Love is passion, obsession, someone you can't live without. If you don't start with that, what are you going to end up with? Fall head over heels. I say find someone you can love like crazy and who'll love you the same way back. And how do you find him? Forget your head and listen to your heart. I'm not hearing any heart. Run the risk, if you get hurt, you'll come back. Because, the truth is there is no sense living your life without this. To make the journey and not fall deeply in love - well, you haven't lived a life at all. You have to try. Because if you haven't tried, you haven't lived. Who knows, lightning can strike.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Er is een vonkje en blijkbaar is dat genoeg om mij te doen twijfelen aan mijn geaardheid. Maar van verliefdheid is bij mij én bij haar geen sprake. We hebben elkaar heel erg aan het denken gezet.
[..]
Hoe wil jij ons helpen bij die beslissing?
Baukje die haar wenkbrauwen afschoor. Die heeft een kind van zeker 5 of 6 jaar met.. god, hoe heet die gast ook alweer. Ruben, broer van Marnix. Kan maar 1 Baukje zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Heeft ze onderhand een zoontje?
Of is het een andere Baukje?
Dat klinkt inderdaad best engquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja luister, ik had niet echt verwacht dat er een vonkje over zou slaan. Nu die er wel is, ben ik scared en nogal in de war over mijn eigen seksuele geaardheid. Ook Em.ster kampt met zulke gevoelens. Het hele relatiegebeuren was nog niet aan de orde maar we wisten allebei wel dat er meer is. Is het dan zo gek om heel kalm aan te doen tot je in ieder geval een beetje een idee hebt of je nou pot of bi bent?
hoezo twijfel je dan aan je geaardheid? was je hetero dan? althans dacht je dat je hetero was?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Er is een vonkje en blijkbaar is dat genoeg om mij te doen twijfelen aan mijn geaardheid. Maar van verliefdheid is bij mij én bij haar geen sprake. We hebben elkaar heel erg aan het denken gezet.
[..]
2 hele minuten dus... KLinkt als een kleine investering aan de kant van mliquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door net zolang één keer seks met je te hebben totdat je zekersteweten pot wordt
Je kan ook KZ inschakelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door net zolang één keer seks met je te hebben zodat je zekersteweten pot wordt
Jullie zoeken naar jullie geaardheid. Ik naar een trio.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
Hoe wil jij ons helpen bij die beslissing?
dan bijt ik jou niet, ok?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh ik denk nog even na voor ik op de erasmus lijn stap als je zo doet..
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Baukje die haar wenkbrauwen afschoor. Die heeft een kind van zeker 5 of 6 jaar met.. god, hoe heet die gast ook alweer. Ruben, broer van Marnix. Kan maar 1 Baukje zijn hoor.
Als jij mij bijt, bijt ik jou terug.quote:
Niiiicequote:
MaJo: goed joh!!! ik trots op jou!!! nu slapen? of hele nacht fokken?quote:
Dat kan ook inderdaad.quote:
Ik heb er toevallig net naartoe gezapt..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
Wie kijkt er hier naar heerlijk eerlijk heertje?
Als dat trio gebeurt maak even foto's dan heb ik nog iets om op te fappen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie zoeken naar jullie geaardheid. Ik naar een trio.
Die puntjes voorspellen niks goedsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig net naartoe gezapt..
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat trio gebeurt maak even foto's dan heb ik nog iets om op te fappen.
dat klinkt al beter!.. knuffelen mag wel.. graag zelfs!quote:
Militair die Pim?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]Inderdaad, wenkbrauwenbaukje!
Wist niet dat ze een kind had... In die tijd had ze nog een seksrelatie met een vriend van mij (Pim K.)
knuffelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt al beter!.. knuffelen mag wel.. graag zelfs!
Nee, hij werkt(e) bij de Gelaarsde Kat, als kok. Goede vriend van Armijn (iedereen kent Armijn toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |