Ja, en daar gaat het allemaal om, een zangeres te vinden waar JIJ van houdtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht niet door, absoluut niet het type zangeres waar ik van hou.
\\ja idd grote onzin net ofdat mensen het zooooo gaan maken met de xfactor en het is gewoon een makkelijke reden om iemand eruit te gooien omdat je niks beters kunt verzinnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:29 schreef ranja het volgende:
Angela vond haar te goed. Meest belachelijke reden om iemand niet door te laten gaan.
'je redt het ook wel zonder x-factor'Wat een onzin.
Ik denk dat 't meer een geval is van de afwijzing op zo'n sympathiek mogelijke manier brengen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:29 schreef ranja het volgende:
Angela vond haar te goed. Meest belachelijke reden om iemand niet door te laten gaan.
'je redt het ook wel zonder x-factor'Wat een onzin.
ze had toch wel een beetje make up op mogen doen als je nu op die site komt lijkt het net of je op een site komt van een paranormaal iemand die zichzelf een heks vind.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb een website van Clara gevonden
http://www.clarabakker.nl/index.html
Volgens mij zei ze dat ook nagenoeg letterlijk. Precies dezelfde reden dat Harry niet meer meedoet. Bij Harry hadden ze dat zeker kunnen weten, en bij Clara hoopten ze misschien nog dat er wat te sleutelen zou zijn aan de muziekstijl.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat 't meer een geval is van de afwijzing op zo'n sympathiek mogelijke manier brengen..
Wat Angela zei klinkt voor kijkers én Clara natuurlijk een stuk prettiger dan 'je past niet in ons plaatje'..
(Maar hoe dan ook is 't iets wat ze al wel eerder hadden kunnen inzien)
Clara is verre van paranormaal want anders had ze wel de glazen deur gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:30 schreef Riann het volgende:
[..]
ze had toch wel een beetje make up op mogen doen als je nu op die site komt lijkt het net of je op een site komt van een paranormaal iemand die zichzelf een heks vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |