Dat hoeven wij toch helemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog een half uurtje Joe, dan mag je jezelf misbruiken.
duh... dat is hetzelfde als je afvragen of de paus katholiek is!quote:
Ik The Shire.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zat nog eens te loeren maar nee, ik ken je écht niet. Isendoorn trouwens. Jij zeker Baudartius?
V.S. De Berkel/IJssel...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zat nog eens te loeren maar nee, ik ken je écht niet. Isendoorn trouwens. Jij zeker Baudartius?
Ze bijt niet hoor. Tenzij jij dat wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik verkap mijn wensen niet hoor.
Ik ben een beetje bang voor MLI
Ohquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeven wij toch helemaal niet te weten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja dat zeker, want dan was ik verhuist zonder het zelf door te hebben!..De randstadrail stopt zeker een kilometer verder op. En dan alleen de 3 en 4 naar zoetermeer.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeven wij toch helemaal niet te weten.
Wat denk je zelf, samen eten, het klikt, je denkt over veel hetzelfde, je vind elkaar mooi en leuk en... Wat een kuttiming. Ze woont ook te ver weg. Ik doe er wel lekker luchtig over maar ze zit dus wél in mijn hoofd. Uiteindelijk zou ik haar alleen te kort doen.quote:
Geeft niet. Je bent nooit te oud om te leren. Ik moet ook nog veel leren.quote:
bijten was mijn afdeling....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze bijt niet hoor. Tenzij jij dat wil.
Altijd welkom, je bent helemaal niet tot last en ik woon op nog geen 10 minuutjes lopen van de AB. Laat maar weten t.z.t als je er gebruik van wil maken. Maak ik een eitje voor je 's morgens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb MLI al eens gemeet hoor en dat zou ze niet doen. maar ik ga dus sowieso alleen, ik kan niet meerijden met iemand en tis uitvekocht maar een echt goedkoper alternatief naast die 76 euro is er niet dus? wil jou niet belasten met mijn aanwezigheid maar ben zelf totaal niet bekend in Brussel, nooit geweest zelfs/
Dat is nou echte liefde. De opoffering. Wacht ik pak mn viool weer...!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, samen eten, het klikt, je denkt over veel hetzelfde, je vind elkaar mooi en leuk en... Wat een kuttiming. Ze woont ook te ver weg. Ik doe er wel lekker luchtig over maar ze zit dus wél in mijn hoofd. Uiteindelijk zou ik haar alleen te kort doen.
Wat wil jij weten van Joey dan? Dat hij gaat rukken ofzo.quote:
ooh was jij dan toch hier vanacht?? en waarom heb ik daar weer niks van gemerkt!.. damn it... heb ik weer hoor..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
saai hoor....
ik probeer een beetje te bedenken waar je dan woont. oh wacht ik pak ff mn kaart erbij haha
woon jij niet vlakbij voorburg t loo? een km verderop dan misschien hahahahaa... zo ja dan heb ik vannacht vlak bij jou geslapen
Dat weet iedereen toch al ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil jij weten van Joey dan? Dat hij gaat rukken ofzo.
Oh lekker. Wel zachtjes hoop ik.quote:
Ik ruk niet. Ik bedrijf de liefde met mijn penis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil jij weten van Joey dan? Dat hij gaat rukken ofzo.
Ik heb nog boven de Boulevard gewoond van mijn 17e tot mijn 21ste of zo. Schatjes tot op de dag van vandaag een teringhekel aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
V.S. De Berkel/IJssel...
Ken op zich wel wat mensen die ook op het Isendoorn zaten. Boulevard/Schatjes/Camelot/De Deur misschien?
Jawel... Is lekker. Voel je?quote:
ok jij lopen naar station voorburg t loo, stappen in randstadrail naar rotterdam (met wijn en olijven) en een na laatste halte uitstappen en dan ik jou van rr halenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooh was jij dan toch hier vanacht?? en waarom heb ik daar weer niks van gemerkt!.. damn it... heb ik weer hoor..
Heb ik de kans om eens lekker te knuffelen, lig ik te maffen als een varken
(het loo is hier redelijk dichtbij, het is aan te lopen zelfs!)
Dat laatste wil ik wel zien maar dat eerste niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch al ?
Of hij gaat rukken of met z'n vriendinnetje neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |