Een kwartet vind ik ook goed hoor.quote:
op zich kan dat wel toch? dat je nu voor het eerst wat sterkere gevoelens hebt voor een meisje? Dan kan je nog steeds bi zijn en ben je niet meteen ineens pot toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik was er redelijk van overtuigd dat ik biseksueel was. Af en toe gevoelens voor meisjes. Maar de laatste maanden eigenlijk ben ik veel meer met meisjes bezig en Em.ster heeft dat in een een stroomversnelling gebracht.
[..]
Je valt voor de aandacht?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Onbeschikbare mannen moet ik persoonlijk niks van weten. Ik val altijd voor de aandacht.
Het is gelukkig ook niet de bedoeling om veel kijkers te scoren, dus ik hoop dat de vpro het om die reden gewoon blijft uitzenden. Maar het zou me inderdaad ook niet veel verbazen als dit maar 1 seizoen blijft bestaan. Maar ik ben in ieder geval fan, dus ik ga me sterk maken om het op tv te latenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het begrijpen is idd soms wel moeilijk. Vond de uitleg over de kijkcijfers erg leuk. Maar het is eig de vraag hoelang het stand gaat houden dit programma.. ben er bang voor. Maar vind het wel een strakke actie van hem
Kán. Maar het kán ook dat ik mezelf altijd wat wijs gemaakt heb, daar zijn wel tekenen voor. Een meisje leuk vinden gaat voor mij veel natuurlijker. Met mannen móét het altijd halsoverkop gaan, haast geforceerd. Maar het heeft nooit 100% geklopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op zich kan dat wel toch? dat je nu voor het eerst wat sterkere gevoelens hebt voor een meisje? Dan kan je nog steeds bi zijn en ben je niet meteen ineens pot toch?
Volgens mij heet hij "van R" van achteren. Werkte bij Chapeau, woonde op het stationsplein en later boven Pierrot.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef MLI het volgende:
Armijn BvD.? En ik herinner me nog heel vaag verhalen over een zekere Pim, ja.
Waar kan ik die zegeltjes dan voor gebruiken? Korting?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je straks om zegeltjes gaat vragen
Ik weet niet ik krijg en naar gevoel bij het idee dat ik naar de hoeren ga.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar de hoeren. Echt niets mis mee.
Me too. Ik ben een flinke hoer daarin. Maar ik val niet per definitie voor iemand die mij aandacht geeft.quote:
ah, ok, op die manier! nou dan zou ik gewoon blij zijn met het feit dat het natuurlijk voelt om iets voor een meisje te voelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Kán. Maar het kán ook dat ik mezelf altijd wat wijs gemaakt heb, daar zijn wel tekenen voor. Een meisje leuk vinden gaat voor mij veel natuurlijker. Met mannen móét het altijd halsoverkop gaan, haast geforceerd. Maar het heeft nooit 100% geklopt.
Als ik om 1 of andere reden een geruime tijd (1 maand) zonder sex zou zitten en ik was vrijgezel, dan zou ik wel langs de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet ik krijg en naar gevoel bij het idee dat ik naar de hoeren ga.
Jij zorgt dan wel dat je hier iets krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik om 1 of andere reden een geruime tijd (1 maand) zonder sex zou zitten en ik was vrijgezel, dan zou ik wel langs de hoeren gaan.
Zijn ook gewoon leuke meisjes.
Ik weet het niet. Ik krijg er een vies gevoel van bij het idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik om 1 of andere reden een geruime tijd (1 maand) zonder sex zou zitten en ik was vrijgezel, dan zou ik wel langs de hoeren gaan.
Zijn ook gewoon leuke meisjes.
ik zou het niet doen. je latere vriendin gaat het niet waarderen en om het nou achter te houden vind ik ook nogal fout. dan kan je beter een of andere slet scoren ergens....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan ik die zegeltjes dan voor gebruiken? Korting?
[..]
Ik weet niet ik krijg en naar gevoel bij het idee dat ik naar de hoeren ga.
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die een hekel heeft aan aandacht!quote:
Ik wil zo nog even leren en dan nog lost en grey's kijken. Kan morgen lekker uitslapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MaJo: goed joh!!! ik trots op jou!!! nu slapen? of hele nacht fokken?
Nee ik ben niet echt van t FOK! daten he. En weinig mensen vinden me hier aardig, alhoewel dat natuurlijk geen vereiste is voor sex.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zorgt dan wel dat je hier iets krijgt
OK, niet altijd. Maar ik heb bijvoorbeeld pas 1 keer iemand op afstand bewonderd 2 maanden. Daarna bleek het een graaier te zijn en heb ik voor de verandering niet geneukt.quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die een hekel heeft aan aandacht!
En je hebt een vriendin toch, best een aardig detail?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt van t FOK! daten he. En weinig mensen vinden me hier aardig, alhoewel dat natuurlijk geen vereiste is voor sex.
Ja Tijn, ga je een keer naar snollywood in Rotterdam. Bezopen sletjes in overvloedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. je latere vriendin gaat het niet waarderen en om het nou achter te houden vind ik ook nogal fout. dan kan je beter een of andere slet scoren ergens....
Ik zie nou niet echt veel verschil tussen een hoer of een of andere slet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. je latere vriendin gaat het niet waarderen en om het nou achter te houden vind ik ook nogal fout. dan kan je beter een of andere slet scoren ergens....
Uiteraardquote:
Ja ik snap je gevoel wel. Alleen is sex maar sex. En die meisjes zijn gewoon erg lekker en nog aardig ook. Dus waarom niet. Ik zou iig niet aan mn pik blijven rukken. Maar moet zeggen dat t voor mij ook een drempel zou hebben, laat staan als t je eerste keer is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik krijg er een vies gevoel van bij het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |