Kan jij mij link sturen van die site van de mensen die door zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is volgens de site wel doorIk weet niet in welke bus ze zat...
....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef Skeletor het volgende:
Ze is me nooit eerder opgevallen. Ze zong wel goed, maar niet echt een apart geluid..
merk je heel erg aan haar, en dat maakt haar (voor mij) een irritant type.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef NatteBever het volgende:
Ze heeft een toneelopleiding gevolgd
Ik vond de spandoeken van haar vrienden en family wel aandoenlijk en grappig. Je kan wel merken dat de kredietcrisis overal heeft toegeslagen. De spandoeken kunnen echt niet groter. Nou ja, iig met spandoeken onder je arm zeulen hoeft niet meer. Je kon ze gewoon opvouwen en in je portemonnee doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mij vielen vooral die enge dunne beentjes open haar stem is wel okee, maar er zitten betere in die categorie.
Ze vindt het stiekem ook helemaal niet zo leuk die, en ik citeer, 'poppenkast'. Dat zie je er ook wel aan afquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Broer is stoer ofzoiets ook nog.
Verder vind ik haar een beetje eng overkomen als ze zingt, komt door de kleren die ze draagt, haar mimiek en haar houterigheid. Kan goed zingen, maar ik ben niet enthousiast.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef bloodymary het volgende:
Ze heeft een mooie stem, is wel eng dun, kan beter geen rokje aan trekken. Ze doet me ook een beetje aan Miranda uit SATC denken.
Ze is qua looks the girl next door. Zangtechnisch gezien is ze wel de beste van alle kandidaten. Ze kan wel aardig met haar stem freewheelen.quote:
Is Anastasia (of met een c) niet een stuk beter? Het is dat ze verder geen enkel zelfvertrouwen had en daarom ook een ramp was om mee te werken (stel ik mij zo voor), maar anders had zij het op zangebied wel gewonnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ze is qua looks the girl next door. Zangtechnisch gezien is ze wel de beste van alle kandidaten. Ze kan wel aardig met haar stem freewheelen.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:14 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Is Anastasia (of met een c) niet een stuk beter? Het is dat ze verder geen enkel zelfvertrouwen had en daarom ook een ramp was om mee te werken (stel ik mij zo voor), maar anders had zij het op zangebied wel gewonnen.
Zij misschien?quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 16:23 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Xfactordie Anastacia heet
Misschien ben je een beetje in de war met een andere programma.
Er is wel een nieuwe serie door RTL aangekocht. De familie Knijntje. Misschien huppelt daar wel een Anastaciaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zij misschien?Anastacia: zuster bibber
Ehm, nee. Misschien zou jij het programma nog eens goed moeten kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:23 schreef KbenHetZat het volgende:
Ik ken niemand in Xfactordie Anastacia heet
Misschien ben je een beetje in de war met een andere programma.
Ik kijk regematig naar de zenders Animal Planet en National Geo hoor maar ik zal zeker toch nog eens goed moeten kijken ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ehm, nee. Misschien zou jij het programma nog eens goed moeten kijken.
Is dat nou kut, als je geen humor hebt?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ik kijk regematig naar de zenders Animal Planet en National Geo hoor maar ik zal zeker toch nog eens goed moeten kijken ja.![]()
Bedankt voor de tip!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |