*pfifiiieeew... (van opluchting)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn als ze dat aanbood. Helaas zou ik t dan niet kunnen aannemen. Maar t aanbod zou leuk zijn
Dat klinkt al als een beter plan!.. Heb ik nog even de tijd om een bruine pruik te zoeken met lange krullen voor op mijn hoofd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz ja... misschien moeten we dat dan maar een keer doen als ik minder brak ben
Je leest weer verkeerdquote:
ja, misschien ben ik gewoon verliefd op jou, of op je naam natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou tijn wel veel moeten drinken
Maar je leest gewoon graag mijn naam
quote:
Moeten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja hier mopperde ik gister over.. dus nu moeten we daten
Lijkt me leuk. Iets te gaan drinken met jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou tijn wel veel moeten drinken
Maar je leest gewoon graag mijn naam
We zijn er net uit. Je bent homo!quote:
Ik gok dan in eerste instantie op de naamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, misschien ben ik gewoon verliefd op jou, of op je naam natuurlijkhaha
krullen hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat klinkt al als een beter plan!.. Heb ik nog even de tijd om een bruine pruik te zoeken met lange krullen voor op mijn hoofd!
Mijn woorden waren iets verkeerd gekozen, ik bedoelde eigenlijk:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Moeten?Zou denken dat je 't vrijwillig niet aandurft
Wat is dit het lager??? Komen Knevel, van den Brink en Jan Mulder hier straks de boel opzwepen? Kun je geen gesprek voeren zonder dat iemand een stelling moet geven?quote:
Doe es gekquote:
Die bruine pruik dus wel... Okay... morgen even langs de carpetland dan maarquote:
In that case, i accept!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn woorden waren iets verkeerd gekozen, ik bedoelde eigenlijk:
ik zou je graag willen daten
quote:
Ditquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
== is gelijk aan
!= is niet (gelijk aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |