Fazantenwhiskyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn pumaatjes begeven het...............
ow btw mn pa is booszn Fazantewhiskey verdween in mn cola
schijnt heilig schennis te zijn..........
Het is niet dat ik je wil kwetsen hoor. Maar ik vind wel dat je zo te merken weinig van het leven geniet. Terwijl je daar, zover ik het kan bekijken, wel veel reden toe zou hebben. Voor je het weet is het voorbij. Probeer het meer los te laten. Ik weet natuurlijk niet of er achterliggende problemen zijn en dat dit een gevolg is. Maar jammer is het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Sugar het volgende:
Ik heb trouwens ook monsterlijk veel gegeten.![]()
Chocoladetrio in the end. Dan weet je het wel.
Co, ik snapte jouw post naar mij wel en het raakt me ook. Dus dat doe je heus wel goed.
Omdat je kinderen zo vroeg zijn? Toch niet omdat je gaat sporten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef Sugar het volgende:
Ik ook, ColdFeet. Maandag voor het laatst gesport en vandaag én gisteren een potje van mijn eten gemaakt.
Morgen weer om 6.00 u op. Jeeeeeeeeeeej!
Maar hee, Lilah is leuheuk!Goeie foto, kim!
tja ik zou het niet gekocht hebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FazantenwhiskyDat HOORT in de cola, anders is het echt grouse... gross
11 uur. Maar ik moet daarvoor nog naar het postkantoor, pakje ophalen (kookboeken! niet goed voor de lijn!), en boodschappen doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Sugar het volgende:
@ ColdFeet, ja, de kindjes! Sporten is om 10 uur pas.
En hoe vroeg moet jij ten striijdtonele verschijnen?
Als in drank? Of slaappillen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef Sugar het volgende:
Ja, lastig, maar met Maria spreken we zulke dingen wel af. Storm is nog wat klein om dan ook echt een beetje zijn mond te houden (mámááá, pápááá, Miejááá? Bòòòòb de Bouwer, kunnuh wij het makuh! Bòòòb de Bouwer, nou en OF!!!!) en dan zijn we dus alsnog allemaal wakker.![]()
Ik duik zo de kofferin. Met een steuntje in de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef Sugar het volgende:
Nee, virtueel bedoelde ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, slaap lekker en succes met de nazaten, morgenochtend!![]()
Truste en tot straksquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef Sugar het volgende:
Welterusten allemaal, hoop dat morgen iedereen fijn en blij en goed opstaat.
Me myself included.
Blijf gezellig joh!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |