Dat klinkt inderdaad veel beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ruk niet. Ik bedrijf de liefde met mijn penis.
Ik zal t in mn achterhoofd houden, thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Altijd welkom, je bent helemaal niet tot last en ik woon op nog geen 10 minuutjes lopen van de AB. Laat maar weten t.z.t als je er gebruik van wil maken. Maak ik een eitje voor je 's morgens.
Met mezelf. Slaap niet thuis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch al ?
Of hij gaat rukken of met z'n vriendinnetje neuken
Oeh, ik ken ook een meisje dat daarboven heeft gewoondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb nog boven de Boulevard gewoond van mijn 17e tot mijn 21ste of zo. Schatjes tot op de dag van vandaag een teringhekel aan.
nee lekker doorbijten hahahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh lekker. Wel zachtjes hoop ik.
Ja luister, ik had niet echt verwacht dat er een vonkje over zou slaan. Nu die er wel is, ben ik scared en nogal in de war over mijn eigen seksuele geaardheid. Ook Em.ster kampt met zulke gevoelens. Het hele relatiegebeuren was nog niet aan de orde maar we wisten allebei wel dat er meer is. Is het dan zo gek om heel kalm aan te doen tot je in ieder geval een beetje een idee hebt of je nou pot of bi bent?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is nou echte liefde. De opoffering. Wacht ik pak mn viool weer...!
quote:
Wie? Wie? Wie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, ik ken ook een meisje dat daarboven heeft gewoond
Neem aan dat je toen ook wel veel in de Boule kwam? In die tijd was ik er nl ook wel regelmatig te vinden![]()
En je hebt gelijk... Schatjes is niet leuk. OMA, dat was pas leuk
Nee,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd hier in de tussentijd?
En net wilde je nog knuffelen.quote:
Baukje. Was misschien net iets na jou trouwensquote:
Ja. Als ik een vonk voel dan duik ik er in. Werkt het uiteindelijk niet dan heb je het iig geprobeerd. Wacht ik zoek mn lievelings quote evenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja luister, ik had niet echt verwacht dat er een vonkje over zou slaan. Nu die er wel is, ben ik scared en nogal in de war over mijn eigen seksuele geaardheid. Ook Em.ster kampt met zulke gevoelens. Het hele relatiegebeuren was nog niet aan de orde maar we wisten allebei wel dat er meer is. Is het dan zo gek om heel kalm aan te doen tot je in ieder geval een beetje een idee hebt of je nou pot of bi bent?
hmmmz heftige tijd dus voor jullie 2.... mis je haar aanwezigheid nu? of valt het mee?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja luister, ik had niet echt verwacht dat er een vonkje over zou slaan. Nu die er wel is, ben ik scared en nogal in de war over mijn eigen seksuele geaardheid. Ook Em.ster kampt met zulke gevoelens. Het hele relatiegebeuren was nog niet aan de orde maar we wisten allebei wel dat er meer is. Is het dan zo gek om heel kalm aan te doen tot je in ieder geval een beetje een idee hebt of je nou pot of bi bent?
Pfff sla mij dan maarquote:
Baukje ging nog weg voordat ik er weg ging. Ik zat naast haar. Zit ze nog in Amsterdam met haar zoontje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Baukje. Was misschien net iets na jou trouwens
Lijkt me lastig als je met zulke gevoels worstelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
knuffelen en bijtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En net wilde je nog knuffelen.Ik snap er niks meer van.
Dan weet jij meer dan ik. Heeft ze onderhand een zoontje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Baukje ging nog weg voordat ik er weg ging. Ik zat naast haar. Zit ze nog in Amsterdam met haar zoontje?
Scary shit jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Er is een vonkje en blijkbaar is dat genoeg om mij te doen twijfelen aan mijn geaardheid. Maar van verliefdheid is bij mij én bij haar geen sprake. We hebben elkaar heel erg aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz heftige tijd dus voor jullie 2.... mis je haar aanwezigheid nu? of valt het mee?
Hoe wil jij ons helpen bij die beslissing?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja. Als ik een vonk voel dan duik ik er in. Werkt het uiteindelijk niet dan heb je het iig geprobeerd. Wacht ik zoek mn lievelings quote even.
BTW Als ik jullie kan helpen met de beslissing dan moet je t even laten weten.
uuh ik denk nog even na voor ik op de erasmus lijn stap als je zo doet..quote:
Waarschijnlijk door net zolang één keer seks met je te hebben zodat je zekersteweten pot wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Er is een vonkje en blijkbaar is dat genoeg om mij te doen twijfelen aan mijn geaardheid. Maar van verliefdheid is bij mij én bij haar geen sprake. We hebben elkaar heel erg aan het denken gezet.
[..]
Hoe wil jij ons helpen bij die beslissing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |