Gozaimasu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Óóóh, op die manier. Ik probeer al langer wat te leren, maar ik ben te lui om echt te oefenen. XD
Moeilijk he? Drinken. Domme hoer.quote:
Je zit te dollen nu he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:35 schreef Siniti het volgende:
Ni hao!
Waarom komen mijn posts altijd op het eind van de pagina danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Waris7, ganbatte! nihongo wa kireidesu. Nihongo no benkyoo wa totemo tanoshii to omoshiroidesuga, tokidoki muzukashiidesu.
Totemo muzukashii desu ne. T_Tquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Waris7, ganbatte! nihongo wa kireidesu. Nihongo no benkyoo wa totemo tanoshii to omoshiroidesuga, tokidoki muzukashiidesu.
Eh nee, dat is gewoon je verdiepen in een taal/cultuur. Bovendien, als je veel ondertitelde anime kijkt leer je vanzelf Japans!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die japans leren omdat ze dan alle Anime kunnen kijken zijn echt de zieligste mensen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Totemo muzukashii desu ne. T_T
Demo, tanoshii to omoshiroi mo! ^_^
KOMMENTO o arigato gozaimasu. ^_^
Wat nou?quote:
Wat denk je zelf als je een topic maakt met "Japan" in de TT...quote:
Ik heb dit topic helemaal niet gemaakt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:04 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je een topic maakt met "Japan" in de TT...
Nou, wat klaag je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dit topic helemaal niet gemaakt!
Sir, you fail at life.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Totemo muzukashii desu ne. T_T
Demo, tanoshii to omoshiroi mo! ^_^
KOMMENTO o arigato gozaimasu. ^_^
Daar heb je d'r een!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
We lopen hier in het westen dramatisch achter in een hoop dingen![]()
Ik noem maar wat hoor.. technologie, bouwkunde..
Als je echt japans wil leren zul je wel wat meer doen dan alleen maar ondertitelde anime kijken, omdat de ondertitels vaak erg vrij vertaald zijn. Ook zul je niks leren van de schrijfwijze.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Eh nee, dat is gewoon je verdiepen in een taal/cultuur. Bovendien, als je veel ondertitelde anime kijkt leer je vanzelf Japans!
Je wil niet weten hoe je jezelf te kakken kan zetten als je Japans leert uit anime.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Eh nee, dat is gewoon je verdiepen in een taal/cultuur. Bovendien, als je veel ondertitelde anime kijkt leer je vanzelf Japans!
Wij hebben dan ook gewoon heel veel vakantie. Bv een Amerikaan krijgt ook lang niet zoveel vakantie als wij. Daarbij denk ik dat een veel gemaakte fout is, als jij als buitenlander in Japan gaat werken dat je het werk doet van een Japanner. Hun hebben geen behoefte aan een kantoor slaaf, fabrieksarbeider of wat dan ook uit het buitenland. Daarvoor kunnen ze kiezen uit 127miljoen Japanners die het waarschijnlijk beter doen gewoon omdat ze Japanner zijn. En als buitenlander moet je dat soort werk IMO ook helemaal niet willen doen. Je moet iets willen doen waar je niet echt een Japanner voor kan gebruiken. Nouja dan kom je al snel uit op een Job waar jij tussen Japan en het westen staat. Sowieso denk ik dat er als je voor een westersbedrijf werkt er nog wel het eea geregeld kan worden wat betreft vrije dagen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:05 schreef zatoichi het volgende:
Eens met TS! Ben zelf op vakantie in Japan geweest, en het is fantastisch! ... Om op vakantie te gaan. Maar je wilt er toch niet wonen?
Echt hoor, je zult altijd een buitenlander zijn, en daar ook naar behandelt worden (trust me, racisme is daar echt heel gewoon, ik mocht ook niet overal naar binnen (Japanese only!)).
Verder sprak ik een Japanner die verbaasd was dat ik 3 weken op vakantie kon; het langs wat hij ooit had gekregen was een week, en toen waren zijn vakantiedagen wel op voor het jaar...
Vaak zie je inderdaad mensen die denken dat het heel makkelijk is om in Japan te gaan wonen... Het kan hoor, daar niet van, maar of je er echt gelukkig van wordt?
Uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef error32 het volgende:
http://www.theinquirer.ne(...)o-game-pulled-amazon
Hier met je kanker Japan!
Ach wij hebben carmageddon. Mensen dood rijden voor extra punten. Of GTA. Hoertjes dood knuppelen voor 25 dollarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef error32 het volgende:
Ja, maar dat is niet erg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:09 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ach wij hebben carmageddon. Mensen dood rijden voor extra punten. Of GTA. Hoertjes dood knuppelen voor 25 dollar
Toch wel raar dat alle tentakel en verkrachtings toestanden uit Japan komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:14 schreef Desunoto het volgende:
Zieke mensen heb je overal ter wereld..
En de kanji in hun sigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Maurari het volgende:
Mijn god, al die mensen met anime-avatars hier
En dan die ultra-bewerkte foto's van zogenaamde jap babes (altijd dezelfde ook)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Maurari het volgende:
Het slaat alleen nergens op, regen kan nooit oneindig zijn. Het moet altijd een keer ophouden met regenen als de wolken op zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... Endless Rain is een geweldig mooi nummer
Haha ik neem je niks kwalijk, moet jij weten toch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef error32 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het slaat alleen nergens op, regen kan nooit oneindig zijn. Het moet altijd een keer ophouden met regenen als de wolken op zijn.
Ja!quote:
Halve cappies? Hele cappies en halve (al dan niet wannabe-) jappoes zul je bedoelen...quote:
Dude, wat is er mis met anime-avatars?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Maurari het volgende:
10 rapes a secondquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |