Ja, maar het hoeft niet.quote:
OK. Geef me even, ik heb vandaag al héél wat op mijn inspiratie moeten teren wegens klasgenoten die deadlines gewoon negeren.quote:
sex ook hoorquote:
Dat zou jij wel willen weten he.quote:
Neuken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Geef me even, ik heb vandaag al héél wat op mijn inspiratie moeten teren wegens klasgenoten die deadlines gewoon negeren.
Je let niet opquote:
Neem de tijdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Geef me even, ik heb vandaag al héél wat op mijn inspiratie moeten teren wegens klasgenoten die deadlines gewoon negeren.
nee hoor hoeft niet. ik ga wel die blonde haren zoekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die bruine pruik dus wel... Okay... morgen even langs de carpetland dan maar
Zozo, hij is nog maar een paar dagen in Singles en HUP een datequote:
Uhu, ik wil ook voorgetrokken wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he.
Ha die Leannequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi Howl
hoe gaat het met jou vandaag![]()
Scannen Box, scannenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:
Man ik haak af, gaat veelste hard voor iemand die verre van wakker is.
Je hoort toch snel toe te slaan.. straks ben ik te laatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, hij is nog maar een paar dagen in Singles en HUP een date![]()
Leest niemand mijn posts ofzoquote:
hondenpoep aan je schoen das pas vies!quote:
Al dat php gedoe vond ik niet echt een gesprekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is dit het lager??? Komen Knevel, van den Brink en Jan Mulder hier straks de boel opzwepen? Kun je geen gesprek voeren zonder dat iemand een stelling moet geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |