abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65820879
Mn pumaatjes begeven het...............

ow btw mn pa is boos zn Fazantewhiskey verdween in mn cola schijnt heilig schennis te zijn..........
pi_65820926
Popjes, even ontopic: eigenlijk moet ik nu naar bed, want ik wil morgenochtend naar Bodyshape-les
Vandaag af afgelaft met zwemmen; was aparte banen voor schoolslag en crawl. En laat ik nou altijd die slagen afwisselend doen
En het was veel te druk en ik had moeie armen. Dus toen ben ik maar in het bubbelbad gaan zitten
Maar morgen moet ik dus echt aan de bak
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:45:08 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65820969
Ik ook, ColdFeet. Maandag voor het laatst gesport en vandaag én gisteren een potje van mijn eten gemaakt.
Morgen weer om 6.00 u op. Jeeeeeeeeeeej!

Maar hee, Lilah is leuheuk! Goeie foto, kim!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65820982
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn pumaatjes begeven het...............

ow btw mn pa is boos zn Fazantewhiskey verdween in mn cola schijnt heilig schennis te zijn..........
Fazantenwhisky Dat HOORT in de cola, anders is het echt grouse... gross
pi_65820984
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Sugar het volgende:
Ik heb trouwens ook monsterlijk veel gegeten.
Chocoladetrio in the end. Dan weet je het wel.

Co, ik snapte jouw post naar mij wel en het raakt me ook. Dus dat doe je heus wel goed.
Het is niet dat ik je wil kwetsen hoor. Maar ik vind wel dat je zo te merken weinig van het leven geniet. Terwijl je daar, zover ik het kan bekijken, wel veel reden toe zou hebben. Voor je het weet is het voorbij. Probeer het meer los te laten. Ik weet natuurlijk niet of er achterliggende problemen zijn en dat dit een gevolg is. Maar jammer is het wel.
pi_65820999
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef Sugar het volgende:
Ik ook, ColdFeet. Maandag voor het laatst gesport en vandaag én gisteren een potje van mijn eten gemaakt.
Morgen weer om 6.00 u op. Jeeeeeeeeeeej!

Maar hee, Lilah is leuheuk! Goeie foto, kim!
Omdat je kinderen zo vroeg zijn? Toch niet omdat je gaat sporten?
pi_65821056
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fazantenwhisky Dat HOORT in de cola, anders is het echt grouse... gross
tja ik zou het niet gekocht hebben
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:49:17 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65821060
Je hebt gelijk en daar zijn wel redenen en die moet ik aanpakken en dat ben ik ook aan het doen. Ik wil dolgraag zorgeloos genieten, geloof me. Working on it en echt.
En ik ben ook gewoon best wel heel eerlijk hier juist over dat gevoel, waardoor mijn onzekerheid en kwetsbare kant nogal zichtbaar zijn. Daar ben ik me niet altijd van bewust, dat het dan een vrij plat plaatje wordt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:50:23 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65821090
@ ColdFeet, ja, de kindjes! Sporten is om 10 uur pas.
En hoe vroeg moet jij ten striijdtonele verschijnen?
pi_65821195
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Sugar het volgende:
@ ColdFeet, ja, de kindjes! Sporten is om 10 uur pas.
En hoe vroeg moet jij ten striijdtonele verschijnen?
11 uur. Maar ik moet daarvoor nog naar het postkantoor, pakje ophalen (kookboeken! niet goed voor de lijn!), en boodschappen doen.

Drukke dag morgen

Maar jeetje, 6 uur Kun je ze niet aanleren dat ze in bed moeten blijven tot de wekker gaat? Volgens mij moesten wij dat vroeger wel
pi_65821251
Ik ga slapen! Weltrusten lady's!!
pi_65821253
Bwuh. Mn vriend is aan het overwerken en nog lang niet klaar, maar mn chickflick is al op whut is I gonna do!!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:58:29 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65821280
Ja, lastig, maar met Maria spreken we zulke dingen wel af. Storm is nog wat klein om dan ook echt een beetje zijn mond te houden (mámááá, pápááá, Miejááá? Bòòòòb de Bouwer, kunnuh wij het makuh! Bòòòb de Bouwer, nou en OF!!!!) en dan zijn we dus alsnog allemaal wakker.

Ik duik zo de koffer in. Met een steuntje in de rug.
pi_65821340
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef Sugar het volgende:
Ja, lastig, maar met Maria spreken we zulke dingen wel af. Storm is nog wat klein om dan ook echt een beetje zijn mond te houden (mámááá, pápááá, Miejááá? Bòòòòb de Bouwer, kunnuh wij het makuh! Bòòòb de Bouwer, nou en OF!!!!) en dan zijn we dus alsnog allemaal wakker.

Ik duik zo de koffer in. Met een steuntje in de rug.
Als in drank? Of slaappillen?

*giet wodka achterover en luistert naar countertenoren op Youtube
pi_65821356

Ik ga ff lekker 17 jaar terug in de tijd. Tot ik terug ben in mn jeugd

Ik slaap morgen denk ik uit. Mits dr iets iemand mij wekt. Is al x gebeurd dat collega die dacht dat ik moest werken me half 8 mn bed uit belde
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:06:48 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65821433
Nee, virtueel bedoelde ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:07:30 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65821445
Welterusten allemaal, hoop dat morgen iedereen fijn en blij en goed opstaat.
Me myself included.
pi_65821453
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef Sugar het volgende:
Nee, virtueel bedoelde ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou, slaap lekker en succes met de nazaten, morgenochtend!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:12:39 #294
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65821547
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65821565
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef Sugar het volgende:
Welterusten allemaal, hoop dat morgen iedereen fijn en blij en goed opstaat.
Me myself included.
Truste en tot straks
pi_65821598
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk. )
Blijf gezellig joh!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:17:54 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65821623
Dat is BMI-technisch niet verantwoord.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65821656
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:17 schreef Lishe het volgende:
Dat is BMI-technisch niet verantwoord.
Je mag drie x gokken met welke reden ik hier zit oké?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')