Ik had 102 cm met maat ±30 en ik heb nu een 28 aan dus ik gok dat ik 100 hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Met jouw lengte is 100 heel netjes! Zeker als je het eerlijk hebt gemeten, dus echt het wijdste punt van het onderlichaam (dat de centimeter, als je hem op dat getal vasthoudt, ook echt in dat kringetje tot de grond kan zakken) Sommige modehuizen eisen alleen voor hun modellen een heupwijdte van 85 cm of minderDan moet je de genen hebben van een 11-jarig jongetje. Griezelig.
Ik heb dat gifje met jou in mijn achterhoofd in de OP gezetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat gifje![]()
Bij wijze van slechte tvp![]()
Oh en ik hoor dat we gaan poolen!Dus be back later, mebbe
Je bent mijn favorietje labielootjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh wat grappig!!! dan ken je vast Alexandra wel (startjaar 2001 al was dat een Quack-er) en allerlei mensen die wel op de Albion reis meegingen (John, Freek, Teerd, WietseMaartje en dinges....Jonathan...) volgens mij is Gagarin idd. een beetje dood... net als de reis van Albion en GS samen trouwens
okej, enough getopickaapt... ik heb toch nog iets nuttigs van mijn dag gebakken hier trouwens
oh en even een extratussendoor voor vivi...gewoon...
Nou, dat betekent dus dat als ze er nú geen zin in hebben om die kaartenbakken naar boven te halen, ze dat maandagmiddag waarschijnlijk wél hebben...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
ik hoop het voor ze, anders krijgen ze van mij steeds aanvraag briefjes met dingen als "MSS letter HW to Mann 6 december 1783" waarna ze dat zelf in de kaartenbak mogen opzoeken in welke collectie of map dat hier zich bevindt... en dat een keer of 10 per dag vanaf maandag...
Ik voelde me al een paar dagen niet zo lekker, beetje griepachtig, verder genegeerd. Voel ik net een bult ter grootte van een knikker in mijn nek. En ik wilde niet ziek worden verdeurie, maar als ik zo'n dikke klier in mijn nek heb denk ik dat mijn negeren niet zoveel meer uitmaaktquote:
NEEEE krispy kreme!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef kwakveense het volgende:
ik ben aan t werkenen de dichtstbijzijnde dunkin donuts aan t zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |