Ik ga mij voorlopig proberen op de vrouwen richten om te zien of ik over een tijdje nog interesse heb in mannen. Wat Em.ster daarin besloten heeft weet ik niet maar hey, je kunt het proberen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie zoeken naar jullie geaardheid. Ik naar een trio.
Ik ook. Maar ik ken mij plaats.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt al beter!.. knuffelen mag wel.. graag zelfs!
Ik trap hm er toch telkens uit. Dus blijf t gewoon trio noemenquote:
Ze kunnen het toch in het donker doen, als dat je probleem is weer?quote:
Die puntjes zijn standaard in mijn zinnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die puntjes voorspellen niks goedsMaar wat vind je van t programma dan?
Naja dat is dan ook niet meer interessant want dan heb ik nog steeds geen trio.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga mij voorlopig proberen op de vrouwen richten om te zien of ik over een tijdje nog interesse heb in mannen. Wat Em.ster daarin besloten heeft weet ik niet maar hey, je kunt het proberen.
Als jullie een trio willen dan ben ik beschikbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga mij voorlopig proberen op de vrouwen richten om te zien of ik over een tijdje nog interesse heb in mannen. Wat Em.ster daarin besloten heeft weet ik niet maar hey, je kunt het proberen.
en ik heb ook nog roze tshirts ook!... Dolletjes hequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en ik heb ook nog roze tshirts ook!... Dolletjes he
Vrouwen houden van mannen die niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie een trio willen dan ben ik beschikbaar.
Een kwartet vind ik ook goed. Een orgie ook. Ik ben niet kieskeurig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch in het donker doen, als dat je probleem is weer?
Take a numberquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie een trio willen dan ben ik beschikbaar.
Ik denk te begrijpen wat de insteek van het programma is, dus ik vind t wel interessantquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die puntjes zijn standaard in mijn zinnen
Ik vind het een vaag programma, wel eens eerder gezien. Het ligt maar net aan de onderwerpen of het leuk is. Met Prem toen die eerste aflevering was leuk. Het zijn voornamelijk stukjes die leuk zijn.
En jij dan?
Geen homo dus. Die lopen niet in kleding uit 2005quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je straks om zegeltjes gaat vragenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kwartet vind ik ook goed. Een orgie ook. Ik ben niet kieskeurig wat dat betreft.
oh kwaak wat geilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar de hoeren. Echt niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kwartet vind ik ook goed. Een orgie ook. Ik ben niet kieskeurig wat dat betreft.
Ik was er redelijk van overtuigd dat ik biseksueel was. Af en toe gevoelens voor meisjes. Maar de laatste maanden eigenlijk ben ik veel meer met meisjes bezig en Em.ster heeft dat in een een stroomversnelling gebracht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo twijfel je dan aan je geaardheid? was je hetero dan? althans dacht je dat je hetero was?
Armijn BvD.? En ik herinner me nog heel vaag verhalen over een zekere Pim, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, hij werkt(e) bij de Gelaarsde Kat, als kok. Goede vriend van Armijn (iedereen kent Armijn toch?)
Ah, bewijs! Nou kun je nooit meer ontkennen dat je mij stiekem wil.quote:
Het begrijpen is idd soms wel moeilijk. Vond de uitleg over de kijkcijfers erg leuk. Maar het is eig de vraag hoelang het stand gaat houden dit programma.. ben er bang voor. Maar vind het wel een strakke actie van hemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik denk te begrijpen wat de insteek van het programma is, dus ik vind t wel interessantStaat echt haaks op de meeste programma's die ik ken. Ik vind t wel leuk iig
Niet alle vrouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen houden van mannen die niet beschikbaar zijn.
Jawel. Foute geile mannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |