. Ik vond het prima zo, mss had het wat strakker gekund, maar ik vond het niet storend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, heb je nog enig invloed gehad op de vormgeving, of lag dat min of meer vast?
En wanner zou Q jouw brief ongeveer moeten ontvangen?
Spannend hoe Q. gaat reageren!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De vormgeving qua foto, omslag, kleur doe je zelf. Het lettertype van de cover ligt vast. Ik vond het prima zo, mss had het wat strakker gekund, maar ik vond het niet storend.
Brieven doen ong. een week tot 10 dagen over hun reis
Dank. Je hebt een PM terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef maril het volgende:
Ik wil het boek ook kopen, ik heb de link al bij de favorieten gezet.
Nu heb je toch al de titel van je boek verklaptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:58 schreef Bluezz het volgende:
http://www.boekscout.nl/html/etalage_boekwinkel.asp
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef Reese het volgende:
Nu heb je toch al de titel van je boek verklapt![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er ook niks van. Ze denken zeker dat het beter verkoopt als je niet je nickname gebruiktquote:
Jij hebt toch een mailtje gekregen van mequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef appelsientje het volgende:
Goed.. hoe komen wij hier aan ?
Ja dat klopt.. maar zat idd te wachten op de promomailquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een mailtje gekregen van meVrijdag komt de promomail van de uitgever met bestelformulier. I
Die zat daar gewoon gezellig te picknicken met Leintjuh, toen dit allemaal gebeurde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft zo'n plankje in het park er dan mee te maken
Vooral een ongezellig industriegebiedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef Oblivion het volgende:
Vandaag is de dag!![]()
Ik hoop wel dat je met ideal kan betalen!
Hoe was Soest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |