Das 100 kcal heb ik net opgezochtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga met een wijntje richting mijn warm bad
Ik mot uiteten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Co, vergeet je X-factor niet vanavond? Theaterronde! Zag er leuk uit in de voorstukjes!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef progje het volgende:Mr ADHD
zooo het eten staat in den oven
Vandaag ga ik ook echt wel aan de 2000kcal komen, maar zie mezelf niet elke dag 5 glazen wijn drinkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das 100 kcal heb ik net opgezocht
niet heel spannende plannen eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef progje het volgende:
iemand nog spannende weekend plannen..
mijn spannende weekend plan is, proberen matig te zijn met alcoholen braaf mijn "dieet" te blijven volgen... suf he
Vanavond is drink avondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef progje het volgende:
iemand nog spannende weekend plannen..
mijn spannende weekend plan is, proberen matig te zijn met alcoholen braaf mijn "dieet" te blijven volgen... suf he
Hoelaat bezorg je de drank?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vanavond is drink avond, morgen een verjaardag plus boeken van een tripje in de voorjaarsvakantie en zondag ga ik proberen een kattenluikje in mijn achterdeur te maken. Oh en tussen dat alles door zoveel mogelijk van het WK allround zien natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |