Ik zie over het algemeen voornamelijk rare wezens in dat topic. Ik zie ook niet echt het verschil tussen Japanse de vrouwen en mannen in dat topic. (Even afgezien van het verschil in kleding en kapsel).quote:
Ik zie anders heel duidelijk dat de linker een jongen is en de rechter een meisje.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie over het algemeen voornamelijk rare wezens in dat topic. Ik zie ook niet echt het verschil tussen Japanse de vrouwen en mannen in dat topic. (Even afgezien van het verschil in kleding en kapsel).
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik zie dat niet echt duidelijk thoughquote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie anders heel duidelijk dat de linker een jongen is en de rechter een meisje.
Ach, wie is de_boswachter nouquote:Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie dat niet echt duidelijk thoughen de_Boswachter wss al helemaal niet
![]()
![]()
Een jongeman die moderator is op het KLB-subforum van FOK!. Daarnaast ziet hij vaak mannen aan voor vrouwen.quote:
Niet elke anime kijker hyped het zo, en niet elke anime kijker is een nerd ja! Bedanktquote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Afwazig het volgende:
Japan, heel mooi land, hele mooie cultuur etc. Alleen jammer dat elke anime kijkende nerd het zo hyped.
Die linker wil gewoon op Reno van Final Fantasy 7 lijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie over het algemeen voornamelijk rare wezens in dat topic. Ik zie ook niet echt het verschil tussen Japanse de vrouwen en mannen in dat topic. (Even afgezien van het verschil in kleding en kapsel).
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat plaatje kwam ook uit het cosplaytopic..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die linker wil gewoon op Reno van Final Fantasy 7 lijken.
[ afbeelding ]
Zo lopen ze er in Japan echt niet allemaal bij.
Als je daar het verschil niet tussen ziet ben je echt een Dannyquote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Die met dat rode haar had net zo goed een chick kunnen zijn met een "vlot" kapsel imho.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je daar het verschil niet tussen ziet ben je echt een Danny
Skies eronder, naar Zwitserland sturen en gaan met die banaanquote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Je moet eens op Sung Hi Lee googlen, godverdomme zegquote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef zquing het volgende:
Ik snap de voorliefde voor aziatische meisjes niet........ Op 2 na zijn allemaal die ik ken niet echt al te mooi
Dat er een paar mooie zijn betekend lang niet dat ze allemaal mooi zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je moet eens op Sung Hi Lee googlen, godverdomme zeg![]()
![]()
![]()
Nee klopt, ik geef je alleen faptips, ondankbare vlerkquote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat er een paar mooie zijn betekend lang niet dat ze allemaal mooi zijn
raad dan iets echt aziatisch en fapbaars aanquote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee klopt, ik geef je alleen faptips, ondankbare vlerk
Fok ik had die van mij nét geuploadquote:
Korea ligt ook in Azië!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef zquing het volgende:
[..]
raad dan iets echt aziatisch en fapbaars aan
Dou itashimashite. ?__?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Watashi wa Phaelanx desu..
Hoteru made dou yatte ikimasu ka.
Arigatou godzaimasu.quote:
Óóóh, op die manier. Ik probeer al langer wat te leren, maar ik ben te lui om echt te oefenen. XDquote:Op maandag 9 februari 2009 23:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Arigatou godzaimasu.
Ben toevallig net gisteren begonnen met Japanse zinnetjes/woorden leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |